Jungkook na Jiminově těle nezanechal jediné místo, které by neochutnal ve svých rtech. Jeho jazyk si po jeho jemné, světlé kůži jezdil z místa na místo, jako kdyby na Omeze byla rozlitá ta nejlepší zmrzlina. Jimin byl ta zmrzlina.
Jungkook si dlouho a provokativně hrál s bradavkami jeho páru. Byli tvrdé, růžové a vystouplé. A kdyby sál jen trochu silněji, začalo by z nich téct Jiminovo lahodné mléko.
Jimim svého muže neustále jemně objímal, jako kdyby nemělo být zítřka. Tolik ho miloval, že by to nikdy nedokázal popsat slovy. Dal mu lásku, domov a rodinu a Jimin si byl jistý, že by bez něj v jeho životě nikdy nemohl být šťastný. Někdy přemýšlel nad tím, co by se s ním mohlo stát, kdyby se opravdu vzal Taehyunga a stal se jeho párem. Jeho vlk by něco takového snad ani nepřežil. Zemřel by smutkem po jeho spřízněné duši, kterou pro ně připravila samotná Luna.
Jimin se usmál od ucha k uchu. Všechno to, co zažil během posledního roku jeho života, bylo naprosto nezapomenutelné. Až jednou bude vyprávět to, jak poznal jejich tatínka, určitě tomu budou jen těžko věřit. A jeho milovaný Rionell bude společně se Suem první, co ho uslyší. Nemohl se dočkat, až jim ho bude vyprávět.
,,Co se tak usmíváš, drahý?" Ozval se Jungkook po chvíli, co ho pozoroval. Jimin se celu dobu culil sám pro sebe a vůbec nepřiznal jeho manžela. Ah, tohle jeho drahý dělá pokaždé, když spolu mají mít intimní chvilku. Jungkook se postavil na ruce nad Jimina, aby na něj měl lepší výhled. Omega měla její ruce na zádech a provokativně ho šimrala.
,,Nic?" Uculil se ještě sladčeji, než předtím. Až se Alfa málem přestala ovládat. Čelo si položila na hruď muže pod ním a zhluboka se nadechla.
,,Ach, Jimin. Přestaň se tak usmívat, jinak tě z téhle postele už nikdy nepustím," zamumlal a zkousl kůži, která se mu na Jiminově hrudi připletla do cesty. Dal si záležet na tom, aby po sobě nechal hezky fialovou značku, která dobrých pár dní jen tak nezmizí. Miloval, když si svoji Omegu mohl přesně takhle pomalovat.
Jimin zamrkal jako nějaké neviňátko, zvedl nohy do vzduchu a zachytil se jimi ta pas jeho Alfy. Přitáhl si jit k sobě tak, že se jeho nezbedný a už dávno tvrdý úd dotýkal toho jeho. Jimin zvlhnul ještě víc, než byl předtím. A ta vůně, která z Jimina vycházela, byla pro Alfu pomalu k nevydržení. Chtěl Omegu znovu naplnit jeho spermatem a jeho štěňaty. Chtěl, aby Omega pod ním škemrala na všech čtyřech, abych si ji vzal.
,,Jimin," zabručel Jungkook a popadl jejich bolestivě tvrdé penisy do jedné jeho ruky. Provokativně je třel o sebe, až sám začal zhluboka oddechovat a Omega pod ním tiše fňukala. Prsty se později přemístil k Omegy otvoru, který ho dokáže tak perfekně celého vzít dovnitř. Jeho teplé a vlhké stěny sepevně sevřely kolem jeho dlouhých prstů, které si s ní tak dluho hrály. Jimin si zuby zkousával spodní ret pokaždé, když se jeho muže dotkl jeho stěn nehty a roztáhl prsty od sebe.
,,Tak krásně připravený pro svoji Alfu," zamručel Jungkook znovu těsně vedle Jiminova ucha. Příjemný mráz mu projel po zádech, když rozáthl nohy co nejdál od sebe, aby měl k němu Jungkook co nejlepší přístup. Celý jeho rozkrok byl nepříjemně ulepený a připravený pro něco mnohem lepšího a většího, než byly prsty.
A když konečně dostal to, co chtěl, jeho uši i ocas samovolně vyšli ven. Ocas obmotaný kolem jeho stehna a ošidit svěšené podél jeho hlavy, s otevřenou pusou plnou vzdechů a nářků... byl pro Alfu ten nejlepší poled, který si jeho oči mohly dopřát. To všechno bylo jen jeho.
Jiminově modře rozzářené oči se s každým dalším přírazem Alfy zavíraly. Z jeho koutku úst tekla slina, kterou Jungkook olízl svým jazykem a jazykem si po ní projel po rtech. Jeho Omega chutnala tak skvělě.
Jungkook ne snažil, aby se Jimin cítil co nejlépe. Nebyl to jejich první sex po Omegy porodu, ale i tak na ni nechtěl tlačit. Chtěl, aby se s ním Jimin cítil jako v neby. A to toho už dávno dosáhl. Jimin měl v hlavě dávno už jen mlhu a jediné, na co mohl myslet, byla jeho láska, jeho tvrdý penis luboko v něma a hluboké vzdechy, které vycházeli z jeho muže. I když je silně přehlušovali ty Jiminovy.
Z Jiminových prsou několikrát vystříklo jeho mateřské mléko, o které se Jeon hned rád postaral. Škádlil jeho tvrdé bradavky a citlivou špičku jeho penisu, ze kterého začínalo kapat docela jiné mléko. Jungkook ho proto nabral nás své prsty a přiložil je k Omegy plným rtům, aby sama poznala, jak sladce chutná. Jiminův jazyk se kolem nich obmotal jako kolem nějakého sladkého lízátka a plně nabral svoji vlastní chuť. Několikrát polkl, sál princovy hubené prsty ve svých horkých a vlhkých ústech, které si po chvilce přivlastnil Jungkook.
Oba muži cítili horko a chvění v podbříšku. Jimin se prohl v zádech a jeho bílé sperma skončilo po celém jeho plochém břiše. Zhluboka oddychajíc se rukama pevně chytil polštáře, když se knot jeho Alfy zasekl uvnitř jeho těla. Teplé sperma jeho Alfy se mu vlévalo do jeho vnitra a nevynechalo jedinou skulinku.
Jungkook se opatrně přetočil na záda, aby byl jeho princ na něj a měl tak větší pohodlí. Jimin se rukama držel za Kookovy mohutná ramena a se zavřenýma očima odpočíval na jeho svalnaté hrudi. Knot jeho muže zůstane ještě nějakou dobu namístě, proto se rozhodl, že sám nechá nějaké ozdoby na těle muže pod ním. Jeho rty se jako přístavy tiskly na Jeonovu mužnou kůži a nechávali po sobě tvořící se modřinky a drobné kousance.
,,Jak se cítíš?" Zeptal se Jungkook, když byl Jimin se svou prací očividně hotový a plně spokojený. Jimin se pak znovu opřel tváří o Alfy hruď, která se mu na ní rozkošně rozplácla. Jungkook si byl jistý, že mu jeho udělátko začne okamžitě ned zase tvrdnout, jestli jeho pár nepřestane být tak dokonalý.
,,Lépe, než když jindy," zamumlal Jimin. Jeho nos se rozkošně hýbal společně s jeho ústy. A Jeon si zase jednou představoval, jak se přesně tahle ústa ovýjejí kolem jeho pidi Kooka. Jeho Alfa byla silně nadrzená, až se za to skoro styděl.
Jungkook Chimma podrbal ve vlasecha a za ušima a urovnal mu několik neposedných pramenů z jeho čela. I když to nemělo žádný význam, protože hned, jak to bylo zase možné, se Jungkook hladově vrhl na omegu znovu.
,,Víš jak moc tě miluji, že?" Usmíval se Jimin, když ve hře se vší svou silou přetočil jeho rambo muže vedle sebe. ,,Dal si mi rodinu. Sua, Ria. A hlavně sebe," políbil ho na čelo, na tvář. Na jeho tváři byl stále šíleně okouzlující úsměv, který by dokázal odlepit snad každého.
,,Pojďme hned ted udělat další," řekl Jungkook s vážným výrazem. Jimin zběsile zamrkal, během sekundy znovu ležel na zádech s nohama vážně vzduchu a s jeho pozadím dokonale na obzoru.
Řekněme... že je z jejich hrátek vyrušil tichý pláč jejich prvorozeného syna. Jungkok zase jednou skončil s problémem v jeho spodní části jako druhý v řadě, když se Jimin s jemným smíchem zvedl z postele, hodil si přes ramena jeho svetr a utíkal se podívat na jeho jeho syna.
Jeonovi bylo jasné, že jsou bezstarostné dny a noci plné sexu na dlouhou dobu pryč.
____________
Tady máte, úchyláci 🌸
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfictionDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...