52 Proč se mi vyhýbá?

1.4K 130 43
                                    

,,Jimin, máš můj penis hluboko uvnitř sebe a stejně dokážeš přemýšlet nad něčím jiným?" Zeptal se Jungkook, zatímco Jimin býval boky aby sebe i jeho Alfu uspokojil.

Byl akorát večer po tom, co jejich výsosti navštívili místní domov dětí. Jungkook ležel nahý na zádech v už šíleně rozhrabané posteli a Omegle na něj tvrdě dosedala. Jimin byl na Jeonovi prohnutý v zádech s rukama na jeho stehnech, aby na něj měla Alfa co možná nejlepší a nejerotičtější výhled.

,,Chci dítě, umm~'' zakňoural Jimin, když Jungkook sám nadzvedl boky, aby do Jimina zajel hlouběji. Jungkook dvěma prsty začal dráždit Jiminovi bradavky schované pod jeho podprsenku. Naléhal, aby si ji Jimin nechal, protože mu v ní přišel naprosto neodolatelný a vzrušoval ho.

,,Jedno čekáš. Musíš si na něj jen ještě pár měsíců počkat, babe," zakručel Jungkook. Jenže ho napadlo, že to zrovna nebude přesně to, co jeho Omega má na mysli. Tohle Jimin dělal často. Když nad něčím moc přemýšlel, nebo to pro něj bylo citlivé téma... vytáhl ho vždy jen při sexu. Jako kdyby měl čas přemýšlet i nad něčím jiným, než nad penisem v jeho zadku.

,,To nemyslím..."

,,Ah, a tady to máme," pomyslel si Jungkook. ,,Jimin, nechceš si o tom promluvit později? Jsme uprostřed jisté, velmi důležité, práce." Oddechnul si Jeon. Přitáhl si Jimina k sobě aby ho mohl políbit a cpát mu na chvilku pusu. Jenže ta nezbedná omega se sama odtáhl, našpulila svoje plné rty a pevně v sobě  ,,pidi" Jungkooka sevřela. Ten vydechl slastí.

,,Ale, když... láskooo~" kňučel. Jen tak se ho jeho Alfa nezbaví a neměl v plánu to tentokrát tak rychle vzdát. Minimálně ne do doby, kdy Jungkooka vyprovokuje. To by pak už radši přestat měl. Nechtěl mezi nima působit nerozvážnosti.

Jungkook si zase oddechl. Ruce si složil za hlavou a podíval se do očí jeho páru. S úšklebkem na tváři mu dal návrh. ,,Udělej se sám na mém péru a uvidíme, jak se ti o tom bude mluvit. Jestli se jen na moment zastavíš, ke slovu tě pak nepustím až do rána."

Jimin znovu něco zabručel, ale jeho slova nebral na lehkou váhu. Rukama zabloudil k svojí hrudi, sundal si podprsenku a sám si začal dráždit svoje růžové a tvrdé bradavky. Zkousl si spodní ret a začal hýbat boky. Co Jimin chce, to Jimin dostane. Z jeho úst dlouhé chvíle nevycházelo nic jiného, než vzrušené vzdychání a hekání.

,,Chci... Ah, nah... Chci, aby byl... umm..."

,,Pokud nebudeš mluvit smysluplně, opravdu nepochopím, co po mě chceš, Jiminni," pozlobil ho Jungkook. Měl skvělý výhled. Kdyby měl po ruce mobil, natočil by si na něj video a choval jako jako nejcennější poklad. Na jeho bocích byli červeně otlačené Jeonovi dlaně od toho, jak si na sebe Omegu přirážel a jeho krku zdobilo několik nových cucfleků, které cizím vlkům ukazovali dominanci nad omegou.

,,Suo... chci si ho nechat...! A-Alfa!" Podařilo se mi po chvilce ze sebe dostat.

,,Tak tohle to bylo," pomyslel si znovu Jungkook. Všiml si, že si s nějakým chlapečkem opravdu dlouhou dobu. A taky mu neuniklo ani to, jak s ho Jimin opět nechal rychle přirůst k srdci. Popravdě ho napadlo, že by něco takového mohlo z Jimina vypadnout. Jenže, adopce je něco pro lidi jejich statusu šíleně obtížného. Nebylo to pro ně možné.

,,To by, myslím, stačilo," zavřel oči Jungkook, chtil jeho manžela kolem pasu a přetočil se s ním. Jimin teď ležel na zádech a Jungkook si ho vychutnával jak jen uznal za vhodné.

Our Kingdom //JiKookKde žijí příběhy. Začni objevovat