39 Omegy polibek

1.8K 138 14
                                    

Když bylo Taemu oznámeno, že ho jeho bratr chce vidět, neváhal, všechno odhodil - včetně jeho Alf, které momentálně vymýšleli jména pro jejich štěně - a letěl jako blázen skrz dlouhou do Jiminova a Jungkookova královského lože.  Samozřejmě cestou dával pozor, aby nikde nezakopl a neuklouzl.

Ani neklepal, jen vtrhnul do jejich pokoje a podle pachu poznal, co se tak mohlo stát. Neklidné feromony s nádechem sexu. Manželský pár se podle něj musel nějak pohádat, proto chtěl Jimin jeho společnost. Jinak by ji trávil se svoji dvorní dámou nebo s jeho Alfou.

Když se nadechl znovu, poznal, že je Jimin uvnitř jeho velké a pohodlné koupelny. Tiše vešel dovnitř a pokusil se s úsměvem svého bratra pozdravit.

Jimin ležel ve vaně jako mrtvola, s vodou až po bradu. Jeho vlasy byli mokré a stále viditelně rozcuchané. Levandulová vůně dávala koupelně uklidňující pocit, který vyloženě Jimonovi samotnému moc nepomáhal.

Taeho nízké lodičky jemně klapaly o krémové dlaždičky. Když byl kousek od vany, boty si sundal a složil je vedle toalety. Sedl si na okraj vany - jak to často dělal - vytlačil si do rukou trochu voňavého šamponu a začal s ním mýt Jiminovy jemné vlasy.

,,Máš je pěkně dlouhé," zahyhňal se, ,,skoro by z nich šel dělat culíček." Tae se zatím na žádné fádní informace neptal. Jeho milovaný bratr potřeboval klid a ne se stresovat nad tím, co se stalo. Nevěděl nic, jen tušil. Tiše si broukal a nechal Jimina klidně oddychovat. A pokud možno relaxovat.

Omegám nebylo trapné, ani nijak divné, se před sebou ukazovat v celé své nahé kráse. A protože Jimin neměl ve vodě žádnou pěnu, jeho hubené tělo bylo starší Omeze krásně na obraze. Proto si nemohl nevšimnout oněch velkých modřin na jeho bocích a červených vnitřků jeho stehen. Krk měl pokrytý kousanci.

Když si byl Tae jistý, že všechen šampon pečlivě vmasíroval až k Jiminovým konečkům, vzal zdobený porcelánový džbánek z okraje vany, nabral do něj vodu a začal mu všechny mydlinky smývat. Opatrně, aby se mu žádné mýdlo nedostalo do jeho, už tak červených, očí. Staral se o něj jako o svoje vlastní miminko. Nemůže se dočkat, až ho bude držet v rukou.

Jimin se pomalu posadil a tělem se natočil k Taehyungovi. Vyhoupl se tak, aby se mohl rukama opřít o jeho stehna a položit si na ně hlavu. Nestaral se o to, že druhou Omegu úplně namočí. Ostatně, vůbec mu to nevadilo. Byl rád za jakýkoliv kontakt s jeho mladším bratrem a převléknout se může kdykoliv.

Jimin si povzdechnul a položil se tak, aby mohl Taeho políbit na jeho stále ploché bříško. I když takhle z blízka bylo vidět jeho nepatrné zaoblení, které princovi připadalo rozkošné. Mohl si jen představovat onen malinký živůtek, který v těle jeho bratra vyrůstá. Měl z toho obranářský pocit. Jako kdyby musel Taehyunga neustále chránit a hlídat. Ne jen jeho, ale i jeho nenarozené miminko. Ah, kdyby jen věděl, jak se chovají jeho dvě Alfy.

Taehynug ho šimral po zádech a s úsměvem na tváři nechával bratra, ať přemýšlí. Chtěl, aby mu o jeho rozporu řekl sám, bez vyzvání. Lépe se mu o tom bude mluvit. A pokud zjistí, že se Jungkook choval jen jako hovado, sám si to s ní vyřídí. Alfa ne Alfa. Omega ne Omega. Budou lítat pěsti, a to že je toho Tae schopný.

Z Jimina okapávala voda. To byl jediný zvuk, který byl v koupelně slyšet. Jimin se přemlouval, aby Taemu už řekl, co se stalo, ale jak se ukázalo, nebylo to pro něj vůbec snadné. Proč si ho tedy k sobě volal, když s ním není schopný jediného slova?

Our Kingdom //JiKookKde žijí příběhy. Začni objevovat