,,Jungkook, přestaň se chovat jako hovado," napomenul ho snad už po sté Yoongi, jeho bratr. Jungkook byl od chvíle, co mu otec řekl onu úžasnou novinu, naprosto nezvladatelný. Jeho Alfa měla chuť všechno rozervat na kusy, jít hned teď za svou Omegou a udělat j svou, jít za svým otcem a vyrvat z něj duši-
,,Jungkook, Yoongi má pravdu, nechceš se na chvilku uklidnit?" Přidal se k němu Hobi, Yoongiho drahý přítel, který se ho celou dobu držel jako klíště, ,,myslíš si snad, že NÁM se to líbí? Naše Omega si má vzít tebe!"
,,Co když otec udělá nějakou totální sračku? Co když to, co mi řekl Taehyung bude úplně k hovnu?!" Rozčilovalo se Jungkook. I když se snažil sebe víc, nemohl s tím přestat a akorát se tak sebe a Jimin vystavoval nebezpečí. Nehledě na to, že Hobi měl co dělat aby ho nezačal poučovat o tom, jaký způsob vyjadřování používá...
,,Jungkook, jestli se neuklidníš, akorát se vyprovokuješ tak, že tvoje Alfa půjde do říje. Chceš snad, abys tak od sebe Prince Jimina odehnal?" Zakroutil hlavou jeho bratr, udělal k němu několik kroků a položil svoje ruce na jeho napnutá ramena, ,,těžko tě pak budeme zastavovat od toho, abys nevylít z tohohle pokoje za Omegou a nepřirazil ji na celou dlouhou noc k posteli. Víš jak by dopadla?" Snažil se na něj klidně, nechtěl ho vyprovokovat ještě víc.
I když Jungkook věděl o Taeho plánu, všechno kolem na něj dolehla a jeho Alfa byla jak utržená ze řetězu. Musel se uklidnit, jinak by byl schopný rozrazil každou zeď v sídle jen proto, aby si přivlastnil svoji Omegu. Kdyby se ho pak akorát někdo snažil zastavit, mohl b to odskákat nemilým bojem. A to nikdo s Alfou, kterou pohání rut(říje) nikdo nechtěl.
Ani Omega by to s ním neměla lehké. Když Omega nehárá, je pro ni akorát o tolik těžší vydržet několik hodin s Alfou, která je hladová po páření. Když Omega hárá a Alfa je v říji, šance na to, že otěhotní je jasná.
Jungkook se za každou cenu musí udržet a nevybouchout. Jimina by to zlomilo. I když je pro něj jeho mate schopný udělat cokoliv, je to pro ně velký nápor a akorát by na několik hodin moh padnou večerpáním. Toho by pak i samotná Alfa dlouho litovala, Omega by se ho mohla stranit a to si po tom všem už opravdu nemohl dovolit.
,,V pohodě?" Nadzvedl obočí Yoongi. Jungkook se zhluboka nadechl, prstama si promnul oči a kývnul, ,,dobře."
Jenže TAK v pohodě to stejně nebylo; ,,co když otec chytne vztek, hned si všeho všimne a-"
,,To jsi Alfa?! Jungkook, měl by ses snad za sebe trochu postavit, ne? Všechno bude OK, neukazuj zítra před Omegou jediný náznak nejistoty, nechceš snad, aby uprostřed cesty k tobě začala kňučet," odsekl ho znovu Yoongi, když se Kook vyloženě chystal znovu vyšilovat. Chápal to, že to pro něj není jednoduché, ale to ani pro Hobiho a Sugu. Samotní nechtějí, aby si jejich Omega vzala jinou Alfu, než je.
,,Už tak jsi od něj včera jen tak odešel. Neřekl jsi ani slovo! Ta Omega musí vypadat jako hromada neštěstí, Jungkook! Tohle už se nesmí opakovat, budeš se o ní muset starat celý život, nechceš snad, aby kvůli tobě trpěla. Musíš se pochlapit, otec si před televizí nedovolí udělat scénu," pokračoval, v jeho hlase bylo jasně znát podráždění. Možná to i začínal přehánět a Jungkookovu dal tal další důvod k tomu, aby jeho Alfu pustil jen tak na povrch.
,,O svoji Omegu se dokážu postarat!" Zakřičel na něj. Jak o něm jeho vlastní bratr může takhle pohybovat?! ,,Moje Omega mi bude věrná, za to se o ni postarám..." začal si brblat pod nos. Yoongimu s ním pomalu začínala docházet trpělivost. Kdyby nebylo jeho milovaného přítele, už snad i ty chlupy lítaly.
,,Začínáš plácat blbo-"
,,Yoongi! Kuš!" Plácnul ho do hrudi Hoseok.
,,Ahh..." povzdechl si, ,,ovšem. Dobře... Jungkook, jsem si jistý, že zítra bude vsechno v pořádku. Jen se... jdi vykoupat? Hoď si studenou sprchu, schladí tě to, alespoň minimálně."
,,Kookie, Yoongi má pravdu. Na zítra se... musíme všichni připravit. Buď si jistý, že ti Taeho nenecháme," vložil se k nim Hobi, rozcuchal Jeonovi vlasy a objal svého přítele, ,,a hned potom... co kdyby... jsme začali plánovat naši svatbu, hm? Já, ty, Taehyng..." Snažil se odlehčit situaci. Možná se mu to i povedlo, protože se Jungkook nenuceně usmál a Yoongi povolil svaly. Jenže i přes to bylo v princových feromonech cítit šílené napětí. V tuhle chvíli opravdu stačilo málo a od Jimina ho minimálně až do rána nedostanou.
,,Tak jo," poklepal bratra Yoongi po zádech, ,,teď k tomu, proč jsme hlavně vůbec tady," ztěžka polknul, protože mu bylo jasné, že Jungkook nebude nadšený, ,,otec tě chtěl vidět. Ptal se na tebe, je ve své pracovně. Neřekl, co ti chce, ale-" Jungkook se zamračil a Yoongi tak proto hned přestal mluvit. Musel počkat, až se Kook nadechne a uvolní se. Vyloženě jen zmínka o jeho otci mu dělala v hlavě bordel.
,,Nevím co ti chce, ale myslím, že není dobrý nápad, abys za ním chodil. Minimálně ne, pokud chcete oba zítra vypadat k světu," narazil tím na to, že by se akorát tak mohli porvat a zbourat u toho otcovu pracovnu. Oba by si mohli uštědřit několik ran do obličeje a nikdo na světě nechce ve svuj velký den vypadat jako po zabijačce. Akorát místo toho prasete by to musel být tentokrát princ a Král Jeon.
,,To mám brát jako vtip?" Protočil očima Jungkook a ruce si dal v bok.
,,Klidně? Každopádně, můžu mu prostě říct, že spíš," prohodil jeho bratr a lehce se zasmál. Jako by tomu někdo věřil. Takhle brzo u nich v sídle nikdo spát nechodí.
,,To je jedno," nadechl se Jungkook zhluboka a šel se posadil na jeho pohovku, kde se válel pěkně rozervanej polštář. ,,Tohle by měl někdo uklidit, něž na to naši přijdou."
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfikceDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...