,,Jimin, drahý, včera večer jsem se setkal se slečnou Julii. Je to milá dáma, určitě by ses s ní měl více sblížit. Budou tu s námi ještě nějakou chvíli, je to dobrá příležitost si udělat více přátel," řekl Jungkook.
Jimin byl společně s ním a Taeminem v knihovně, kde Jungkook hledal nějaké důležité svazky k jeho následujícímu sezení a Jimin se ho rozhodl následovat. Taemin mu přinesl několik časopisů a katalogů s věcmi pro děti od dupaček po postýlky.
Při slovech, co jeho manžel vypustil z úst, se Jimin zastavil při otáčení stránky. S dalším nádechem ji teprve pomalu přetočil. Taemin položil svoji ruku na princovo stehno a malinko ho pošimral. Věděl o jeho nenávisti k té osobě.
,,Nejsem tolik společenský člověk. Taemin, Tae, naše miminko a ty, můj drahý, jste pro mne dostačující," odpovědět klidně s nosem stále zabořeným v časopise. Byl akotár na stránce s postýlkami pro novorozené děti. Okamžitě si několik z nich zamiloval a věděl, že rozmyslet se pro jednu bude jedno z jeho velkých životních rozhodnutí.
Jungkook si oddechnul. Jeho královský otec na něj naléhal, aby své omeze otevřel oči. V čem? Julie za ním prý s naprosto unaveným a smutným výrazem ve tváři zašla s tím, že jeho výsost, princ Jimin, odmítá její přítomnost a nabídku k jistému přátelství. Jungkookovi se ona dívka také nezdála špatná, proto se alespoň svého páru zeptat pokusil. Samozřejmě, tolik času s ní nestvávil a zároveň chápal Jiminovu nelibu k těm dvěma, ale nazlobeného otce také zcela úplně nemusel.
Jeho otec si až příliš vzal do hlavy Jiminovo chování onen den, kdy jim představil Julii a Hanze. Sám z toho měl smíšené pocity a samotnému se to vůbec nelíbilo. Ale minimálně se měl Jimin zachovat, sklopit hlavu a nějak to přežít.
Teď ho má královský otec za neslušného. I pro jeho otce jsou Omegy stále na.. jistém ,,nižším" stupni něž Alfy. I když to není již nijak zásadní, i podle jeho prarodičů by se měli omegy držet za jejich párem - Alfou - a poslouchat na slovo.
A i když Jungkook věděl, jak je jeho těhotný manžel úžasný, v očích ostatních takový být nemusí. Stále jsou v urezených rodinách tací, kteří Omegy neberou jako právoplatné lidi. Proto by Jimin chtěl, aby ukázal jeho status a nějakým způsobem Hanze a Julii přijal.
,,Jimin, lásko, někdy se musíš postavit před to, co ti život přinese," řekl Jungkook. Kniha v jeho ruce se mu najednou zdála těžká a tak ji položil na jeho velký, hnědý dřevěný stůl. Podíval se na svého muže, který měl natažené nohy na křesle, kde hned vedle něj seděl Taemin.
,,Život je něco jiného, než tvůj otec, drahý princi."
Jimin byl značně nervózní. Sám tak jeho časopis zavřel, postavil se na nohy, obešel stůl a posadil se na klín jeho Alfy, když se odšoupla kus dál na jeho kolečkové a kožené židli. Taemin od nich odvrátil zrak a začal se věnovat rovnání katalogů od přečtěných po nepřečtené. Nechtěl vypadat, jako že odposlouchává jejich konverzaci.
Jimin se uvelebil. Ruce si propletl za krkem Kookieho a nosem se dotkl toho jeho. ,,Čekám dítě. Jsem dospělá Omega, o svoje dítě se dokážu postarat. Nic se mu nestane. Copak mi nevěříš? Proč tu tedy musí Julie s Hanzem stále být. Moje omega je ráda nemá. A tvůj královsky otec si myslí, že je dobré je nechat na blízku pro všechny případy. Jungkookie, lásko, pokud bude můj vlk neklidný, ovlivní to růst miminka."
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfictionDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...