Tae pomalu vešel do pokoje, kde se jeho bratr a Princ Jungkook opatrně tulili. Jako by se báli sami sebe skoro dotknout, ale oba moc dobře věděli, že se bez sebe jen tak odtrhnout nedokážou.
Hobi a Suga zůstali společně venku, protože pokud jsou Jimin a Jungkook opravdu zpřizněné duše, Kook by u jeho Omegy cizí Alfu v žádném případě nesnesl. Už i pro Taeho, jako Omegu, to nebylo úplně bezpečné, ale vyřešení jejich nynější situace bylo namístě. Jejich rodiče pro ně můžou každou chvíli zavolat a v takovém stavu by je najít nechtěli.
Jungkook zvedl hlavu a podíval na na Taehyunga. Očima si ho prohlédl a když se cítil v jeho přítomnosti bezpečně - možná proto, že je Jiminův bratr a on sám nevzdával žádné náznaky nepokoje - ho pustil k nim.
Jungkook se snad skoro brobudil. Odstoupil od Jimina a nechal Prince, aby se o jeho bratra postaral.
Taehyung nic neříkal. Možná byl i v duši šíleně šťastný, že si jeho mladší bratr našel soulmate.
Jimin měl uši a ocas stále venku a schoulil se do náručí svého bratra. Jungkook to vzal jako znamení, že by měl odejít a i když mu jeho Alfa říkala, ať zůstane, jeho povinnost mu říkala opak. Zhluboka se nadechl a z pokoje odešel. Musel, jinak by mohl udělat něco, čeho by on i Princ Jimin potom litovali.
Když otevřel dveře, čekal na něj jeho bratr Yoongi a jeho přítelem Hobim. Oba ho poplácali po ramenou a společně pak odešli do Jeonova pokoje.
Tae a Jimin spolu seděli už na okraji postele, kam starší Omega zvládla dovést mladší.
,,Tak?" Vypadlo nakonec z Taehyunga, když svého bratra zabalil do jeho deky, aby mu udělal co největší pohodlí.
,,Tae! Omlouvám se ti!" Začal Jimin, protože si sám moc dobře uvědomoval co udělal. Jenže to ještě nevěděl, že s tím jeho bratr nemá sebemenší problém. Ne teď, když ví, že je od sebe stejně jen tak neoddělí a když má sám své oči nechané na někom uplně jiném.
,,Jimin, drahý-" Přerušil ho a drbal ho za ušima proto, aby ho utišil. ,,Jak se v jeho přítomnosti cítíš?" Zeptal se a stále nepřestával bratra drbat. To aby věděl, že si u něj může s radostí vylít srdce...
,,Jeho vůně... nedokážu si představit to, že bych byl bez ní. Je tak uklidňující... jako ta tvoje..." Řekl a svoji hlavu zavrtal do bratrova krku.
,,Chceš s ním zůstat?" Zeptal se Tae, ale na to mu Chim neodpovídal. Jen jemně kývl hlavou.
,,Vím, je to špatné! Je to tvůj snoubenec! Ale... kdybych od něj odešel, moje Omega by se zbláznila. Zemřela by smutkem. Tae, co mám dělat?"Taehyung se začal usmívat ještě víc. Je mu to jasné! Ti dva k sobě patří.
,,Hmm~" Brouknul V a svého bratra obalil svoji vůní. ,,Sám mám své srdce uplně na jiném místě." Přiznal se a Jimin se odtáhl. ,,Tae?" ,,Nemohl bych si vzít Jungkooka. Já... asi jsem se zakoukal do někoho uplně jiného." Tae se jemně začervenal a obličej si schoval do vlasů mladší Omegy. ,,Jsou tak dokonalý." Řekl.
Jimin zamrkal a chvíli přemýšlel. Momentálně toho na něj bylo v lásce trochu moc. Ten pocit se mu ale náramně líbil. Nechtěl, aby mu byl konec.
,,Naše rodiny nás budou každou chvíli chtít určitě vidět. Musíš se obléknout a - uši." Poukázal na ně Tae a znovu ho začal drbal. Jimin se uvolnit a začal vrnět. Byl hodně citlivá Omega a každou sebemenší pozornost miloval. Především drbkání. Jeho budoucí Alfa s ním bude mít spoustu práce.
,,Bude boj?" Zasmál se lehce Chim. ,,Doufejme, že ne. Nevezmu si někoho, kdo má oči na mého bratra!" Zasmál se Tae na zpět a položil se na postel na záda. Jimin se přidal a pomalu se k němu přitulil.
,,Nechci dělat problémy." Řekl Jimin smutně. Tae věděl, že přesvědčit jejich rodiče o tom, kdo si koho vezme... nebude jednoduché, ale zároveň doufal v to, že vše vzhledem k situaci pochopí.
,,Park Jimin." Začal vážně Taehyung. ,,Vy dva jste spřízněné duše. Ty bez sebe snad můžou žít? A navíc, nenech mě se opakovat! Jeho bratr... a jeho... ah! Přijdou mi tak atraktivní."
Jimin se nad slovem spřízněné duše zamyslel. Líbilo se mu to, věděl o co jde a že se takto dva nepotkají často, mu bylo stejně tak jasné.
,,Soulmates mají vždy silná štěňata. Královská rodina by proti vám dvoum neměla mít žádné problémy." Řekl Tae a měl naprostou pravdu. Pokud se takto dva vlci potkají, jejich potomek - Alfa - je vždy velmi silný jedinec.
,,Ah, Jimin, jdeme tě obléknout. Je jen otázka času, kdy si pro nás rodiče zavolají."
———————————
,,Jungkook!" Zavolal na něj jeho bratr, když společně odcházeli od Jiminova pokoje. Jungkook vyrazil jako střela vpřed a skoro na zbylé dvě Alfy nečekal.
,,Jungkook! Co to do tebe zase vjelo?!" Křiknul na něj Suga, když za sebou zabouchli dveře od Kookova obrovského pokoje.
,,Suga, za žádnou cenu si nevezmu Prince Taehyunga." Řekl. Suga se pak podíval na Hobiho a oba se na sebe zašklebili. ,,Nevadí! Tím lépe pro nás..." Jungkook nadzvedl nevěřícně obočí a zakroutil hlavou.
,,Viděli jste se kdy. Jen dnes? Oh Suga, Hobi!" Brbnul Kook, ale zbylé dvě Alfy ho začali probodával pohledem. ,,A Princ Jimin? Toh snad znáš léta?" ,,Ne, ale-" ,,Ale?" ,,Mám ten pocit, jako bych ho znal věcnost." Odpověděl a povzdechnul si.
Jeho Alfa, stejně jako Jiminova Omega, toužili po sobě. Volali se a na vzájem se přitahovali.
,,Ah bože. Ty v tom lítáš." Řekl jeho bratr, který vzal Hobiho kolem ramen a políbil ho na tvář.
,,Ať už je to jakkoliv, budeš to muset vysvětlit rodině Park. Tvůj otec už s tebou mluvit, ale druhá strana ještě ne. Celý pleš byl pomalu zničený jenom proto, že z něj někdo utek." Řekl Hobi, když oplatil polibek Yoongimu.
Jungkook sebou nepohodlně zavrtěl při představě toho, že se s Jiminem a celou jeho rodinou potká u večerního stolu. Byla to... pozdní večeře, ale bylo hodně co vysvětlovat.
,,Tohle bude hodně dlouhý večer." ,,Noc, Jungkook. Tohle bude dlouhá noc." Opravil ho s úšklebkem Suga, když jedna ze služebných akorát zaklepala na dveře pokoje, ve kterém byli a oznámila jim, že je jejich rodina očekává.
,,Jde se na vojnu?" Dloubnul do něj Yoongi.
,,Vojnu? S otcem konec světa."
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfictionDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...