Lee Taemin
Dnešek byl jako každý jiný. Práce, práce a zase práce. Jenom proto, abych mohl vůbec zaplatit nájem mého bytu. Nebudu se zmiňovat o tom, jak moje dnešní nočním směna byla úděsná! Popravdě to bylo strašný místo, ale co by omega v mém věku vůbec chtěla? Maximálně, že bych se narodil do nějaké nóbl rodiny, jako J-min a Kookmin. Nebo mám spíše říct její výsost Jeon Jungkook a Jeon Jimin?
Kdyby mě jenom napadlo... kdyby můj mozek normálně fungoval, asi. Bych si toho i všiml. Jsem nadšenec do královské rodiny a dokonce členem fanklubu!
Je to vůbec něco čím bych se měl chlubit?
Odemkl jsem dřevěné dveře od mého bytu a vešel dovnitř. Sundal boty a obojek, který mě kvůli jeho nekvalitní kůži solidně škrtil do krku. Položil jsem ho na botník a krk si rukama promasíroval.
Kdyby se někdo ptal, hned při vchodu by si každý hned všiml mého dokonalého plakátu s princi z našeho království. Snad každý by si je chtěl vzít, ne? Škoda jen, že jeden už má po svatbě a další se chystá.
Oh, kdybych jenom věděl, nikdy bych se J-mina - tedy Prince Jimina - nezeptal, jestli je kurva. Alfa vedle něj se mi líbila, tak co kdybych u ní měl šanci? Teď když mě tak napadá, doufám, že si pro ně jen tak nepřijde hradní stráž a nezmordujou mě za to, co jsem princi řekl. Ještě jsem mu dal moje telefonní číslo!
Ale fakt, co jsem měl tak asi dělat, když se moje pubertální hormony ozvaly? Hezkej a sexy chlap je prostě hezkej a sexy chlap.
Někdo by se ke mně hodil. Potřeboval bych si najít partnera, i když na to možná nemám úplně vhodný věk. Žít sám v mém věku je někdy o přervání.
Rodiče nemám aby mě vzali k sobě. Od mala jsem v děcáku a ani si na ně nepamatuju. Určitě mě dali pryč proto, že jsem Omega. Kdo by taky chtěl doma Omegu, když ji nemůžou nikde dobře provdat.
Asi taky proto mám naši královskou rodinu tak rád. Jsou k Omegám tak otevření!
Už zase jsem začal fanouškovat nad královskou famílií'. Proto dřív, než jsem zase začal přehánět, jsem se svlékl všude možně po bytě do naha a upaloval do koupely se osprchovat. Musel jsem pěkně smrdět chlastem a kouřem z cigaret. Dneska v baru to bylo vážně něco. Co když se najednou ve dveřích objeví můj princ na bílém koni a bude mě chtít zachránit z téhle díry? Nemůžu mu přece smrdět!
Nachystal si ručník a vlezl do mého sprchového koutu. Vanu nemám. I kdybych pro ní někdy vraždil.
Kdyby jen někdo věděl, co všechno si v té sprše vymýšlím za věci. Svatbu s mojí Alfou, že mám křídla, že jsem princezna... kdyby někdo uměl číst myšlenky, asi by si myslel, že jsem totální blázen. Ale miluju se.
A zrovna když jsem si chtěl začít představovat něco víc hot, zazvonil zvonek u mých dveří.
Že by přeci jen můj princ přišel?!
Haha, jasně.
Vylezl jsem ze sprcháče, kolem pasu hodil osušku a jen tak si to štrádoval bytem až ke vchodu. Musel bych být asi úplně na mol, kdybych si nevšiml tak silné a mocné vůně, která vycházela ze druhé strany dveří.
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfictionDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...