05 ON je tvůj snoubenec!

2.2K 171 18
                                    

,,Řekl bych, že vím, kam tvůj bratr, Princ Park, mohl jít." Řekl Hobi a vzal Taeho za ruku. Líbil se mu jeho dotek. Z druhé strany ho obešel Yoongi a vzal ho za ruku také. Dvě Alfy, jako by si hlídali svoji Omegu.

,,Kde?" Zetal se Tae. Bál se o svého bratra. Sídlo Jeon neznal a neměl ani ponětí, kam by se jeho bratr mohl zatoulat.

,,Neboj se." Stiskl Taeho ruku Hobi a usmál se na něj. Tae mu úsměv oplatil a lehce se začervenal. Nikdy takhle z příma s cizí Alfou ještě nemluvil, když nepočítá prince Yoongiho, který ho dnes ráno přišel přivítat.

Taeho obě Alfy přitahovaly a cítil se mezi nima v bezpečí. Skoro až ho zabolela myšlenka toho, že na něj někde v sídle čeká snoubenec, Princ Jeon.

Po chvíli chůze přivanula Taemu pod nos vůně. ,,Co je to?" Zetal se. ,,Co?" Odpověděly Alfy jednohlasně a na chvíli všichni zastavili. ,,Ta vůně..." Dodal Tae a onu vůni silně nasál a zrelaxoval.

,,Takže je to pravda!" Zasmál se zničeno nic Princ Jeon Suga a Tae s Hobim na něj hodili nechápavý pohled. ,,Je to sladká vůně?" Pokračoval a Omega kývla.

,,Je to z naší soukromé zakrádky. Je to něco jako klícka pro ptáky uprostřed našeho sídla." Řekl a dál je vedl napříč chodbou až došli k místu, kde momentálně byl Jimin s Jungkookem.

,,Myslel jsem, že ji Princ Jimi taky ucítí a půjde sem. Naše babička ji nechala udělat. Ty květy mají prý Omegy uklidňovat."

Tae zavřel oči a chvíli si vůni užíval, tedy až do chvíle, kdy mu přišel na mysl jeho milovaný bratr.

Taehyung se vytrhl z rukou dvou Alf a nechal je kousek za sebou. Rychle otevřel dveře do zahrádky a Hobi s Yoongim akorát přišli za ním.

Všem ale spadla pusa skoro až k patám.

Princ Jungkook společně s Princem Jiminem byli vyloženě ve svém vlastním světě do té doby, než si všimli pachu tří lidí, co je právě pozorovali.

Jimin rychle z Alfy seskočil. Z leknutí se neudržel a jeho vlčí uši i ocas vylezli ven.

Uši měl stažené dozadu a ocas si obmotal kolem nohy. Barva jeho vlka byla dozlatova, stejně jako jeho vlasy.

Jungkook si hned myslel, jak je Omega před ním neodolatelná a zároveň cítil velkou nutnost ji chránit pred cizí Alfou. Tedy... hned před dvěma, co právě stáli kousek od nich.

,,Jimin!" Křikl Tae a rozeběhl se za svým bratrem. Barva jejich očí se vrátila do normálu a oba se vytrhnuli z jejich malého okamžiku.

Tae nevěnoval jediný pohled svému snoubenci a okamžitě Chima silně objal. ,,Co se stalo?!" Vyšilovala staří Omega a pro komfort mladší ji začala drbat za ušima. Po chvilce se Jimin uklidnil a jeho ocas povolil. Uši měl ale stějně stále stáhnuté.

Jimin Taeho objal na oplátku a hlavu si zabořil do jeho hrudi.

Ji se necítil dobře a udělalo se mu zle. Zatočila se mu hlava a po chvíli přestal mít cit v nohách. Kolena se mu podlomila a Tae ho rychle celého podepřel, aby nespadl a neublížil si.

,,Jimin!" Tae zkusil bratra probudit, ale nedařilo se mu to. Jimin omdlel a vypadal opravdu vyčerpaně.

,,Tae, Hobi ti pomůže bratra odnést to jeho pokoje a zavolá ošetřovatelku." Řekl Yoongi a pobídl Hobiho, aby mu šel pomoct.

Zmatený Jungkook jen nevěřícně sledoval, jak jeho Omega omdlela v náruči jeho bratra a Hobi ho odnáší pryč. Nic proti tomu neměl, protože věděl, že bude muset momentálně vyřešit jiný problém. I když jeho Alfa chtěla běžet za jeho Omegou, musel se udržet a zůstat v zahradě sám společně s jeho bratrem.

,,Co to má jako znamenat?!" Zeptal se naštvaně Suga a vzal Kooka za ramena. Jungkook se zhluboka nadechl a zadíval se do země. ,,Moje Alfa to chtěla! Šílela po něm." Odpověděl mu Kook a rukou si zakryl obličej. ,,Tohle otci budu těžko vysvětlovat."

,,To máš naprostou pravdu, Jungkook." Řekl Král Jeon, když přišel společně se svou ženou do zahrádky.

Kook s Yoongim se okamžitě otočili směrem na svého otce a oba se poklonili. Hned na to se chtěl Jungkook dát do vysvětlování, ale jeho otec ho zarazil a mávnutím ruky mu naznačil ať ho následuje.

Jungkook se zhluboka nadechl, podíval se po své matce a ta mu věnovala smutný úsměv. Potom zavřela oči a nechala svého syna s jejím manželem odejít.

Princ vešel se svým otcem do jeho pracovny. Král si sedl za svůj velký dřevěný stůl a nechal svého syna stát před ním v pozoru. Jungkook si ani netroufal začít konverzaci, protože moc dobře věděl, že když se jeho otec zlobí, není dobrý nápad ho nijak vzrušovat.

,,Synu." Začal a ruce si složil pod bradu. Opřel se o ně a pokračoval. ,,Má tahle sitace nějaké... vysvětlení? Pokud možno... něco, co vysvětli tvůj útěk z tvé vlastní oslavy za Princem Parkem a také to, že jsi nechal svého snoubence pomalu bez povšimnutí? Potom vás všechny najdeme u altánu." Začal Klidně a čekal, jak se jeho syn obhájí.

Jungkook se znovu zhluboka nadechl. Sám pořádně nevěděl, co to do něj vjelo, ale to, co věděl s jistotou bylo to, že si nemůže Prince Park Taehyunga vzít. Jeho Alfa by mu to nedovolila.

,,Otče." Kook zavřel oči a snažil se vypadat co nejvíce přesvědčivě. ,,Moc se omluvím za to, co se stalo a...-" ,,Nechci slyšet omluvu! Ale vysvětlení!" Přerušil ho Král Jeon a Kookovi nadskočilo srdce. Teď nebo nikdy, Jungkoook!

,,Nemůžu si vzít Prince Park Taehyunga." Řekl Jungkook a stuhnul. Co teď?

Král Jeon nadzvedl obočí. ,,A to z jakého důvodu?" Zeptal se. ,,Moje A-Alfa to nedovolí. Nemůžu si ho vzít." ,,Omega jako Omega, jaký s tím máš problém?! Vezmeš si Prince Taehyunga, s ním zdědíš i jeho království a tvá říše bude potom mocnější. Dokud jsem Králem já, budeš se podle toho i chovat. Říkám ti, příští týden máš svatbu." Řekl Král a když chtěl Jungkook začít protestovat, jeho otec ho pohledem zarazil.

,,Něco ti není jasné?" ,,A-Ano... otče..." Odmlčel se Princ. ,,Jdi do svého pokoje a až do zítřka mi nechoď na oči. Jdi." Zavelel Král a Jungkook se znovu lehce poklonil a odešel.

Co blbnu? Potkal jsem ho teprve dneska a už si s ním plánuju život? Sám jsem souhlasil, že si Taehyunga vezmu...

Jungkook zakroutil hlavou a naštvaně odešel do svého pokoje.

Jeho matka byla na cestě do Královy pracovny a nemohla si nevšimnout svého naštvaného syna, když odcházel pryč. Věděla, co se mezi nima stalo, takže na nic nečekala a bez klepání vešla do místnosti za jejím manželem.

,,Jeone." Oslovila Královna svého manžela, když vešla dovnitř. ,,Takové zacházení si Jungkook nezaslouží." Řekl a nevypadala vůbec nadšeně. ,,To mu snad dovolím si vzít někoho, koho dnes potkal? To se snad zamiloval na... první pohled? Dráha, tohle-" ,,Prince Taehyunga poznal taky teprve dnes. A vůbec, ty jsi ho s ním zasnoubil pomalu bez jeho vědomí!" Okřikla ho Královna a místnost zalila její nazlobenou vůní Alfy.

,,Jungkook si vezme Taehyunga. Pokud opravdu nebude chtít a sám mi ukáže, že jeho rozhodnutí myslí vážně, nechám ho být." Řekl Král Jeon, zvedl se a vzal Královnu za ruku. ,,Večeře, Drahá." Pobídl ji k odchodu a v ruku v ruce oba odešli na večeři, kterou mají dohromady s rodinou Park.

——————————
Budu ráda, když mi řeknete, co si o příběhu myslíte :)
J-Hope u like it <3

Our Kingdom //JiKookKde žijí příběhy. Začni objevovat