Království Jeon
Jungkook byl společně se svým otcem v jeho pracovně a zaučoval se ohledně nových politických věcech v Kralovství. Den pro něj začal jako každý jiný. Pomáhal otci s politickými záležitostmi už od svých 16 let aby byl plně připraven na to stát se Králem.
Jen se dnes otec Jeonovi nezdál. Nemluvil s ním tolik jako obvykle a atmosféra kolem nich byla hustá. Děje se snad něco? Honilo se Kookovi hlavou, ale nechal to být s tím, že pokud by to bylo něco důležitého, otec by mu to již určitě řekl. Nebo snad ne?
Jungkook dál pokračoval ve své práci s dokumenty ohledně spolupráce vedlejších Kralovství a při jedné se zastavil. Park? Je to malé Království na jejich severu a vyloženě mělo začínající spory s jejich východem. Chce jim otec pomoct? Nepamatuju si, že by se o nich někdy zmínil. Kook nakonec vzal všechny papíry, vstal ze svého místa a šel je položit otci na jeho stůl ke kontrole.
,,Potřebuješ ještě s něčím pomoct?" Zeptal se Jungkook. ,,Pospícháš někam?" Odpověděl mu se zvednutým obočím Král. ,,AH, myslel jsem... chtěl jsem pomoct matce s pozvánkami na-",,Ohledně toho!" Přerušil ho otec. ,,Mám pro tebe překvapení." Jungkook nahodil udivený výraz. Překvapení?
Za dva týdny bude Jungkook stavit 24 narozeniny a on společně s jeho matkou byli dohodnutí na tom, že společně vyřeší program, pozvánky a Jeonův oblek, což jeho matka milovala nejvíce. Vybíráni oblečení. Jaká žena by to ráda neměla?
,,Synu, už jsi dost starý na to, abys mohl vládnout namísto mě." Začal Král a hlavu zvedl směrem k Jeonovi. ,,Ale vládnout nemůžeš sám." Konečně se zvednul ze židle taky a namířil si to směrem ke svému synovi. Ruce mu dal na ramena a hrdě se usmál. ,,Budeš zasnoubený!"
Jungkook vyvalil oči a otevřel pusu jako by chtěl něco říct, ale slova ho nenapadala, takže ji hned zase zavřel. ,,Na tvé narozeniny, které máš za dva týdny je pozvaný speciální host."
Jungkook tomu nemohl uvěřit. To bylo rozhodnuto bez mého vědomí?
,,O-otče já-" ,,Chápu to, nevíš co na to říct. Musíš být opravdu šťastný." Šťastný? To nebylo přesně to, co Kook momentálně cítil.
,,Nemohlo by to... já nevím... ještě chvíli počkat?" Zeptal se Jungkook opatrně, aby svého otce neurazil. ,,Co blázníš! Bude ti 24 let! Tvůj snoubenec je krásný, určitě si padnete do oka." Prohlásil vesele a úsměv ho neopouštěl. To se ale nedalo říct o Kookovi. ,,Jdeme, tvá matka na nás čeká." Řekl a začal vyvádět Kooka ven z pracovny. ,,Nebuď na ni hrubý, těší se stejně tak jako ty."
Jungkook věděl moc dobře, že otci odporovat nemůže. Taky, co by se mohlo stát? Pokud si nesednou, stále může zasnoubení odvolat a to by přeci otec pochopil. Nebo snad ne?
Obě Alfy opustily pracovnu a měli namířeno za jejich Královnou.
Království Park
,,Tae!" Křičel z chodby mladý Princ na svého bratra. ,,Jimin!" Odpovděl mu starší a rozevřel svou náruč. Jimin k němu pomalu přiběhl na svých podpatkách, hned mu do ní skočil a obě Omegy skončily v obětí.
,,Proč jsi mi to neřekl?!" Zeptal se Chim a svou hlavu zabořil hlouběji do Taeho hrudi. I když Tae měl nízké boty, Jimin ho svou výškou s podpatky stejně nepřesáhl.
,,Budeš se vdávat a já se to dozvěděl teprve před pár minutami!" Zanadával si Jimin a Tae se začal smát. ,,Otec mi to řekl pár minut před tebou!" Odpověděl mu Taehyung a políbil svého bratra do vlasů. ,,Nebudeme stát na chodbě." Řekl Tae a společně odešli do jejich společného pokoje.
Jimin nikdy nechtěl být oddělený od svého bratra a Tae to cítil stejně, takže už od malička spolu sdílí jeden velký pokoj.
Postele, kam by se vešli klidně dva lidé mají hned vedle sebe, i když Jimin v noci tajně přechází do postele svého bratra a celou noc se k sobě tulí.Obě Omegy dělaly vždy všechno společně. Stále byly spolu, ať už byli smutní, naštvaní jeden na druhého, kde si stejně vždy hned odpustili, nebo když byly v říji.
Oba Princové vešli do jejich pokoje a posadili se na Chimovu postel. ,,Ani ho neznáš! Co když bude zlý? Tae! Co budu bez tebe dělat!" Oba dva moc dobře věděli, že spolu nezůstanou věcně, ale podle Jimina to mohlo ještě pár let klidně počkat.
,,Drahoušku." Oslovil ho Tae a tváře mu chytil do svých rukou. ,,Pro naše rodiče udělám cokoliv a rád. I naše Království to potřebuje." Dokončil se Tae a nepřestával svého bratra objímat. To samé platilo pro mladšího.
,,Určitě bude můj snoubenec milý! A stále nám zbývají společné dva týdny! Musíme si to poradně užít!",,Tae! Připrav se na to, že se ani jednu noc nevyspíš beze mě!" Oznámil mu Jimin. ,,Pokud se mi nebude líbit, zakopu ho do země!" Řekl vážně Chim a nakonec se oba jen začali smát.
,,Tae bude mít štěňata! (A/N myslím tím miminka, ale protože jsou to něco jako ~vlci~ přijde mi označení jako štěňata v příběhu jistým způsobem příjemné)" Jimin začal hladit bratrovo bříško a Tae zčervenal. ,,J-Jimin..." ,,Nemůžu se dočkat až se naše děti budou kamarádit!" Tae se usmíval od ucha k uchu, ale stejně si tajně přál to, aby si onoho Prince brát nemusel. Moc dobře věděl, že pokud chce jejich Království v rozkvětu a bezpečí, je to pro ně velmi důležité. Nehce zklamat otce a matku.
,,Oba nakonec najdeme štěstí." Řekl Tae, naposledy políbil Jimina na tvář a po chvilce společně v objetí usnuli.
To be continue....
————————-
Kratší, ale pro nultou kapitolu snad stačí.
Věky budou upravené podle potřeb v příběhu.
Také, příběh se odehrává v přítomnosti, takže auta, iPhony atd... je naprosto normální. (Pouze svět je 'přestavěný')
Určitě mi dejde vědět co si o tom myslíte :)
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfictionDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...