47 Mé srdce je jen tvé

1.6K 136 19
                                    

Jimin si po pár krásně užitých dnech s jeho mužem, domluvit svačinu s Její výsostí, královnou Jeon. Jungkookova matka byla milá osoba a Jimin se v její blízkosti necítil špatně. Dokonce měl pocit, že i kdyby ji řekl cokoli, nechala by si to jen pro sebe.

Jungkookova matka byla Alfa, stejně jako jeho otec i dva synové. A Jimin doufal, že i jeho první dítě bude alfa, aby měli oba zaručeného dědice. A i kdyby jeho miminko byla beta nebo omega, nemiloval by o ho o nic méně.

,,Drahý Jimin, jak se má můj oblíbeny princ?" Zeptala se Královna, zatímco si do svého šálku s čajem hodila dvě kostky cukru. Její hlas byl milí a veškeré její pohyby byly konané s naprostou dokonalostí a přesností. Skoro se za sebe Jimin styděl.

,,Mám se jak nejlépe to jde. Miminko mi dělá neskonalou radost. Princ Jungkook si ho nemůže vynachválit,"odpověděl Jimin. Jeho rukama zabloudil na jeho ploché bříško. Během pár měsíců se nebude vejít skoro di ničeho, co má ve svém šatníku.

,,Samozřejmě. Jako omega by ses o dítě mého syna měl opravdu dobře postarat. Jsou ti tvé dvorní dámy nápomocné?"

Jimin se narovnal a podíval se za své rameno, kde kousek od jejich altánku, kde v zahradě seděli, stálo několik Jiminových dvorních dam. A samozřejmě Taemin. Královny dvorní dámy stály na jeho straně. ,,Nezvykl jsem si na ně tolik, jako na Taemina. Je to právě od, kdo se mnou tráví nejvíce času." Odpověděl. Taemin se opravdu stal pomalu Jiminovým synem. Jimin se do něj zamiloval a každý večer rád poslouchal posuny v jeho vlastním vztahu. Taemin se zakoukal do jednoho z královských kuchařů.

Jeho jméno bylo Sungwoo. Jimin ještě neměl šanci se s ním setkat osobně, ale z vyprávění od mladší omegy usoudil, že je to opravdu milý muž. Každopádně, dal si za úkol se s ním sejít hned, jak to bude možné.

,,Taemin je schopné dítě. Jsem si jistá, že toho spoustu dokáž," řekla Královna, jménem Christin, hned po tom, co se napila. Tiše si pomlaskala a užívala si chuť jejího sladkého čaje. Chimm si všiml, že má její výsost sladké opravdu ráda, proto na stole nechybělo ani několik laskominek. Má ráda sladké a nepřibírá ani o píď. Jimin ji mohl jen tiše závidět.

Mladá Omega se po chvilce zhluboka nadechla. Chtěl se sejít s Královnou z jednoho hlavního důvodu, a to jsou jistí dva nezvaní hosté. Julie a Hanz. I když se princi zdá Hanz jistým způsobem milejší, stále je to pro něj traitor.

,,Výsosti, mohl bych se na něco zeptat?" zamrkal Jimin a položil lžičku od čaje na stůl. Porovnal si dlouhou sukni jeho šatů a nervózně si podupkával patou své pravé nohy. Krásná mu samozřejmě svolení dala, úsměv ji stále neopouštěl.

,,Je nutné, aby zde Julia Krestenburg a Hanz Genberg zůstávali zde na sídle?"

Královna Christine se na chvilku úplně zastavila. Její tvář neukazovala žádnou emocí. Dokud nepromluvila; ,,Jsem si jistá, že tvá těhotná omega je opravdu nerada v přítomnosti někoho, kdo ti měl roli matky pro dítě vzít," začal. Nezněla hrubě, ale i přes to se měl Jimin na pozoru. ,,Ale jeho Královská výsost, můj muž, je přesvědčen, že jejich pobyt zde je do určité doby nutný. Pokud se během tvého těhotenství cokoli přihodí, budou to oni, kteří budou schopní být okamžitě oplodnění. Království nemůže znovu čekat takovou dobu,  než budeš znovu těhotný."

Jimin by na ženu před ním zíral s otevřenou pusou, kdyby se nehlídal. Královny slova ho jistým stylem ranila a protože byla jeho omega tak moc neklidná, Jimin se s nemotornou úklonou omluvil, otočil se a rychlím krokem mířil do vnitřních prostor sídla.

Our Kingdom //JiKookKde žijí příběhy. Začni objevovat