57 Teplo u krbu

1.4K 113 16
                                    

,,Jaké to je, být Omega?"

Jimin seděl v křesle pod teplou dekou vedle Taemina, který k němu byl natažený a masíroval mu jeho stuhlá ramena.  Za okny foukal studený vítr a oheň z krbu ohříval pokoj, který před pár měsíci nechal pro ženské klepotání a drbání zřídit Jungkook s jeho bratrem. Vánoce byli za rohem a Jimin chtěl pomoct s výběrem dárku pro jeho muže. Taehynug se k nim bohužel přidat nemohl, protože se od rána necítil dobře. Jeho Alfy jsou tak celý den po jeho boku. Možná je to taky kvůli tomu, že se jeho miminko pomalinku chystá na svět. Už je v devátém měsíci, proto je ho Alfy nespouštějí z očí.

,,Hanzi, jako to myslíš?" Zadíval se na něj princ. Korunku měl v soukromí z hlavy sundanou na stolku hned vedle křesla. Jimin a Hanz se společně po jistém stresujícím dni spřátelili a trávili spolu spoustu času.

Hanz pokrčil rameny a napil se ze svého horkého kafe. ,,Myslím tím..." zamyslel se. ,,Není to někdy... k naštvání? Lidi vás vidí jako něco méněcenného. Tedy, nemyslím všichni, ale..." oddechl si. Taemin s masírováním přestal a muže předním pečlivě poslouchal. ,,Není to prostě těžké? Poslouchat co vám říká Alfa..."

Jimin se usmál. Chápal, co se tím jeho přítel snaží říct. Proto si rukama sáhl na jeho sedmiměsíční bříško a dostal tak Hanzovu pozornost.

,,Nesmíš se stydět za to, co jsi, Hanzi," začal pomalu Jimin a Min se rozeběhl přiložit do ohně. I když bylo v místnosti podlahové topení - v podstatě jako v velkém zbytku sídla - nic nenahradí to příjemné teplo z ohně. ,,Když jsi v blízkosti dobrých lidí a úžasné rodiny, být omegou je něco, co bych za nic na světě nevyměnil."

Hanz kývl. Byl Beta, takže nikdy moc o omegách nevěděl. Jasné mu bylo jen to, že jeho rodina tak milující a příjemná nebyla. Jeho otec byl nepříjemný chlap, který s jeho rankem není spokojený už od narození. Podle něj měl být Alfa, i když prý může být rád, že je alespoň Beta.

Ani Taemin to jako jako malý neměl snadné, proto Jimin hodně vážil slova. Jeho rodina ho opustila a nechala ho úplně samotného. Pracoval v nočním baru a žil na šíleně hlučném místě. To pro mladou a krásnou omegu nebylo nic pohodlného a bezpečného. A kdyby Prince nikdy nenazval kurvou, bůh ví, jestli by vůbec byl dnes tam, kde je. Dokonce byl schopný si najít moc milého kuchaře, kterého se chystá po takové době už Jiminovi představit, když si ho za to v jednom kuse dobírá.

,,To je jistě pravda," usmál se Hanz a na chvilku mezi nimi panovalo příjemné ticho. Jimin si k sobě zavolal Mina na mazlení a spokojeně si zabroukal. ,,Za týden odjíždíte, že?" Král Jeon konečně usoudil, že se Hanz s Julií mohou vrátit domů. Jimin byl po té novině, kterou mu sdělil jeho pár, šíleně nadšený. Julie bude konečně pryč z jeho milovaného domova. A Hanz slíbil, že hned jak to bude mužné, vrátí se na návštěvu. I když by Jimin chtěl, aby zůstal, musel se vrátit domů kvůli svátkům.

,,Přesně tak. Dlouho jsem neviděl své sestry. Mám jich šest, a všechny starší," zasmál se. Hanz byl v jejich domě jediný syn, Beta, proto na něj jeho otec tolik tlačil a neměl s ním dobrý vztah. Sestry ale rád měl a po tak dlouhé době je určitě znovu rád uvidí.

,,Tolik?!" Divil se Taemin. Nikdy sourozence neměl, u nich doma to muselo být narvané k prasknutí. I když sedm dětí není pro nobl rodiny nic neobvyklého. I Jimin se zasmál.

,,Kde je vlastně Sueojin? Myslel jsem, že ho vezmete sebou, princi," napil se ze svého kafe znovu Hanz. Jeho hnědý svetr s připnutou ozdobnou sponou mu šíleně slušel, byl okouzlující.

Our Kingdom //JiKookKde žijí příběhy. Začni objevovat