,,Jsi opravdu v pořádku?" Zeptal se mě Hoseok, zatímco Yoongi se ke mně tulil z mé druhé strany. Prsty jsem s ním měl propletené.
,,Hmm~" zamrmlal jsem a hlavu jsem zavrtal hlouběji do krku Alfy. Hoseok mě políbil na čelo a hladil mě po stehnech, které byli celé obalené v krvavých kousancích. Když Alfy nemají možnost se s omegou spářit, jsou vždy agresivnější. Jsou proti jejich vlku, který po páření s jejich zvolenou omegou nebo betou touží.
,,Jsem v naprostém pořádku," odpověděl jsem s úsměvem na tváři. Dokonalejší noc jsem v mém životě nezažil. I když nebyla ani půlnoc...
,,Jsi uvnitř tak příjemný~" zavrčel Yoongi. Musel jsem se okamžitě začít červenat. Takové nemravné řeči!
,,Yoongiii!" Našpulil jsem pusu a zachumlal se pod deku. Obě Alfy se zasmály a z pod deky mě vytáhly.
,,Ah! Takový násilníci!" Smál jsem se. Tohle bych si mohl nechat líbit klidně každý den.
,,Násilníci? Tenhle titul si snad nezasloužíme," Štípl mě do tváře Yoongi. Na oplátku jsem ho od sebe hravě odstrčil.
Hobi mě objal kolem ramen; ,,kdo byl tady před chvílí ten, kdo se pod náma svýjel a mučil naše vlky?"
,,Umm..." dělal jsem šíleně přemýšlejícího, ,,na nikoho takového si nepamatuju!" Smál jsem se. Opravdu, jestli tohle má být naše poslední společná chvíle, je ta nejlepší. Nikdy na ni nezapomenu.
,,Tohle bude lepší, když už sundáme," poukázal Hoseok na obojek, který jsem měl stále na krku. Nebýt jeho, určitě už bych byl od Alf označený a už vůbec bych náš úlet nezamaskoval. Radši jsem se ani neptal, jak něco takového vůbec můžou v sídle mít. Nebo vůbec, jak k něčemu takovému vůbec prošli. Každopádně přišel pod ruku.
,,Krásně voníš," chválili mě. Musel jsem nad jejich slovy spokojeně vrnět.
,,Tohle bude chtít spoustu maskovacího spreje." Yoongi se na to natáhl do jeho šuplíku v nočním stolku vedle obrovské postele.
Kdyby ze mě někdo ucítil vůni princů, náš život by měl rychlí konec... spát s někým dokud není královská Omega nebo Beta provdaná je naprosto nepřípustné. Normálně si všichni musí spolu tak užívat... a pak jsme tu mi, princátka, co dodržují stoletá, naprosto hloupá pravidla.
Asi bych takhle ani nikdy nepřemýšlel, kdybych nepotkal své dvě lásky.
Oba princové jsou tak úžasní. Tak krásně se o mě celou naši společnou chvíli starali...
Necítím se kvůli tomu, co jsme spolu udělali, ani malinko špatně. Miloval jsem to.
A miloval bych to stále, jen by někdo nesměl křičet po chodbách paláce jméno mého bratra a prince Jungkooka.
Hrklo ve mě. Do očí se mi vlil strach. Hoseok a Yoongi se oba narovnali a všichni jsme poslouchali to, co se venku děje.
Někdo zjistil, že je Jimin s Jeonem mimo palác.
—————————
Když jsem ty dva viděl ve dveřích královské zahrady, myslel jsem, že se sám na místě zhroutím.
Bylo mi zle.
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfictionDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...