20 Nech mě tě hýčkat

2K 147 35
                                    

,,Vítejte, Král Kim. Vy také, Beta Kim Seokjin."

Království bylo v plném očekávání po tak úžasné svatbě, která spojí dvě země dohromady. Ulice byly vyzdobené transparenty, bílými stužkami, květinami... jen proto, aby se tak vzdal hold pro nové novomanžele.

I když byl datum a čas události posunut o tolik dní, nikdo s tím neměl sebemenší problém. Samotné přesné datum nebylo nikdy zveřejněno a jen pár bláznů věřilo tomu, co fake News zveřejnili na internetu.

Královská zahrada byla už skoro na vše přípravná. Židle pro hosty ozdobené květy do stylu a barvy zahrady, altám uprostřed byl vyzdoben tak, aby vypadal jako z nějaké pohádky...

Kamery se postupně začali instalovat po celém placu a za branami už čekalo hromada nedočkavých reportérů. Dokonce se mezi nima dalo dohledat i několika bláznivých fanoušků Královské rodiny a bohužel, i pár odpůrců. Jenže, těch se člověk nikde nevyhne a nikdo si s nimi tak úžasný den kazit nechtěl.

Kuchaři, aranžéři, uklízečky, všechny meli tak plné ruce práce, že nevěděli, co dělat dřív.

,,Děkujeme. Jsme rádi, že jsme byli v tak krásný den pozvaní," odpověděl Králi Jeonovi Namjoon, který svou dokonalou, milovanou Betu opatrovně objímal kolem jejího úzkého pasu. Na tváři měl úsměv, obě rodiny meli dlouholeté vztahy a pokaždé, kdy měli šanci se vidět, se na sebe neskutečně těšili. Bylo to, jednoduše, přátelství. I když byl Namjoon velmi mladý král, ho zesnulý otec byl nejlepší přítel Krále Jeona, takže se jejich vztahy nijak nepřetrhali a bedlivě k sobě vzhlíželi.

,,Rádi Vás znovu vidíme!" Usmíval se Seokjin a v náruči držel svou malinkou dcerku, která mu spala zabalená v růžové ovynovačce. Král Jeon ho polibil na hřbet ruky, kývnul hlavou směrem k jeho Alfě a narovnal se.

,,Má žena se připravuje, společně s Paní Park. Omluvte, přidají se k nám později," omluvil ženy, protože se sami museli obléct a upravit do vhodných oděvů.

,,Ah, Jinnie bude sám potřebovat chvilku pro sebe," uculil se Joon, ,,známe to všichni, že?" Sklonil se a políbil tak svého manžela na tvář, jeho volnou rukou pak pošimral jeho sladkou dcerku po tvářičkách. Král Jeon se na mladý pár usmál a ruce si složil na hrudi; ,,ani nevíte, jak ty děti rychle rostou."

,,Jungkookie se dnes vdává, není to úžasné? Chci poznat jeho-" odmlčel se. Nevěděl jesli je jeho nastávající Omega nebo Beta. Nebo dokonce Alfa!

,,Omegu," ozval se Jeon.

,,Nemůžu se dočkat, až uvidím jeho drahou Omegu," opravil se a přitulil si k sobě jeho štěně blíž, protože se začala vrtět.

,,Určitě si budete rozumnět," řekl Král Jeon a oddechl si, ,,ale řekl bych, že dnešek přeci jen dopadne úplně jinak, než by někdo z nás mohl očekávat."

——————————

Na druhé straně, Jimina ráno přišla probudit jeho matka s tím, že se má zvednou a jít se nachystat. Chtěla si s ním ještě na chvilku promluvit, ale Ji ji neodpovídal. Dveře od jeho pokoje byly zavřené a v místnosti bylo jasné šero. Proto ho už místo jeho matky za dveřma otravuje nejedna služebná, že ho musí nachystat a boucháním na dveře se ho úž snad dobrou hodinu snaží probudit.

Our Kingdom //JiKookKde žijí příběhy. Začni objevovat