Jimin těhotný nebyl.
Po týdnu, když Jungkook nezachytil žádnou změnu vůně u jeho páru, se ho rozhodl vzít ke králosvkému lékaři. Jiminovi se jeho nápad z prvu vůbec nelíbil, protože nechěl slyšet nejhorší. Nadruhou stranu to bylo opravdu potřeba a po pár minutách přemlouvání kývnul.
A později u královského lékaře je jeho slova oba mladé prince překvapila. S Jiminem nic není, jeho tělo je v perfektní kondici a žádné problémy nemá. Omegy, stejně tak jako Beta a nějaké Alfy, v posledních letes ztrácí abilitu k okamžitému otěhotnění po vstříknutí spermatu do jejich dělohy. Pravděpodobně do bude vlivem společnosti a technologií. S královskou krví nebo ne, lidské tělo se tak ovlivnit nedá.
Královský doktor - Beta Henryk - jim vysvětlil, že je podobné chování u těla Omeg poněkud v současné době časté a řeší jej pomalu každý den v běžné ordinaci.
Na Omegu doléhá stres, který pro těhotenství není dobrý, proto jeho vlčí omega odmítá oplodnění přijmout. Jimin nad sebou musí přestat tolik přemýšlet a vyčistit si hlavu. Dítě není jeho hlavní priorita.
Proto byl zatím spokojený s tím, že není rozbitý a stále může donést miminko svému princi. Rozhodl se proto nad tím zatím tolik nepřemýšlet. Dohotl se s doktorem Henrym, že spolu budou mít časté sezení.
Jenže to by Král Jeon nesměl sám od sebe přistoupit na úplně jiné optatření, které mladou omegu vyvedlo z míry. Jimin si myslel, že na místě omdlí.
Další týden utekl od doby, co on společně s Jungkookem zašli za lékařem. Maladý pár se značně zklidnil v jejich sexuálním životě a mnohem více si všímali sebe navzájem. Jungkook se snažil omegu laskat jak jen nejvíce dovedl a snažil se ignorovat nepříjemné vrcein jeho Alfy, které den ode dne rostlo a šlo hlasitější a hlasitěji.
Brzy z rána si je k sobě tak nechal zavolat král Jeon. Jeho žena byla v ozdravných lázních kvůli jejím problémům se zády společně s manželkou z rodiny Park. Jimin a Jungkook se tak společně v jejich velké šatně oblékli, Jungkook pomohl Jiminovi se zapínáním jeho čistě bílé košile a Jimin zase svému muži s vázaním černé kravaty. Jungkook pak ještě na poslední chvíli našel v jednom z pozlacených šuplíků jemně růžovou stužku, kterou omeze uvázal za límeček. Už nejen Taehynug si s něj dělá žijící panenku.
Nakonec si Jimin nazul jeho oblíbené sametové polobotky a s rukou v ruce oba vznešení muži opustili pohodlí jejich společného pokoje. Jejich místečka lásky. Na chodbách se jim služebnictvo uklánělo a ukazovalo tak svůj respekt. Dokonce se k nim přidal i Taemin, který je z menší vzdálenosti doprovázel jako správná dvorní dáma.
A když vešli do velkého zasedacího sálu, nikdo by nečekal, že kromě krále Jeona, Jungkookova otce, a kromě služebnictva, budou přítomny dvě neznámé tváře se známými jmény. Dvě osoby známe ve světě politiky, dcera a syn velmi mocných lidí v zemi.
Jimin se namáčkl na svého manžela, pevně si s ním propletl prsty a nasál jeho vůni. Nikdy neměl rád cizí lidi a pohledy těch dvou se mu nelíbila a jeho Omega zabučela. Jungkook si jeho nepohodlí byl vědom, proto se k Jiminovi sklonil a položil mu svá ústa na jeho načechrané, blonďaté vlasy.
,,Posaďte se," pokynul král Jeon na volná místa i velkého kulatého stolu. Jungkook jako gentleman odtáhl židli pro Jimina, který se na ni s úsměvem posadil. Později se princ uvelebil těsně vedle něj, znovu proplétajíc jejich prsty pevně do sebe.
V místnosti s mramorem na stěnách bylo ticho, než Král řekl něco, co Jimina zabolelo na srdci.
,,Doslech jsem se, že máte problém s početím." Složil ruce na velkém mahagonovém stole a podíval se na mladou Omegu, který měla v očích značně viditelnou hrůzu. Napadalo ho, kam tím jeho král míří a nechtěl si to vůbec představit jako možnost. Proto jen jemně kývl a volnou rukou začal hladit jeho svatební prstýnek. Taemin se bez jediného zvuku postavil za jeho prince. Dominance jeho výsosti ho malinko vykolejila.
,,Jakožto urozená rodina musíme zavést jistá opatření. Pokud se vám nepovede zplodit dědice, budeme muset přijít na jisté kroky... pochybuji, že by ses chtěl omegy zbavit, Jungkook, synu," řekl Jeon s důstojností v hlase. V žádném zákonu se nepsalo - a nebylo to ani nijak trestné - když se Alfa chtěla Omegy zbavit ať už z jakýchkoli důvodů, mohla ji bezúhonně zabít.
Zpárovaná Omega nedokáže bez páru žít. Jen málokdy se nechá Alfa od omegy označkovat a cítit tak stejný, šílený pocit jako omega. Dříve bylo zabití partnera naprosto možné. Dnes, v moderní době, je možná jistá operace, která párovací značku může odstranit, ale stejně nemůže zaručit omegy přežití. Bohužel, tato operace je něco, co si většina populace nemůže dovolit.
Jungkook nad jeho slovy pomalu bouchnul zlostí. On i jeho manžel mají takového času před sebou. Jeho Jimin není rozbitý a ani nepatří do odpadu. Jeho Omega je perfektní. Jimin je zdravý a pro něj a království naprosto dokonalý. A ještě, než se stihl zvednou z jeho místa a začít hlasitě argumentovat, jeho otec ho pokynutím ruky umlčel.
,,Nikdy jsem neřekl, že se Jimina zbavit musíš. Jenom jsem musel podotknout, že je třeba zavést nějakou jistotu."
Král Jeon kývl k jistým dvou osobám; ,,Tohle je Julia Krestenburg. Dcera velmi váženého politika. Alfa, plně zdráva. Sama se nabídla pro pomoc v královském sídle. A hned vedle, Beta Hanz Genberg, drahý syn mého dlouhodobého přítele, známého majitele několika velmi důležitých firem pro ekonomiku státu."
Jiminovo srdce se na místě zastavilo. ,,Tento mladý muž a žena jsou velmi vhodnými kandidáty pro odnošení vašeho ditětě. Pokud tedy Jimin do jisté doby neotěhotní sám. A pro lepší výsledky, budou žít s vámi ve vašem sídle. Pokud se lépe poznáte, vaši vlci budou více v klidu."
Jenže, tři duše v klidu vůbec nebyli. Taemin a Jimin měli oba úzkost. A Jungkook nemohl přijít na nic solidního, čím by jeho otce odstrčil. Stres z jeho manžela mu probudil srdcem jako kdyby byl jeho vlastní. Jeho omega byla tak moc neklidná a Kook se musel držet pomalu až za zuby, aby nezpůsobil scénu.
Tentorát to ale opravdu nebyl Jungkook, co naprosto totálně vyletěl. Byl to Jimin, což překvapilo i jeho samotného.
Jeon Jimin se zprudka postavil, ramena měl vysoko a jeho oči měly v sobě zlost. Smutek a zlost. Ruce měl v pěst a těžce zatlačoval slzy.
,,Nikdo," začal. Tiše předtím, než začal křičet. ,,NIKDO MI NIKDY NEBUDE ŘÍKAT, ZE NEJSEM SCHOPNÝ ODNOSIT SVÉ VLASTNÍ DĚTI!" Zhluboka a přerušovaně dýchal. Jeho omega byla tak naštvaná, ublížená. Taemin se ho snažil podepřít, zatímco Jungkook nemohl uvěřit svým uším a očím. Nikdy na světě by ho nenapadlo, že jeho omega bude křičet na jeho vlastního krále.
,,NELEZTE MI NA OČI!" Prudce se otočil a vyrazil z místnosti pryč. Taemin zamrkal, uklonil se jeho výsosti a rychle vyrazil za ním. Dokonce bylo slyšet, jak na něj volal přes dlouhou chodbu.
Jungkook byl už poněkolikáté naprosto bez řeči. Jeho perfektní omega byla najednou jako ďábel. Chápal ho, na druhou stranu se jeho chování absolutně nehodilo.
Neváhal, sám se zvednul a chystal se odejít.
,,Jdi a vysvětli tvé omeze jisté základy slušného chování." Řekl mu král Jeon, ještě než jeho syn stihl za sebou zabouchnout dveře.
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfictionDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...