Jungkook seděl ve svém pokoji na jeho velkém, koženém křesle. Hlavu měl sklopanou na opěradle a snažil se urovnat si všechny myšlenky. Ani ne za pár hodin si bude brát muže, Omegu, o které před pár dny neměl ani tušení. A už v tu chvíli moc dobře věděl, že by bez nedokázal žít.
Jeho Alfa byla onou Omegou jako pomatené. Jen na ní pomyslel a jeho vlkl byl snad chlopně vyskočit z jeho duše a Omegu si okamžitě přivlastnit. Musel se držet na uzdě. Jeho říje byla blízko - až moc blízko po tom, co se včera večer vyhecoval víc, než pro něj bylo momentálně dobré.
Pokaždé, když zavřel oči, pod sebou viděl Jimina, nahého a celého připraveného jen a jen pro něj. S nevratnou značkou na jeho ruku, rukou a stále jemně krvavou od jeho zubů. Vzrušovalo ho to.
A vzrušovalo by ho to snad i dál, kdyby někdo nezaklepal na dveře a bez ohlášení nevešel dovnitř.
Jungkook už už chtěl začít vrčet, jak si to někdo vůbec může jen tak dovolit, ale hned jak uviděl Namjoona a jeho Betu, Jina, zvednul se jako blesk ze svého místa a doslova běžel ty dva obejmout. Jungkook byl přeci jen stále ještě uvnitř baby Alfa.
Namjoon ho poplácal po zádech, Jinovi jemně políbil hřbet ruky a pozval je dál k sobě do pokoje.
,,Kookie, od tvé... zajímavé narozeninové oslavy jsme spolu neměli šanci promluvit jediné slovo!" Našpulil Jin pusu, vzal Jungkooka za ruku a odtáhl ho ke gauči. Posadil ho na něj, sám si stoupl před mladší Alfu a začal ho projíždět očima. Jungkook byl nejdřív malinko zmatený, co to do něj vjelo, ale když ve vzduchu ucítil jeho silné feromony, pochopil, že ho jen jako matka prohlíží, jestli mu nic není. Zřejmě proto, protože je jeho pokoj nasáklý jeho provokující vůní říje.
Joonie si mezitím sedl na pohovku před nimi, oba klidně pozoroval. Nohu si hodil přes nohu a pohodlně se opřel.
Když se potom po chvilce Jin od Jungkooka odtáhl, podrbal ho jako malé dítě po hlavě a vesele se usmál, šel si sednou vedle svého manžela.
,,Smrdí to tady," prohodil Namjoon, jednou jeho rukou obal Jina kolem jeho pasu, ,,měl by ses co nejvíc uklidnit," narážel tak na jeho říji. Nikdo z nich nechtěl, aby Jimina přepadl už u oltáře ještě před tím, než si řeknou svoje Ano.
Jungkook si zkousl spodní ret, lokty se opřel o stehna a hlavu svěsil dolů; ,,asi je toho na mě moc..." oddechnul so. Oba manželé se na sebe nejistě podívali, než se Seokjin uhnul slova.
,,Kvůli té Omeze, za kterou ses tak rozeběhl?" Zeptal se svým klidným, příjemným hlasem, který Kook vždy moc rád poslouchal.
,,Možná?" Odpověděl mu a tiše se zahyhňal. Proč to neříct někomu tak druhému, jako je Jin a Namjoon? ,,Asi jsem si dnes beru někoho úplně, nebo né tak úplně, jiného, než jsem původně měl," usmál se a začal si hrát s jeho tričkem.
,,A kdo je ten šťastný?" Zeptal se znovi Jin, tentokrát trochu škodolibě. Líbilo se mu zlobit mladou Aflu, která měla na tvářích jemný odstín růžové.
,,Jeho bratr... bratr Omegy, kterou jsem si měl... původně vzít... jen... se nám to malinko pomotalo?" Pokračoval stydlivě Jungkook a jednou rukou se nervózně podrbal za krkem. Ani netušil, kde se z něho takhle část bere. Vždyť to není něco, za co by se měl jako Alfa stydět, nebo ano?
,,Jimin. Jmenuje se Jimin. Jsem si jistý... že ho budete milovat," řekl Jungkook. Namjoon potom pobídl svou milovanou Betu, aby šel Jungkooka na chvilku pomazlit. Věděl, že jeho vůňe ho momentálně zvládne uklidnit, protože je z něj matka. Ty vždy voní jinak, jako domov. A i když je to skoro až vzácné, aby Alfa svoji družku nechala jen tak jít za jinou Alfou a nechat se jím hýčkat, Namjoon bral Jungkooka jako svého bratra. Pro Jina to bylo skoro stejné, akorát že mladou Alfu bral jako svoje přerostlé mimčo.
Jin se hned na to s úsměvem zvednul, sedl se vedle Kookieo a jemně ho políbil a tvář. Namjoon měl na druhé straně problém s tím, aby se neroztekl nad dokonalostí své Bety.
I když se Jungkook chová před svou Omegou dospěle, aby se s ním mohla cítit naprosto v bezpečí, někdy stále potřebuje pořádné obětí. A to mu Jin akorát dával. Jungkook si zavrtal slávu do jeho hrudi a Jin ho jemně hladil ve vlasech. Jungkook s Namjoonovým kývnutím objal Betu kolem pasu a udělal si tak pohodlí.
Samozřejmě, Král Kim neodolal tomu, aby z kapsy nevytáhl mobil a jeho dva oblíbené vlky si nevyfotil tak dokonale spolu.
A vlastně, proč si z nich pak neudělat novou tapetu?
,,Jungkookie, jesli se neuklidníš, Jimin začne kňučet hned, jak se mu tvoje feromony dostanou pod nos," řekl Jin. Jungkook pokrčil rameny a zhluboka se nadechl.
,,Ví o tom tvůj otec?" Promluvil Namjoon. Docela dobrý poznatek, že?
Jungkook na chvilku ztuhnul. ,,Ne," odpověděl jednoduše do Jinovy hrudi, ,,neví o tom. Jasně mi dal najevo, že si vezmu Taehyunga," odtáhl se od Jina a nakonec se zasmál. Proč si pořád lámat hlavu? ,,Nemůžu se dočkat, až uvidím ten výraz v jeho tváři. Možná mi ruce ruce, ale Jimin za to stojí," prohlásil, konečně zněl víc jako správná Alfa. Jin už nemohl být víc hrdý a když znovu ucítil to napětí, které v pokoji bylo, vstal, políbil svoji Alfu a chystal se k odchodu.
Namjoon na něj párktát zamrkal, ale potom, co řekl; ,,musím se jít upravit, nemůžu přeci na tak úžasné svatbě vypadat jako brambora!" Se Král jen uculil, Betu políbíl a obě Alfy mu zamávaly na - dobré rande se zrcadlem? Všude je to stejné.
,,Tak na to," urovnal si Namjoon sako, ,,se těším taky, ale teď by sis měl zavolat někoho na to, aby tě pořádně připravil, jinak se tě Jimin lekne a někoho tak," ukázal si na prince prstem a zasmál se, ,,někoho, kdo vypadá, že akorát vstal si opravdu nevezme!"
Jungkook zabručel, prohrábl si vlasy a zašklebil se; ,,chtěl si říct, někoho tak sexy? Oh~ jen se mu při pohledu na mě budou podlamovat kolena."
,,Ty si nějak věříš," protočila starší Alfa očima, ,,mazej se připravit, jinak se dneska neoženíš."
Hit 50☆ for next
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfictionDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...