12 Jsem v rozpacích

1.8K 157 19
                                    

Jimin byl v rozpacích!

Každou chvíli se mohl princ Jungkook objevit v jeho dveřích a Chim se stále, STÁLE nerozhodl, co si vezme na sebe!

Kdyby měl u sebe svého bratra, určitě by mu pomohl, ale jeho Alfa mu řekla, aby o jejich setkání nikomu neříkal, takže jako jeho slušná Omega ho nemohl jen tak za žádnou cenu neposlechnout.

Jimin byl naprosto bez sebe. Co si mám vzít na sebe? Tohle... nebo snad tohle?

Jimin chtěl na Jungkooka udělat co možná největší dojem, jenže neměl sebemenší tušení, jako to dokázat. Tae tu byl vzdy pro to, aby mu pomohl s jeho výběrem šatů, protože má módu zmáknutou na jedničku. Nebo to možná bylo jen to, že se Jimin nemohl zbavit pocitu, že jeho první rande nesmí pokazit sebemenším nedostatkem.

Zrovna když se přebíral v šatníku, někdo vzal za kliku a bez klepání otevřel dveře.

Chima malém opustila duše, protože jako jediný, kdo by to mohl být, mu okamžitě naskočil princ Jeon. Uviděl by ho jen v jeho košilce! Nic trapnějšího by snad už být nemohlo-

Jenže ke všemu štěstí, byl to jeho bratr. I to ale Jimina úplně neuklidnilo. Jak bude svému bratrovi vysvětlovat to, že se v noci hrabe v jeho oblečení a vyloženě se snaží najít to nejlepší na sebe?

,,Jimin?" Zeptal se Tae s nadzvednutým obočím, když uviděl za Jiminem hromadu hadrů, které vyřadil z možnosti pro jeho první rande.

,,Ah- T-TaeTae!" Opravdu, víc podezřelí už snad být nemohl.

,,Nějaké... vysvětlení pro... tohle?" Řekl a ukázal prstem na zem, potom na mladší Omegu a jeho outfit.

,,Nudil jsem se?" Vypadlo z něj a nervózně se poškrábal na krku. Jen blázen by mu to věřil.

Taehyung se jemně zasmál a přišel s Jiminovi blíž. Sundal mu z jeho ramen, na kterých měl položených pár triček a halenek, rukou ho vzal za bradu a zvedl mu bradu tak, aby se mu díval do očí.

,,Aww~"

,,C-co?" Našpulil pusu Jimin.

,,Tady má někdo PDR," řekl.

,,P-PDR? T-TaeTae, co to má-"

,,Poplach dolního rtu. Jimin, že ty máš rande?" Zašeptal princ Taehyung poslední slovo a Jimin okamžitě zčervenal.

,,Takže mám pravdu!" Zajásal, otočil se jako nějaká baletka a ruce si dal v bok. Kousek si od Jimina poodstoupil a prohlédl si ho už čala až k patám. Jimin na něj nevěřícně koukal a zatím stál tak, jak ho jeho bratr nechal.

,,Kdy pro tebe má Jungkook přijít?" Zeptal se Tae a Jimina píchlo v hrudi.

Jeho Omega neměla radost z toho, že nějakým stylem porušila slib, který Alfě dala. Nikdo se o tom neměl dozvědět, ani Tae, ale ten to teď ví a Jimin s tím nemůže nic dělat.

V jeho očích se zaleskly slzy.

,,Chimm! Copak?!" Vyskočil Tae hned jak si toho všimnul. Rychle mladší Omegu objal a konejšivě ho líbal do vlasů.

Our Kingdom //JiKookKde žijí příběhy. Začni objevovat