Cestou domů bylo v drahém královském autě slyšet jen všemožných otázek zatím nejmladšího člena rodina Jeon, Sua. Jungkook si ho posadil na svůj klín, aby svýma neposednýma nohama nekopal Omegu do bříška.
Suo koukal z okna kam to tak může jet. Jeho nový rodiče mu vysvětlili, že bude žít na opravdu velkém a krásném místě, kde se nikdy nudit nebude. Jimin Sua miloval celým svým srdcem. Až si nervózně zkousával rty. Už chtěl, aby mohl ze Sua udělat svého - nasát na něj jeho vůni aby jen tak nezmyzela. Mazlit se s ním dlouhé hodiny v posteli. Jungkook si jeho vrtění a jisté potřeby všiml, proto mu pevně ztiskl ruku a palcem mu hladil její hřbet, aby ho alespoň trošku upokojil.
Když konečně pak po nějaké době zastavili za branami sídla, Suovi pomalu spadla brada až na zem. Neustále opakoval to, jaká z něj bude velká princezna. Vlastně se ani nemýlil, korunka na jeho malé hlavčce jeho představy potvrzovala. Šíleně malé Omeze slušela.
Jungkook své dvě omegy zavedl dovnitř. Suo si prohlížel všechno kolem. Neustále se někam snažil obíhat, aby si to mohl prohlédnout zblízka. Jimin se ale o něj bál, že si při tom neustálém poskakování něco udělá, proto poprosil svého muže, jestli by jejich syna nemohl vzít na ruku. Ten samozřejmě kývl a malého Sua si vyhoupl na ramena.
Jimin se nemohl nabažit pohledem na jeho dokonalehé muže s jejich dokonalým dítětem. Ten obrázek mu v hlavě zůstane už navždy a nikdy na něj nezapomene. Nemůže se dočkat, až ho seznámí s jeho bratrem a Taeminem. Určitě ho budou oba dva moc milovat! Oba dva mu určitě pomohou se správnou výchovou.
,,Tak pojďme, mám pro vás dva ještě jedno překvapení. Suo, jsi připravený vidět to, co pro tebe mám? Hm?" Brouknul na Sua na jeho ramenou Jungkook s úsměvem na tváři. Jimin radostí povyskočil na místě, chytil jeho pár za pas a společně tak pokračovali chodbou paláce. Omega už se viděla v posteli, společně s jeho manželem a jejich prvním dítětem v bezpečí mezi nimi.
,,Jimin, drahy, v kapse sama mám klíče, mohl bys je pro mě vyndat?" Zeptal se o chvilce Junkook, když přešli dveře od jejich ložnice. Hned kousek od ní, kde byl dříve nepoužívaný pokoj, byly opravené dveře se světle modrým zdobením. Jimin hned věděl, co to může být. Proto klíček hned vyndal z kapsy saka jeho prince a na. Jeho kývnutá je zasunul do zámku. Dveře cvakly, Jungkook položil Sueljina na zem. Jimin mu pak naznačil, ať se jako první podívá dovnitř on sám.
Sueljin hned začal pobíhat sem a tam. Čipera to byl opravdu veliký. I když byl v poznávání věcí pomalejší, byl veselý a to bylo pro tak mladé štěně důležité.
Jungkook držel Jimina za ruku. Jejich prsty byly proletené do sebe a Alfa nechávala Omegu, aby si celý pokojíček v klidu a tichosti prohlédla. Její stěny zdobila světle modrá barva s mnoha, ale mnoha plyšáky. Sluova postel byla tak velká, že se do ní vejdou všichni tři úplně krásně a zdobila ji bílá nebesa. A na jejích nohách byli vyřezané korunky.
V pokojíčku nechyběla ani velká televize a hromada pohádek v přihrádce. Protože ještě neví, co všechno přesně Suo má rád, nechal Jungkook nákup na později. Jimin se tím později určitě rád zabaví. Pokojíček byl jednoduše pro Omegu jako stvořený.
,,Je krásný, Jungkook," zašeptal Jimin a hrudí se natiskl na tu jeho páru. Rukama ho objal kolem krku a natáhl se pro dlouhý, ale něžný polibek. Jimin byl den ode dne šťastnější.
,,Pod oknem je pelýšek. Nebyl jsem si jistý, jestli je to přesně takový, jaký by se ti líbil... můžeme ho kdykoli vyměnit. Jsem si jistý, že o jako omega s dětmi uvítíš," řekl Jungkook po tom, co se jejich rty od sebe odtrhly a zůstal mezi nimi jen provázel sliny. Hlavou kývl směrem k oknu a Jimin si byl hned jistý, že pelíšek vybraný jeho mužem miluje.
,,Je tu spoustu místa. Jsem si jistý, že jeho budou sourozenec s ním bude pokojíček sdílet rád," pokračoval Jeon. Jejich syn zatím začal poskakovat na posteli, kde k němu rychle Jimin přiběhl a vzal ho kolem pasu, aby náhodou omylem nespadl dolů. Ještě by si ublížil první den, co ho mají doma a je jen a jen jejich.
,,Suo," prohrábl mu vlasy Jimin. Suo se zastavil, Jimin si sedl na kraj postele a nos zavrtal do krku jeho nejmladšího. Jungkook je z dálky jen tiše pozoroval. Věděl, že by se k nim pár dalších minut přibližovat neměl. Když si omega označuje děti jako její, stává se šíleně citlivá na osoby kolem. Včetně jejího páru. Alfy dříve často štěňata narozené jako omegy okamžitě zabíjeli. Braly se jako odpad, který nikdo k životu nepotřeboval.
Jimin jeho syna pevně obejmul a pustil kolem sebe jeho silné feromony. Suo hned voněl jako princ. Takhle so i sám Suo dokáže hned najít jen podle vůně, kdyby se nedej bože někdy někam zaběhl. Sídlo je velké místo, kde se mladé štěně muže stratit pomalu okamžitě bez dozoru.
Jimin se po chvilce od Sueljina odtáhl, vzal si ho do náruče a opatrně si ho odnesl do pelíšku, který pro něj Jungkook připravil. Suo v ruce držel jeho plynového slona, kterého si pevně tiskl k srdci a nechal jeho maminku, ať si ho nese kam potřebuje. Jungkook stále jen tiše sledoval, co jeho manžel udělá dál. Chtěl ještě chvilku počkat, jak bude na pelíšek reagovat, potom v tichosti odejít pryč a nechat novou matku se synem o samotě.
Jimin nahlas zavrněl, aby to jeho Alfa slyšela a aby jasně věděla, že je s pelíškem maximálně spokojený. Jeho uši i ocas vylezli ven, stejně tak jako ty mladého Sua. I když ty jeho byli venku už od doby, co začal pobíhat po jeho vlastním pokojíčku. Byl tak spokojený a jako dítě nemá kontrolu jeho uší plně pod kontrolou. Proto stačí i jen malinko nadšení a jsou venku. Je to rozkošné. Pohled na Jeonovu rodinu je dokonalý.
Jungkook si pro sebe spokoje kývl a odešel. Zavřel za sebou dveře a nechal Jimina se o zbytek postarat sám. Jungkook věděl, že mezi nimi pro něj v nadcházejících několika hodinách není místo, proto se rozhodl zajít za jeho bratrem.
Jimin si zatím tisk Sua k hrudi a pomalu začal zavírat oči. Chtěl se se svým dítětem vyspat do růžova, i když nebyl ani oběd. Je to součást rituálu, který omegy dělají pokaždé, když do rukou dostanou jejich štěně. Suo byl tak obklopený feromony jeho maminky, že sám začal usínat. Jeho oči byli těžké, že je už nedokázal nechat otevřené ano chvilinku a v rukou prince tvrdě usnul.
Když si byl Jimin jistý, že jeho milovaný Suo spinká, sám oči zavřel a nechal svoje feromony dělat kolem nich malinkou vonnou kopuli. Jako se probudí, Suo bude od hlavy až k patě vodnět jako jeho maminka. A tatínek, protože Jiminovy feromony už jsou dávno díky jejich spojení smíchané s těmi jeho.
Jimin spal klidně. Pelíšek byl pro něj i jeho děti úžasný. Byl si jistý, že i jeho zatím nenarozené miminko ho bude milovat. Jiminni už je chtěl oba držet ve svých rukou a líbat je na jejich růžové tvářičky.
Jenže když se Jimin po pár hodinách probudil a zjistil, že vedle něj nikdo neleží, se zděšeným výrazem ve tváři se posadil a porozhlédl se po pokojíku. Jenže jeho Suo nikde.
Jimina polil pot. Není to ani den a už se o jeho dítě nedokáže pořádně postarat.
Jak tohle vysvětlí jeho muži?
Jimin se rychle postavil na nohy. Tedy, minimálně tak, jak s jeho bříškem mohl aby si nic neudělal a znovu se po pokoji rozhlédl. Vůně Sua je dávno pryč. Suo musí být pryč dlouho.
,,SUO?!" Jak se tohle jen mohlo stát? Jako omega jsem naprosto selhal!
________________
Připravila jsem nové VMinKook story! -> Dear Love //VMinKook
Pokud vás zajímá, určitě se podívejte na můj profil.
Kapitoly začnu vydávat hned po tom, jak dokončím příběh Sweet Taste //Namjin. Každopádně na malou ochutnávku se už podívat můžete!
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfictionDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...