Všechno běželo tak, jak mělo.
Důležití hosté se pomalu začali scházet na svých přidělených místech před oltářem, pověření novináři už dávno měli jejich techniku připravenou na předem určených místech a stoly se začaly plnit jídlem.
Dokonce i kolem plotu královské zahrady bylo tak narváno, že náhodní kolemjdoucí opravdu neprošli. Ať už se scházeli fanklub - kterých nebylo málo - nebo jen amatérští reportéři. Samozřejmě, nikdy se nic neobejde bez demonstrantů, ale královská rodina měla ve všech velkou úctu a všichni v zemi ji zbožňovali. Proto se o jistou menšinu postarala skoro okamžitě policie.
Nikdo je v tak úžasný den přeci vidět nechce.
Král Park a Král Jungkook měli plné ruce s interview, jejich ženy poslušně stály za nima a klidně přikyvovaly. Obě měly drahé, zdobené šaty, které rýsovali jejich stále dokonalo postavu. Zástup kamer snad nikde neměl konce, ale to se ovšem dalo očekávat. Oba králové i přes to odváděli dobrou práci a i přes jisté šťouravé a otravné otázky si snažili na tváři ponechat úsměv.
Kolem sídla bylo nespočet stráží. Nejen kolem ulic, ale také v zahradě, v celém sídle, na chodbách a hlavně kolem členů královské rodiny. Žádné chyby nebyly dovoleny.
Nebo minimálně o jedné drobné chybičce nikdo věděl. Možná.
Jimin byl už od rána pod palbou svého milovaného bratra, který ho ani na chvilinku nepustil z dohledu a stále se mu věnoval.
Tae měl mistrovsky omotané kolem prstu snad všechny služebné, které mu na celý velký den měly dělat společnost a pečlivě ho připravovat na nadcházející svatbu, takže místo toho, aby se opravdu věnovaly jemu se pod jeho přísným dohledem věnovali jeho bratrovi. Chtěl mít na mladší Omeze všechno naprosto perfektní a vše si hezky chtěl ohlídat.
Jako nevěsta se celý den nesměl pohybovat volně po sídle a už vůbec se podle zvyků a pravidel země nesměl setkat se svou nadcházející Alfou. A to pro něj popravdě nebylo tak jednoduché. Od jistého večera spolu soulmates nepromluvili ani slovo a pro Omegu jistá svatba představovala vynaložit všechnu jeho sílu pro to, aby nezačala vyšilovat nebo fňukat. Přeci jen, jeho Alfa od něj onen den jen tak odešla a neřekla ani slovo. Hodně ho to ranilo. Omegy jsou opravdu hodně citlivé, když se jedná o jejich páry, ale Jimin se snažil být silný a jeho vlk ho pohání jen a jen dopředu.
I když měl chvilkama chuť začít brečet, utéct někam hodně daleko a schoulit se do pelíšku do klubíčka, jeho srdce bylo tak nadšené, ženakonec jeho myšlenky stejně směřovaly k jeho nadcházejícímu, jak stojí v altánu a s úsměvem k němu natahuje ruku, aby mu přes jeho krásné, vysoké podpatky pomohl nahoru vyjít pár schodů.
Jeho vlk už dlouhé hodiny volal Alfu k sobě a protože moc dobře věděl, že dnes bude ten den, kdy si ho jeho drahá Alfa vezme, měl Jimin co dělat, aby zahnal jeho říji. Musel počkat. I když stejné problémy měl i jeho Jungkook.
,,Jimin, pojďme tě učesat," řekl Taehynug, když si sedl na okraj postele, kde Omega odpočívala. Bylo to pro ni velmi důležité, všechnu sílu musí později odevzdat svému princi. Kdo by pak chtěl odpoadlou nevěstu? Alfa by si akorát mohla myslet, že o něj Omega nemá žádný zájem a mohla by ji odmítnout.
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfictionDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...