,,Jungkookie, jsem moc rád, že sis mohl udělat čas. Už se nám po tobě začínalo stýskat," řekl Jimin, když si do úst strčil kousek masa. Jimin byl radostí bez sebe, když za ním jeho pár před pár hodinami přišel a pozval ho na večeři. Dokonce mu donesl růži a zapálil před ním svíčku. Připadal si jako v nějakém romantickém filmu.
,,Měl jsem spoustu práce. Ale můžu tě ujistit, že z jisté věci budeš mít možná... velkou radost," mrknul na něj přes kulatý stůl Jungkook. Jiminova růže byla na jeho středě ve skleněné váze. Jungkook přesně nevěděl, jak Jiminovi říct o věci, kterou tak dlouho řešil a za kým skoro každý den potají jezdil, ale byl si jistý, že z toho bude Jimin nadšený.
,,Oh, drahý, je to snad nějaké překvapení?" Uculil se Chimm. V posledních den nebyl spokojený s absencí jeho muže, ale po tom, co ho pozval na večeři, měl zase v srdci klid. Konečně s ním půjde do postele a bude usínat po jeho boku. A ještě na vrh si pro něj jeho princ připravil překvapení? Byl nadšený! Jimin se natahoval přes stůl jen proto, aby mu neuniklo jediné slovo od jeho muže. I když sluch měl perfektní.
Jungkook se zasmál. Jeho omega bylo prostě až moc rozkošná pro tenhle svět. Ještě s jeho kulatým bříškem, byl prostě k sežrání. ,,Udělej si na mě pozítří čas. Uděláme si menší výlet. Proto budu zítra celý den zaměstnaný, abych vše dohnal... omlouvám se. Jsem si ale jistý, že ti Taemin s Taehynugem udělají milou společnost," řekl Jungkook a doufal, že mu další den jeho nepřítomnosti nebude vadit.
Jimin už chtěl namítat, že když má tolik práce, že na něj nemá vůbec brát ohledy. Jenže jasný pohled jeho Alfy mu všechny myšlenky rozprášil. Proto jen radostně kývnul a nemohl se dočkat dalšího dne.
A ten taky přišel rychle jako voda. Jimin se nemohl dočkat. Byl nadšený snad každým kouskem jeho těla. Jeon mu řekl, ať se obleče přirozeně, že si na sebe nemusí brát nic oficiálního. Proto se za pomocí jedné z jeho dvorních dam rozhodl pro bílý kardigan a růžové kalhoty, které sahali k jeho kožního. Kvůli těhotenství přestal nosit podpatky, proto si k jeho oděvu vzal na nohy jeho světle hnědé nazouvací polobotky. Dvorní dáma mu do vlasů vpletla čelenku ze sedmikrásek a upravila mu jeho krásnou korunku.
Když byl hotoví, pomalu došel k hlavním vchodovým dveřím, kde na něj Jungkookie čekal s malým balíčkem v ruce. ,,Vypadáš půvabně," pochválil ho okamžitě, co se k němu dostatečně přiblížil. Chimm se začervenal a vzal svoji Alfu kolem pasu.
,,Copak to je?" Poukázal menší z můžu na balíček s velkou mašlí na jeho vrchu v ruce jeho prince. Ten se usmál a podal mu ho. Jimin si ho od něj vzal a už už se chtěl podívat dovnitř, jen by ho nesměla zarazit Princova slova; ,,Zatím to pevně drž. Rozbalíš ho později, hm?"
Jimin si balíček dlouhé prohlédl. Byl hodně nízký, takže v něm muselo být něco plácatého. Přiložil si ho k srdci, postavil se na špičky a Alfu políbil na tvář. Byl akorát čas se odebrat do auta, kde na ně čekal jejich řidič.
Jungkook vzal Jimina kolem ramen, Jimin se ho stále držel za pas a šli dlážděnou cestou až k audi, kterým měli jet. Takhle ti dva vypadali jako nějaký populární školní pár. Jungkook pro něj otevřel dveře a počkal, až si vleze dovnitř. Potom auto obešel a posadil se vedle něj. Jungkook nechtěl vypadat na ulicích nápadně v královských limuzínách, proto jim zařídil menší odvoz v menším autě. Stále ale královském s erbem na SPZ. Nepatrný detail.
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfictionDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...