61 Jen jeden týden

1.2K 169 13
                                    

,,Opravdu musíš odjet, Alfa?" Zeptal se Jimin, když do jednoho z kufrů skládal poslední kravatu jeho páru. Jungkook si zapínal svoje šedé pukové kalhoty a urovnal si je v pase, aby mu byli pohodlně.

,,Je to jen na týden, Omega. Mrknutím oka budu zpět," odpověděl mu Jungkook, došel k pohovce a pomohl Jiminovi jeho kufr zavřít.

Jungkook odjížděj. Jeho otec ho poslal na jedno důležité jednání v jednom evropském království, kterého se neprodleně musel zúčastnit osobně. Jimin byl tou náhlou zprávou silně zaskočený a nechtěl, aby jeho muž odjel. I když jen na týden, za necelé dva měsíce se jim narodí miminko a Jimin chtěl, aby s ním byl Jungkook každou možnou chvilku.

,,Nemůže jet místo tebe tvůj otec, Král Jeon?" Zeptal se už snad po sté Jimin, jenže Jungkook ho pokaždé jen s povzdechem ignoroval. Samotnému se mu nechtělo, ale svému otci nemohl říct ne. ,,Alfa, tvůj bratr také nikam nejede. Tak proč musíš jet ty?" Zoufal si.

Jungkook vzal kufr za držadlo a odvezl ho ke dveřím, kam pro něj měl přijít někdo ze služebnictva. ,,Pokud sis nevšiml, mému bratrovi se narodila dvojčata. Nemůže je tady nechat samotné," odpověděl. Dveře pokoje se otevřeli, Beta přišla pro princovo zavazadlo a zase rychle odešla.

,,Zůstal by tu s nimi Hoseok. Alfa, co tu bez tebe budeme dělat? Prosím, kdyby ses pokusil poprosit-"

,,Jimin," zvýšil hlas Jungkook a Jimin rychle zavřel pusu. Oddechl si a posadil se vedle jeho půvabné omegy. ,,Už jsme o tom snad mluvili. Otec chce, abych letěl. Co mi zbývá? Ty za mě práci neuděláš, nikdo ji za mě neudělá," řekl Jungkook klidněji a položil jeho ruku na Omegy stehno.

Jenže Jimin stejně kňoural dál. ,,Proč stále posloucháš svého otce? Alfa, já tu nechci zůstat sám! Proč neletí pryč on?!" Špulil pusu a pevně svíral polštář, který si vzal do rukou. Tak moc nechěl, aby jeho pár odletěl. A proč musí znovu poslouchat Krále? Je to snad jeho rodina, kdyby si s ním promluvil, třeba by nikam odlétat nemusel! Není to fér, že Yoongi nikam jít nemusí. Proč je to znovu jeho muž?

Jungkook se zamračil. Ani jemu se nikam nechtělo, ale čím dřív půjde, tím rychleji bude mít všechnu práci za sebou. Jednou bude král místo jeho otce a bude s Jiminem trávit ještě méně času. ,,Omega, můj táta je shodou okolností král téhle země, nemůžu se s ním hádat jen kvůli jednomu hloupému týdnu v zahraničí. Nebuď kvůli tomu nepříjemný."

,,Ale proč?! Nejdříve si dovolil, aby sem tvůj otec přivedl Julii a... a Hanze! A teď kvůli němu jedeš pryč?!" Zakřičel zoufale Jimin. A hned toho jako Omega litoval, nikdy v životě si nemyslel, že by na někoho mluvil takhle ošklivě. A už vůbec na jeho vlastní Alfu. Jimin nevěděl, co to do něj přesně vjelo. Celou dobu s tím byl jakž takž v pohodě. Možná nad vším začal moc přemýšlet, nebo začínal být ve stresu z blížícího se datumu narození jeho dítěte. Proto si hned sám sedl zem na kolena a sklopil hlavu.

,,N-nechtěl jsem křičet, jen mi je to... líto!" Dostal ze sebe a snažil se zadržet jeho krokodýlí slzy.

Jungkook se postavil. Ze všech sil se sám snažil nezačít křičet na jeho neodbytnou těhotnou omegu. Proč nemohla pochopit, že je to jeho povinnost? Kdo jiný to všechno za něj udělá?

Nechtěl křičet, jenže jeho Alfa byla silně naštvaná. Nemohl s tím nic dělat, Alfy takové od přírody jsou. Někdo, jako jsou Omegy, by si na ně vůbec neměli dovolit zvýšit hlas. Proto se s knedlíkem v krku otočil o zamířil si to ke dveřím. Jimin k němu rychle zvedl hlavu a chtěl ho zastavit.

,,Omega, vrátím se za týden. Přemýšlej nad svým vystupováním," bylo jediné, co řekl, než odešel pryč a nechal uplakaného Jimina samotného.

Jimin vědět, že je to on ten špatný. Mohl se s jeho Alfou v klidu rozloučit a čekat na něj jako poslušná Omega. Jenže ne, musel se vyřvat, naštvat jeho pár a nakonec tím urazit i sám sebe. Teď si je jistý, že celý týden probrečí a nikdo mu nepomůže, protože si za všechno může sám. Jungkook tak tvrdě pracuje jen proto, aby na něj mohl být stejně naštvaný.

I Jungkookovi bylo líto, že odešel bez rozloučení. Jenže kdyby s Omegou zůstal v té místnosti jen o minutu déle, jeho Alfa by se mohla akorát rozzuřit. A Jeon nechtěl, aby se jeho manžel nad něčím stresoval ještě víc.

,,Vaše výsosti, jste v pořádku?" Zeptal se královský řidič limuzíny, když do ní princ nasedal. Jungkook jen zakýval hlavou, vlezl do auta a nechal sluhu, ať za ním zavře. Týden uteče jako voda a všechno bude zase v pořádku.

______________

Jimin po dvou dnech bez jeho manžela v pořádku rozhodně nebyl. Pro Alfy to sice možná tak hrozné není, ale Omegy bez jejich párů v jejich blízkosti často trpí samotou. I když si Jimin od rána do večera hraje s jeho láskou Suelem a drahým Taeminem, jeho myšlenky stále bloudí k jeho Alfě. Jestli dobře jí, spí... jestli na něj je stále naštvaný... nemohl si pomoct.

Denně se snažil číst jeho oblíbené mangy, které pro něj Jungkookie pořídil. A slíbil si, že na den, kdy se má jeho pár vrátit, mu sám uvaří večeři. A ještě k tomu se mu připraví na postel s roztaženýma nohama. To bude rozhodně to, co jeho pár bude potřebovat po tak dlouhém týdnu práce. A Jimin vlastně taky.

,,Jimin, přestaň špulit pusu a dojez ten koláč. Taehynug si dělá starosti," pobídl ho Hoseok, který na prosbu jeho Omegy hlídal Jimina, aby se pořádně najedl a nedloubal se v tom. Hobi a Yoongi Taemu všechno vyslepičili. Jimin se za ním podíval nemohl kvůli jeho špatné náladě, jeho vůně by mohla rozrušit Taeho štěňata. Proto za Jiminem jeho bratr posílal alepoň Alfy. A ty stejně rády nějaký ten čas s Jiminem strávili také, takže neměli co namítat. Jen k němu nesměli moc blízko, aby nebyli cítit jako on.

,,Taehynug by chtěl Elijaha a Chin-Hwa vzít poprvé ven až se Jungkook vrátí. Prý je čas, aby si začal na okolí zvykat. A rodina je ještě neviděla," řekl Hobi a doufal, že tím mladou Omegu alespoň trochu rozveselí.

A kupodivu se mu to povedlo. Jungkook ještě ani jedno z miminek neviděl a rozhodně se do nich sám zamiluje hned jak je uvidí, Jimin je pak bude společně s jeho bratrem vozit v kočárku. Na to se snad těšil nejvíc.

Jimin nakonec svůj koláč dojedl so posledního drobku. Hoseok pak pomohl Jiminovi se teple obléknout, aby se mohl jít ven podívat za jeho drahým synem, jak si společně s Taeminem staví sněhuláka. Moc často s ním Jimin ven chodit nemohl, proto byl rád, když se ho Min pokaždé ujal. Jimin to mimi omeze vynahrazoval v teple sídla, když se polu hráli s panenka nebo autíčkama.

,,Taemin, budeme dneska spinkat společně?" Zeptal se Sua Jimin, když k němu přišel a políbi ho na jeho zmrzlé čelo. Hoseok stál kousek za nimi, aby mohl těhotnému muži v případě kdykoli pomoct.

Suo se zasmál, kousek od své maminky odběhl a udělal ze sněhu kouli, kterou po ní hodil. Jimin udělal překvapeného a šíleně uraženého, sám si opatrně dřepnul, aby mohl jednu udělat a jeho nezbednému štěněti útok vrátit. Rád by sis ním v bílém sněhu hrál celé hodiny, jenže jeho nohy ho po pár minutých začaly bolet a bylo pro něj na čase se vrátit domů.

Jimin by nejradši zašel za Jungkookem, aby ho teplem jeho Alfy ohřál, jenže to bylo momentálně nemožné. Ještě pár dní si bude muset počkat.

Hit 100 for next~

Our Kingdom //JiKookKde žijí příběhy. Začni objevovat