,,Teď je řada na tobě, Rionell."
Tahle slova si Omegy a Alfy syn vzal až nějak moc k srdci. Jak se dny měnily v týdny, Jimin nezažil jedinou hodinu dne bez bolesti zad, neustálého běhání na záchod a bolestivých kopanců do žeber. Jimin už byl přesvědčený, že nikoho jiného, než Alfu, čekat nemůže. Maximálně kdyby snad nenarozené miminko mělo být nějaká rambo omega, nebo opravdu drsná beta. To už by snad Jimin byl raději, kdyby jeho první dítě byla Alfa. A to že vychovat Alfu není žádná legrace.
,,Jimin, polož Hwa dolů, nesmíš se namáhat," pokáral svého bratra Taehyung, když už si Jimin po několikáté musel nutně pochovat jedno z dvojčat. Prý tak nemyslel na bolest zad a na jeho nateklé kotníky. Jenže starší omega s jeho metodou absolutně nesouhlasila.
,,Notak, Jimin, každým dnem se ti může narodit miminko. Copak chceš mít ještě nějaké problémy? Řeknu to na tebe Jungkookovi!" Pohrozil mu. Jimin našpulil pusu a konečně dal Hwa zpět na postel vedle svého sourozence, kterému z nosu tekla nudle. Jimin mu ji otřel a kapesník hodil do tašky, kterou Tae nosil všude sebou. Bylo v ní nekolik nutností pro jeho miminečka.
,,Začínám být nervózní, Tae," svěřil se mu Jimin. Jak se blížil den, kdy se konečně uvidí s jeho prvním synem, začínal se ho bát. Tak dlouho se o jeho dítě s Jungkookem snažil, že by asi nepřežil, kdyby se mu cokoliv stalo. Nestálé se ztrácí ve špatných myšlenkách, které pro něj v jeho stavu nejsou ani trochu dobré. Proto má kolem sebe stále někoho, kdo ho zaměstnává. Ať už je to jeho syn Sue, Taemin nebo Taehynug s jeho dvěma dětmi nebo Jungkook sexem. Který... ale taky už několik dní neměli kvůli Jimonovu nepohodlí.
,,Teď si představ, kdyby nosil dvě. Nemohl jsem pomalu ani dostat. Rodil jsem tolik hodin, že jsem myslel, že to bude můj konec. Pak už ale jen slyšíš jejich úžasný pláč a veškerá bolest jako by neexistovala," řekl Taehyung, zatímco dělal ksihtíky na jeho děti. Ty se culili jeden víc jak ten druhý. Oba chlapečci měli na sobě rozkošné světle modré dupačky s vyšitou druhou na bříšku, které pro ně koupil Jimin.
,,Jeden nebo dva, stále mám hrozný- oh... myslím, že se Eli pokakal," řekl Jimin, akorát když mimi Beta začala plakat. Tae si jen s úsměvem oddechnul a přichystal si věci na převléknutí plínky.
__________________
Jimin zhluboka oddychoval ve své vlčí podobě ze spánku na Jungkookově gauči v jeho studovně. Sem tam pokrčil ucho, když Jeon přetočil stránku nějakého svého dokumentu. Jeho bříško bylo tak velké, že musel ležet na boku a jeho huňaté packy mu tak trčely z pohovky ven.
Jungkook se nad dalším stránkou, kterou jeho asistent donesl už vyndanou z doporučeného dopisu, pozastavil a zamračil se. Byl to dopis od jistého Krále ze země Chanelong, se kterým si země Jeon horko těžko udržovala dobré vztahy. A v dopisu píše, že je nepřijatelné, aby měl budoucí král omegu jako pár. Jestli jeho dítě nebudeme Alfa, neo minimálně Beta, je jinak ostudou všech království a států.
Nikde nebylo psáno, že si Král nesmí vzít Omegu, nebo s ní mít děti. Bylo to něco krásného, co užv moderní dobu chápal kde kdo. Jenže se stale najdou pokritci, kteří žijí spíše někdy v době kamenné. Jeon si tak hned udělal soukromou poznámku, že si o tom musí promluvit se svým otcem a pokud možno v dobrém ukončit všechny závazky se zemí Chanelong. Nebyla pro ně ani ekonomicky výhodná, tudíž to nebude skoro nic znamenat. Dopis proto odložil stranou a věnoval se jinému.
Jimin byl poslední dny opravdu unevaný. Neustále jen spal, což bylo pro Omegu v devátém měsíci naprosto normální. Jimin se svému muži ráno svěřil, že se cítí jinak a že s ním chce být celý den. Proto si ráno vzal Sua i Jimina do jeho pracovny, kam pro něj později přilšel Taemin aby se o něj postaral po zbytek odpoledne. Jimin pak u Kooka usnul.
Jimin nahlas zabručel. Jungkook se na něj hned podíval aby ho skontroloval a vypustil trochu svých feromonů, aby těhotnou omegu zase uklidnil. Jimin se kvůli tomu vzbudil a udělal štěněčí oči, aby k němu jeho Alfa přišla. Jungkook se tiše zasmál, všechno odložil a šel jeho těhulku podrbat a bříšku. Jimin celou dobu pokojeně vrněl.
,,Ani nevíš, jak jsi krásný," pochválil ho Jungkook a políbil ho na jeho vlký čumák. Jimin ho olízl po celém jeho obličeji, až mu na něm zůstala jedna velká slinta.
,,To jsi nemusel drahý, opravdu ne," bručel Jungkook a na oplátku si slinty otřel do Jiminovi čisté srsti. Několik dalších minut se s ním tak mazlil, než Jimin znovu hlasitě zabručel. Jungkook se od něj odtáhl když ucítil, že se Jimin vrací na dvě nohy. Jungkook ho hned pak přikryl dekou, kterou tam měl kvůli jeho lásce stále připravenou, aby zakryl jeho nahotu a mohl mu nachystat jeho původní oblečení, které měl složené vedle sebe na jedné z komod.
,,Jungkookie," šeptal Jimin, když si kolem sebe držel pevně děku a druhou rukou svoje bříško. ,,Miminko jde na svět," zašeptal znova, když ucítil další vlnu bolesti v jeho břiše. Jungkook zběsile zamrkal, okamžitě se zpotil a snažil se racionálně myslet. Jungkook nevěděl, jestli má začít šílet nebo skákat radostí do vzduchu. Jimin mu právě řekl, že se jejich syn rozhodl je konečně vidět?!
,,Jako, že... rodíš?" Zeptal se Jungkook. A když Jeon uviděl Jiminův: děláš si legraci? Výraz, rychle popadnul mobil a vytočil číslo jejich královského doktora. Jimin byl zatím v pořádku. Jen veděl, že se musí nachystat. Potřeboval se zachumlal do jeho pelíšku až do chvíle, kdy se bude moc Rio konečně narodit. Oh, Jimin v očích Jungkooka nikdy nevypadal krásněji.
Jimin se z pohovky postavil na nohy a pevvně vzal jeho muže za ruku. Ten hned pochopil, co jeho pár potřebuje a po dokončení jeho hovoru ho hned zavedl do jejich královského pokoje, kde měl už několik dní Jimin udělaný pelíšek z poloviny Alfy šatníku, jejich polštářů a dek. Nutil v něm Alfu spát, ab byl nasáhnutý jeho vůní, i když to nebylo zrovna něco, co by alfa milovala. Pohodlná postel je prostě pohodlná postel, i když to Omegy vidí jinak. Co by ale pro jeho dokonalý pár neudělal.
Jungkook pomohl jeho páru se pohodlně uvelebit, podložil jeho záda jedním z nekolika polštářů a šimral ho po stehnech. Taehynug i ostatní se o stavu prince dozvěděli díky hromadné zprávě od Kooka. Všichni jen hořeli nedočkavostí. A když ta chvilce po pár dalších hodinách konečně přišla a Jungkookova Alfa přežila bolestné naříkání její Omegy, veškeré to čekání rozhodně stálo za všechnu Jiminovu těžkou práci.
Okolní vzchuch zahltila slabá vůně dominantního vlka, mimi Alfy. Pláč novorozenětě byl pro Jimina jako probuzení z dlouhého komatu. Královsky lékař potom musel s jeho sestrami pracovat rychle, než se Omega zotaví a než si uvědomí, že má jeho štěně v rukou někdo jiný.
Rychle Omegu i její miminko uklidili a umyli, kousek od pelíšku nechali dostatek potřebných věcí, aby se Omega o její štěně mohla následujících dní sama postarat a rychle potom odešli. Jinak by Jimin mohl začít být agresivní, což by pro jeho unavené tělo nebylo dobré. Jimin dostal dostatek výživy, s posledním polibkem na čelo se se svým párem Jungkook rozloučil, než jejich štěně předal Jiminovi do rukou a sám odešel. Rychle si samozřejmě udělal fotku, o které Jiminovi nikdy neřekne a s láskyplným pohledem jeho malou rodinu opustil.
Nechtěl odejít, samozřejmě, že ne. Ale nedalo se nic dělat. Omegy prostě potřebuji jejich soukromí s novorizeňátkem. A až bude Jimin připravený, sám si k sobě Jungkooka zavolá. Jeon pozná, až ta chvíle nastane.
Jimin zhluboka a klidně dýchal. Jeho tělo ho bolelo, ale uklidňovala ho vůně jeho štěněte. Jeho světa. Tiskl si své dítě pevně k hrudi, když poprvé začalo sát mateřské mléko. Byl tak nádherný, jemný. Prostě dokonalý.
Jeon Rionell byl na světě.
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfictionDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...