Jimin se usmíval jako malé dítě na hřišti, když šel spolu s Jungkookem rukou v ruce nočním městem.
Neměl o jejich úletu žádné výčitky, ani nemyslel na to, kdyby je někdo potkal. Byla noc a v tuhle dobu se nikdo normaní v jejich věku o druhé nestará.
Spousta skupinek lidí se chystala zajít do barů, další už v dobré náladě odcházeli a třeba se i chystali na další kolo.
Jimin byl nočním městským životem uchvácený. Není to tak, že by v něm nikdy nebyl, to ne. Ale skoro pokaždé kolem sebe měl ochranku, nebo minimálně jeho bratra. Chodili spolu na festivaly, často kupovat rozkošné dárky pro svou matku, nebo se jen šli projít do parku. Jen nikdy nebyli venku sami, tak pozdě.
,,Je tu tolik lidí," pronesl tiše Jimin, když se rozlížel po ulici. Jungkook se lehce zasmál. ,,Jsme ve městě,, je jasné, že tu jsou lidi," odpověděl, zastavil a podíval se menšímu princi do očí.
,,Tak, Omega, kam půjdeme?" Zeptal se Jungkook, když v jeho očích uviděl nadšení. Jimin se kolem see rozhlédl. Chvíli nic neodpovídal a dál si z dálky prohlížel všechno okolo. Poravdě, neměl žádnou představu o tom, co by mohli dělat.
Nakonec ale Jimin našpulil pusu a znovu se Jeonovi podíval do očí. ,,Jsme tu jen my dva. Notak," pobídl ho Jugkook.
To Jimina nabudilo. Popravdě, vždy si chtěl alespoň jeden večer užít jako normální Omega a chtěl nahlédnout do toho - pro něj zakázaného - života.
,,K-kamkoliv?" Zrůžověl, Jungkook se naklonil k jeho vlasům a nasál jeho úžasnou vůni. ,,Hm~" odtáhl se. ,,Chtěla by si Omega zařádit?" Zašklebil se, jako by snad poznal, co měl Jimin skoro na mysli. Podíval se přes ulici a do oka mu padl jeden z místních barů.
,,Nidko se o tom nesmí dozvědět. Co nejrychleji se vrátíme, ano?" Řekl jasně, aby Omega kývla a nenamítala.
Jimin byl vzrušený. Byl s jeho Alfou v noci venku ve městě, kam se nikdy takhle sám ještě nepodíval. S Alfou, pro kterou by dokázal udělat cokoliv-
Jungkook ho jemně pohladil po vlasech. Nebyl si jistý, co jim jejich společná noc přinese. Na zámku, kde je každý kout hlidaný se se svojí milovanou Omegou nemohl setkat. Věděl, že jít ven je pro ně riskantní - ani ne tak pro něj, jako pro jeho rozkošnou Omegu - ale chovat se jako normální pár i kdyby jen na pár hodin pro něj bylo neskutečně přitažlivé a snad každý kousek jeho těla už chtěl být ve víru davu a kroutit se do rytmu hudby.
Často tak utíkal dříve se svým bratrem. Hlavně potom když byli oba ve věku, kdy se to od každého puberťáka očekává. Utíkali ven přesně tou dírou v plotě, jakou dnes s Jiminem. Lákal je alkohol, Omegy i Bety a chtěli si užívat. Královský život něco takového jen tak nedovoloval...
Pak si jeho bratr našel přítele a jejich venkovní pochůzky na dlouho skončily. Samozřejmě, kolikrát na ně jejich rodiče přišli... ale protože se o nich nikdo nedozvěděl a jejich otec byl podle jejich matky úplně stejný, nikdy žádný velký problém neměli.
Tentokrát tady ale nebyl proto, aby lovil partnery - i když s žádným nikdy samozřejmě neskončil - byl tu s jeho Omegou a chystal se s ní užít večer bez toho, abyjim za zadkem stál jeho sňatek a rodiče.
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfictionDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...