09 Prosím, otče!

2K 168 7
                                    

Jungkook už seděl u stolu, společně s manželi Park a jeho rodinou Jeon. Princ Jimin a Princ Taehyung zatím nedorazili. Jimin měl co dělat s tím, aby v klidu zadal uši a převlékl se - spíše - oblékl se do vhodného oblečení. Zabalený v dece by se přeci ukázat nechtěl...

Když se konečně otevřeli dveře do sálu a Jimin s Taem vešli dovnitř, Jungkook stuhnul. Jak se na něj teď mám asi tak dívat? Proběhlo hlavou oboum Princům.

Jimin si s Jungkookem vyměnil pohled a hned potom se posadil vedle se bratra, před jeho rodinu a před rodinu Jeon. Tae seděl mezi ním a Kookie, jakožto jeho snoubenec.

Jungkook sebou neohodlně zavrtěl. Jeho Alfa okamžitě pozvala přítomnost Jiminovy Omegy, ale jediné, co momentálně mohl dělat, bylo umlčet jeho Alfu a úplně ji ignorovat.

Jimin to měl skoro stejné. Jeho Omega byla v Jeonově přítomnosti neklidná a toužila po jeho blízkosti. Rozčilovalo ho, že je jeho bratr ten, který sedí vedle něj. I když moc dobře věděl, že je to tak správně, nedalo mu to ani na chvilku pokoj.

Služebné jim postupně donesly každému sklenku s vínem a pro Alfy speciálně něco silnějšího.

Král Jeon se trochu napil a potom sklenku opět odložil před sebe. Princové byli napjatí a skoro až netrpělivě čekali na jeho slova. Ta ale stále z nějakého důvodu neprocházela. Potom ale Jimina napadlo, že by možná mohl začít mluvit on sám.

,,Měl bych se... omluvit." Začal. Jeho hlas byl stabilní a nebál se pokračovat. I on sám potlačovat svoji Omegu a její vrozené chování.

Král Jeon a Král Park se oba zhluboka nadechli. Jejich matky společně seděly kousek vedle, aby manželům nepřekážely v jejich rozhovoru.

Taehyung se mezi dvěma Princi necítil nejlépe. Z obou stran bylo cítit napětí a jeho vlka to znepokojovalo. On sám se chtěl schovat k jeho Alfám-

,,Omlouvám se za to, že... jsem utekl v tu nejméně vhodnou chvíli." Řekl Jimin a poklonil se hlavou, aby vyjádřil úctu.

,,A smíme vědět, co bylo za důvod k tvému, řekneme, úniku?" Zeptal se slušně a klidně Král Jeon, který si mladou Omegu pozorně prohlížel. Jimin se na svém místě lehce zavrtěl, ale potom pokračoval; ,,Necítil jsem se... dobře." Odpověděl, ale všem na světě by bylo jasné, že to není ten pravý důvod.

,,Nebylo ti dobře? Jimin! Alespoň nám řekni pravdu?" Zvýšil na něj jeho otec hlas a Omega ztuhla. Co mu mám říct?

Taehyung si v duchu protočil očima. Věděl, že asi není úplně dobrý nápad jim o všem říct, hlavně potom, co se stalo v zahradě. Bože! Všem je jasné, že Jiminovi nebylo zle!

,,Musel jsem jít na vzdu-" ,,Už jsme se potkali, umm- otče." Přerušil Jimina Jungkook. Jimin se na něj krátce podíval a nic dál neříkal. Jungkook vše přebral za něj-

,,Potkali jsem se několik hodin před plesem. Upřímně... myslel jsem si, že Princ Jimin-" Poukázal na Chima, ,,je ve skutečnosti Princ Taehyung. Nevěděl jsem to do té doby, dokud to nebylo veřejně ohlášeno."

Král Jeon nadzvedl obočí, ale vyloženě naštvaný nebyl. To se ale nedalo pověděl o Králi Parkovi. Měl ve všem jasno - jeho syn, Taehyung, si měl vzít Prince Jeon Jungkooka a spojit tak jejich království. Jenže s jeho mladším synem? To bylo nemožné. Byl přesvědčený o tom, že jeho mladší syn není přiravený k tomu, aby měl rodinu, natož aby vedl kralovství po boku jeho Krále. Samozřejmě, to ještě skoro nikdo nevěděl, že Taeho srdce si uloupil někdo úplně jiný.

,,A k jistým okolnostem..." začal opět Jungkook a zhluboka si polknul. Sám nebyl plně přípravný na to, co musel říct, aby věci pro sebe uvedl na pravou míru. Nechtěl ani nijak zranit prince Taehyunga - i když už nějak tušil, že se o to tolik bát nemusí.

,,Si nejsem schopný - a ani nebudu - vzít Prince Taehyunga." Řekl co nejvážněji Jungkook. Jeho Alfa se hned začala cítit lépe a byla patřičně pyšná na jeho slova. To samé ucítil Jimin. Jeho Omega byla spokojená, ale to stále nestačilo...

Taehyung se jako blázen začal usmívat od ucha k uchu a sám měl pocit, že by také měl přidat pár slov k dílu.

,,Otče, Král Jeon." Uklonil se hlavou pro změnu V a oba králové kývli jako gesto, že může bez obav pokračovat. ,,Sám si Prince Jungkooka vzít nemůžu. Moje srdce patří někomu jinému." Řekl odvážně. Opravdu odvážně. Omega většinou jen tak nesmí jít proti rozhodnutí Alfy, ale situace si to žádala.

,,Takže nám tu říkáte, že jste oba proti sňatku?" Zeptal se Král Jeon, který se zvednul ze svého místa a přišel ke své ženě. Té nabídl ruku, aby ji pomohl vstát a ona tak udělala. Oba dva si vyměnil pohledy.

,,Dobře." Řekl nakonec a vsichni tři Princové vyvalili oči. Nechyběl ani Král Park, kterého samotného jeho slova překvapila. Stoupl si a přišel blíž ke královskému páru a k jeho ženě. Vyměnili se mezi sebou pár slov, všichni se podívali na jejich syny a bez výrazu v tvářích se chystali na odchod.

,,Dobře." Ozval se Král Jeon ještě předtím, než odešel pryč a nechal zmatené Prince za sebou. ,,Ale musíš mě pevně představit." Dodal, než už opravdu odešel.

Hned jak se dveře zabouchli, v místnosti se ve vzduchu rozlehla úleva. Všichni tři se na svých místech uvolnili a Tae hned objal bratra a ten mu objetí vrátil. Skoro jako by zapomněli na skoro až žárlivou Alfu, která stále seděla vedle Taeho.

,,Ehmm-" Odkašlal si a Omegy se od sebe odtrhly. Jimin si Jungkooka prohlédl a natáhl k němu ruku. Jako by mu patřil a chtěl, aby ho Jungkook k sobě svázal. Tae ho nechal. Pamalu se odšoupl ze svého místa, políbil bratra na tvář a nechal ho, aby si pomalu přešel ke své Alfě. Jungkook se na něj podíval a usmál se. Jeho Alfa se v přítomnosti Taeho začínala cítit dobře a vůbec mu nevadilo, že se dotýká jeho Omegy.

Dokonce Tae poznal, že ss nimi může zůstat a tak i rád udělal. Jungkook už teď s jistotou věděl, že jeho bratr nekecal blbocti, když říkal, že bude o taeho dobře postaráno... Tae v to dokonce doufá, ale zatím mu nic říkat nebude. Je to jejich věc a nijak se v tom nechce šťourat.

Jimin Jungkooka pomalu a nejistě objal, ale když ucítil jeho teplo a jeho vůni, okamžitě zrelaxoval a zhluboka se nadechl. Na jeho tváři byl úsměv a už se ho nikdy nechtěl pustit.

Jen nikoho z nich nenapadlo, co si jejich otcové na jejich syny připravili. A to že toho nebude málo.

Our Kingdom //JiKookKde žijí příběhy. Začni objevovat