Jimin klečel na kraji teplého, vyhřátého pelíšku jeho bratra. Zatím se neopováživ vstoupit přímo do něj, aby to starší omega nevyhodnotila jako nebezpečí.
Uběhly dva týdny, co se miminka poprvé podívala na svět. Taehyung k sobě už dávno své Alfy pustil a jako další byl tak na řadě jeho bratr. Tae se nemohl dočkat, až Jiminovi jeho štěňata poprvé ukáže. Byl na ně tak hrdý a tolik je miloval.
,,Mohl bych?" Zeptal se tiše Jimin, aby dva malé chlapečky, kteří leželi těsně vedle prince, omylem neprobudil. Nervozně si žmoulal sukni jeho volných těhotenských šatů a nespouštěl oči z těch dvou čistých a nevinných duší.
Taehynug kývl. S Jiminem neměl sebemenší problém a chtěl, aby jeho děti držel a usmíval se na něj jako víla stejně tak, jako se usmívá na něj. Yoongi a Hobi byli společně s Jungkookem v zasedací místnosti kvůli nějakému důležitému jednání, kterým jejich páry nechtěli zatěžovat.
Jimin se rozzářil. Chytil se za bříško a přidal se k třem drahouškům do pelíšku, ve kterém byla hromada oblečení Jungkookova bratra a jeho muže. A taky Taehyunga. Pro Jimina by za normálních okolností tolik cizích vůní vůbec nebylo příjemné, ale co by za pochování miminek neudal. Proto všechny feromony okolo něj ignoroval a slíbil se, že nechá Jungkooka ho celé dlouhé minuty nasáknout jeho vůní. Jeho Omega se tak taky hned zklidní.
Taeho dvojčata vypadala jako přesné kopie jeho tatínků. ,,Jsou krásní," pochválil ho Jimin a sklonil se k němu pro polibek, který mu jeho bratr okamžitě oplatil mnohem hlubším a významnějším.
,,Jimin, tohle je Jung Elijah, Beta. Narodil se jako první a bude z něj velký bratříček pro Jung Chim-Hwa, moje malá-velká Alfička," culil se Taehynug. Yoongi si přál, aby alespoň jedno jméno jejich dítěte nebylo korejské. Proto se Tae rozhodl pro Eli. Jeho půvabnou Betu tohle jméno náramně vystihuje. A Hwa, mladší z dvojčat, vybral Hoseok. Prý se mu o tom jméně zdálo. Jimin samozřejmě věděl, jak se budou jmenovat, protože o tom se starší omegou už několikrát mluvil.
,,Ahoj," usmíval se na ně Jimin. Mohl si jen představovat, jak budou všechny jejich děti vedle sebe krásné. Na to si ale musí ještě pár týdnů počkat. A kdo si počká, ten se dočká. Možná...
,,Samozřejmě," zasmál se tiše Tae, posadil se a jedno jeho štěně vzal do rukou. Podal ho Jiminovi a Tae mu ho pomohl přidržovat, aby se s jeho bříškem nenamáhal. Hwa měl oči přesně jako Taehynug. Zbytek jeho obličeje byla ale přesná kopie Hoseoka. Jeho sen má něco do sebe. A Elijah vypadal na oko jako mimi Yoongi. Byli tak rozkošní! Jimin měl co dělat, aby se na místě neroztekl.
Hwa byla drobná Alfa. Prý to bylo proto, protože se narodil z dvojčátek a že se není čeho bát. Prý jeho staršího sourozence brzy přeroste. I když jeden nikdy neví a třeba z něj bude fluffy Alfička už navždy! Ani jedna z Omeg by si nestěžovala.
I když nerad, Jimin musel po chvilce Chin-hwa dát zpět dolů do pelíšku, protože ho z něj začali bolet ruce. Chtěl si ještě pochovat Eli, proto zatím jeho ruce nechal odpočívat, než mu Taehynug pomůže s druhým štěnětem.
Jejich malé a chlupaté uši oběma miminkům trčeli ven z vlasů. Eli měl jedno svěšené dolů, ale to se prý samo spraví. Není se čeho bát. Jejich srst byla míchanina ze srstí všech jejich rodičů, ale časem se jim zbarví.
,,Jsou tak krásní. Myslíš, že budou společně s Riem přátelé na celý život?" Zaptal se Jimin a rukama zabloudil k jeho bříšku. Rio ho akorát kopl a Jimin malinko přivřel oči.
,,Tohle vypadalo jako jasná odpověď," zachyhňal se Tae a také si na Jiminovo bříško sáhl.
Popravdě? Jimin si byl skoro jistý, že čeká Alfu. Po tom, jak je jeho miminko poslední dobou aktivní by se ani nedivil. Proto se na to připravil i se jménem, za kterým si bude stát co to stojí, to to stojí. Rio je prostě roztomilé a Jimin chce roztomilou Alfu. Když už jeho pár dělá z jeho baby Omegy chlapáka. Hezky mu ukáže, jakou si z něj udělá slečinku.
,,Oh, Rio? Něco mi uniklo?" Zavrtěl Tae obočím. Jimin dlouho nebyl schopný se se jménem pro jeho dítě vyjádřit a teď tady zaslechne tohle.
Jimin se uculil. ,,Jungkookie chce drsný jméno pro Alfu, tak jsem vymyslel jméno Rionell. Můžu mu říkat Rio, zní to roztomile!" Hyhňal se. A Taehynug mohl jen souhlasit. Rionell znělo pro Alfu moc dobře a nikdo nesmí podceňovat Omegy intuici. Když si myslí, že její dítě bude Alfa, s největší pravděpodobností má pravdu.
,,Kdy se je chystáš vynést ven? Suovi se stýská a už těžko se mi vysvětluje, kde je jeho strejda," řekl Jimin, zatímco si Eli našel jeho malíček a vrazil si ho do pusy. Neměl zuby, takže ho jen cucal a nijak mu neubližoval.
Taehynug se zhlubka nadechl. Samotnému se mu po malé Omeze stýskalo, jenže ještě stále nemohl jeho pokoj a pelíšek opustit. Není to ani týden, co dovolil jeho vlastním Alfám si zalézt k němu do pelíšku, natož aby byl připravený jeho štěňata ukázat celému království.
,,Není to tak jednoduché, Chimmi. Až budeš mít vlastní určitě mě pochopíš," odpověděl mu, zrovna když Hwa začal plakat. Tae hned věděl, co jeho miminko chce, proto si sundal jeho tričko, pod kterým se už ani neobtěžoval nosit jeho podprsenku, vzal China do rukou a přitiskl si ho k hrudi. Jimin ho s úžasem jen pozoroval a pohled na jeho kojícího bratra byl od té chvíle jeho oblíbený.
,,Podívej, Rio. Budete si spolu jednou všichni hrát?" Šeptal si Jimin pro sebe. Elijah měl jeho prst stále v puse a očividně sám začal být hlasový, když viděl jeho bratříčka u mámina prsu. Proto začal sám plakat a Jimin se ho snažil upokojit. Kojit zatím nemohl, takže mu nemohl nijak pomoc. Taehyung mu ale naznačil, že je to v pořádku a že se do China už stejně víc nevejde. Proto si je vyměnil, tentokrát ležela vedle Jimina usínající mimi Alfa s mateřským mlékem u jeho pusinky, které mu Chimm svým palcem jemně otřel a mléko olízl.
,,Podívejme jak ses hezky napapal, bylo to dobré?" Šimral Jeon Alfu po jeho holém bříšku. Z jeho pusinky vyšlo jen několik bublinek a roztomilý úsměv.
Jimin se rozhodl, že chce miminek minimálně stovku.
,,Slyšel jsem, že se Hoseok dostal do maléru hned, jak jsi ho k sobě pustil," řekl Jimin a složit Taeho tričko, které si kvůli kojení musel sundat. Když byl hotoví, položil ho na jeden z měkkých polštářků v pelechu.
,,Oh, Yoongi se už pochlubil?" Zamračil se Tae, ale naštvaný nebyl. Ta Alfa se neumí ovládat. Samým nadšením mi málem zašlápl Eliho!" Zabručel. ,,Nepustil jsem ho k sobě za trest další hodinu..." brblal si pod nos. A Jimin byl jen zvědaví, jak se na poprvé zachová Jungkookie.
,,Chudinka Hoseokie, určitě si musel něco vytrpět," poškádlil ho Chimm. Hoseok je šílená citlivka, proto ho měli všichni tak rádi.
Chviličku mezi nimi bylo ticho, než byl Tae hotový i se starším sourozencem a položil ho vedle Hwa. ,,Ah, když už jsme u toho... Jungkookie prý odjíždí, že?" Zeptal se opatrně. Z toho důvodu taky chtěl jeho lásku vidět.
Jimin zamrkal a posmutněle se zadíval na miminko pod ním. Zkousl si spodní ret a kývl. ,,Bude se mi stýskat. Hrozně moc."
Hit 100☆ for next~
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfictionDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...