40 Miminko je mé přání

1.8K 150 12
                                    

Jimin vyšel z jeho noblesního pokoje s jemným pudrem a tvářenkou na jeho lících, s korunkou, kterou pro něj vybíral jeho bratr jako svatební dar a fialovým společenským overalem. Stříbrné třpytivé podpatky dělaly hlukot pokaždé, kdy princ došlápl na zem jeho ladnou nožkou. Taehynug se na něm pěkně vyřádil.

Ostatně, starší Omega módu vždy milovala a jeho bratr byl jeho přední model. Taehyungova skříň má v sobě snad všechny kolekce od Gucciho. Jen mu jeho tvrdé bříško malinko znepříjemňuje jejich oblékání. Několik jeho kousků je děláno přesně na míru a pevně mu tak i obepínají břicho. Sice od jeho oplodnění uběhlo jen pár týdnů a bříško má stále ploché, nic pevného by kolem něj pro bezpečí miminka dávat neměl.

Svatba jeho a jeho dvou Alf se také blížila rychlostí blesku, i když pro Omegu to bylo stále jako až za několik let. Tak moc se těšil a tak moc o tom každou noc snil, že mu to čekání připadalo nekonečné. Dokonce se k němu v noci Hobi a Yoongi vkrádali, aby mohli s jejich těhotnou omegou být.

Jimin jeho bříško miloval. Naprosto ho obdivoval a užíval si jeho vůni. Vůni těhotné Omega - nastávající matky. I když ho tak mohl cítit pouze v pozdních hodinách, kdy si spolu v klidu četli, mazlili se nebo si jen povídali. Taehynug svoje těhotenství musí skrývat až do jejich svatby. Mohl by podle hloupých starých zákonů vzniknout politický problém. A i kdyby ne problém, odporné řeči jejich rodin by je také na srdci nezahřáli.

Takže se na odhalení dědice čeká až po další královské svatbě. Je z toho všechno tak nadšený.

,,TaeTae," chytil se ho Jimin bez varování. Jeho prsty zamotal do jeho pleteného svetru s velkou ozdobnou pentlí u krku. Tím je oba zpomalil. Jimin byl z jeho nadcházejícího rozhovoru z Alfou hodně nervózní, i když nahlas to neřekl.

Nakonec Taeho hnědé mokasíny klaply o podlahu, než se oba mladí princové úplně zastavili.

,,Co když je Jungkookie, umm," odmlčel se a zkousl si spodní ret. Už ho měl pomalu celý prokousaný a jeho bratra to nehorázně iritovalo. Proto hned zvedl svoji ruku a rty mu od sebe jemně rozpojil. Z kapsy vytáhl balzám na rty a svým ukazováčkem mu ho na ně nanesl. Pěkně silnou vrstvu.

,,Pokud se budeš stále koukat, budeš na nich mít ranky," řekl Taehyung, zatímco si svůj eos znovu vložil do kapsy u jeho volných kalhot.  Frustrovaně si oddechl. Sice neví, jaké to je se pohádat s Alfou, ale určitě to tak strašné být nemůže. Jimin je prostě měkkota, i když se vydává za bůh ví jakého bojovníka.

Když byl malý, dlouho si dokonce myslel, že až dospěje, bude z něj silná Alfa co bude Taehyunga ochraňovat. Protože byl Tae starší a Alfa se z něj nestala. Musel na sebe vzít odpovědnost silného bratra, který jednou všechny zadupe do země. Nikdo mu to nikdy neřekl, ale všem připadal nehorázně roztomilý. No a jak se časem ukázalo, nikdy nebyl vyšší jak starší Omega.

,,Co když se Jungkook někam zavřel s někým jiným? Byl v říji, TaeTae!" Začal vyšilovat. Celou dobu byl naprosto v pořádku, ale jak se ona chvíle blížila, jeho omega začínala být nervózní. A co hůř, začínala si vymýšlet všelijaké hloupé a naprosto nemožné scénáře.

,,Jimin, můj drahý Jimin, Jungkook je tvůj manžel, proč by něco takového na celém světě dělal? Ta Alfa si teď určitě trhá vlasy!"

Taehyung si položil ruce na své boky a protočil očima. Jeho bratr je neuvěřitelný. On je tady ten těhotný, to on by měl být divné nálady, ne?

Our Kingdom //JiKookKde žijí příběhy. Začni objevovat