,,Copak se stalo, když jsem s tebou nebyl? Cítil jsem silný neklid. Skoro jsem se nemohl soustředit na práci. Poslal jsem ho Taehyunga, aby se na tebe podíval, ale v pokojíčku si nebyl. Začal jsem mít strach, proto jsem tě šel hledat sám," řekl Jungkook, když položil štěně na jejich manželskou postel v jejich soukromém pokoji. Suo byl stále jedna velká chlupatá koule. Proto Jungkook otevřel jeden z několika šuplíků jeho nočního stolku a vytáhl červený gumový míček, který jeho synovi hodil. Ten se za ním rozeběhl a jak ho chytil, uvelebil se na chlupatém koberci před postelí a začal ho žužlat v tlamičce.
Jimin zavřel oči a sám se klekl k nohám jeho Alfy. Cítil se špatně kvůli tomu, co se stalo. Nechal jeho dítě utéct z jeho bezpečného pelíšku. Co kdyby se mu něco stalo? Mohl by za to a nikdy by si to neodpustil. Bylo by všem jasné, že je Jimin omega na nic, která neumí uhlídat ani svoje děti, když je to celá jeho práce.
Zhluboka se nadechl. ,,Nechal jsem Sua utéct. Nevěděl jsem, kam se zaběhl," našpulil rty a v jeho očích se zaleskly slzy. Bylo mu to tak moc líto. Nechtěl si ani představit, že by se něco takového stalo znovu. Zničilo by ho to. A jeho Alfa by ho jistě opustila.
,,Našel jsem ho v zahrádce. Byl s ním Hanz Gerberg. Nic mu není, je v naprostém pořádku," vzlykal a Jungkook ho nechal, ať se v klidu dám vypovídá. Nezlobil se. Nikdy by se na Jimina nedokázal zlobobit.
,,Jsem špatná Omega. Nedokázal jsem se postarat ani o svoje první dítě. Moje Alfa musí nést na svých ramenech celé království a já nedokážu ani jedinou věc, pro kterou jsem stavěný! Alfa, omlouvám se!" Plakal Jimin. Jeho slané slzy dopadaly do jeho klína, kde se už dělala malá loužička.
Jungkook si Jimina dlouze prohlédl a zatím stále mlčel. Chtěl si být jistý, že už je to vše, co mu chtěla Omega sdělit. A když se mu ticho zdálo už příliš dlouhé, vytáhl z krabičky na stolku kapesník a Omeze ho podal.
Jimin se na něj nevěřícně podíval a na chvilku brečet přestal. Vysmrkal se a ještě několikrát popotáhl. Jungkook ho jemně hladil po zádech a palcem kroužil po jeho kulatém bříšku.
,,Ššš,"zašeptala Alfa. Pomalu Jimina zvedla a posadila se s ním na okraj jejich královského lože. Jimina si uvelebil v jeho klíně. Jeho bříško už bylo malinko v cestě. ,,Nikdy na tebe nebudu naštvaný za něco, co jsi neudělal úmyslně," pokračoval Princ. Chimm měl nos zabořený v krku jeho páru a sem tam ještě tiše popotahoval.
,,Jimin, má drahá Omega, Suel je tvoje první štěně. Perfektní maminkou se nemůžeš stát z minuty na minutu. Musíš se učit. Sueljin tu s námi není od úplného začátku. Musíš všemu pomalu přijít na kloub. Podívej, je v naprostém pořádku. Šel si ho hledat. Postaral ses o něj dokonale," řekl s klidem v hlase Jungkook. Jeho prsty si hledali cestičky ve vlasech jeho uplakánka. Přišel mu rozkošný, i když to možná nebylo na místě. Omegy jsou prostě moc citlivé, když se jedná o jejich děti.
,,Já jsem se musel učit vést království celý život. A stále mám před sebou dlouhou cestu, než bude koruna moje."
Jiminovi už přestali téct nudle. Pomalu se odtáhl z bezpečí Jeonova krku a podíval se mu do jeho krásných očí. Tolik jeho muže miloval. Nikoho jiného by si po svém boku nedokázal představit. Nikomu jinému by nechtěl miminko nosit. Jak jen mohl mít takové štěstí, že má někoho jako je Jungkook za svůj pár? Je to snad ta nejjemnější Alfa, kterou za celý svůj život potkal. Samožřejmě, Hobi a Yongii jsou hned na ním.
,,Lásko," políbil Jimin Jungkooka na čelo, když mu z něj odhrnul jeho černé, malinko vlnité vlasy. ,,Slibuji, že se nic podobného už nestane. Naše děti semnou budou v maximálním bezpečí."
,,Jsem o tom naprosto přesvědčený," odpověděl Jungkook a také políbil Jimina. Tentokrát ale na jeho plné a líbezné rty, které by na těch svých mohl cítit klidně celé dny v kuse bez přestání. Jeho Omega byla naprosto k sežrání.
A kdyby nebylo tichého zavrčení, které bylo slyšel kousek od nich, asi by oba zapomněli na čtyřnohou chlupatou kouli skoro hned vedle nich. Suo měl míček, který mu princ hodil, celý oslintaný a lepkavý. Akorát přišel k jeho dvěma novým rodičům, aby mu míček znovu hodily.
Jungkook za zašklebil, shodil Jimina vedle sebe na měkkou matraci a během chvilky byl před nimi obrovský, ale krásný, vlk s roztrhaným oblečením všude okolo. Jimin vesele protočil očima, když se jeho pár na malé štěně vrhnul a vyprovokoval ho ke hře.
Jungkook zatáhl Sua dolů ze schodů na bezpečnější místo pro blbosti a začal ho nahánět. Musel si dávat pozor, aby mu jeho velkýma packama něco neudělal. Nedej bože, aby ho přišlápl. I když byl Suo Omega, pral se s jeho otcem jako hrdá a mocná Alfa. Jimin je oba pozoroval z druhého patra, zatímco byl překlopený před zlaté zábradlí, aby na ně dobře do obývacího pokoje viděl. Miloval pohled na jeho rodinu.
Jimin se po chvilce od zábradlí odtáhl a pomalu si sundal svoje oblečení. Všechno ho hezky vyskládal na postel, pohladil se po bříšku a sám byl během chvilky na čtyřech. Proklepal se a protáhl. Jeho bříško ho lehce táhlo k zemi, ale byl si jistý, že si na ten pocit brzy zvykne a zapomene na něj. Opatrně sešel mramorové schody a přidal se k jeho drahouškům dolů.
První, kdo si ho všiml, byl Suo. Hned se za ním s vyplazeným jazykem rozeběhl a kdyby na něj Jungkook nezavrčel, aby byl pomalejší, skočil by na Omegu plnou jeho silou a omylem by tak mohl ublížit jeho nenarozenému sourozenci.
Jungkook se posadil kousek před jeho dvě omegy. Jimin Sueljina několikrát olízl a urovnal mu tak jeho roztřepené chlupy. Jeho drahá omega vážně momentálně vypadala jako nějaká neomalená Alfa, nebo jako divoká Beta. Hlasitě si proto odfrknul a Jungkook zavrtěl ocasem. Chtěl se k nim přidat, ale potřeboval nejprve povolení od jeho těhotného páru, jinak by ho taky mohl Jimin pěkně pokousat. Omega a štěně dohromady je zlo. Samozřejmě, v tom dobrém slova smyslu.
Když byla Omega se svou prací na vlčeti spokojená, pustila ho. Jen aby se znovu jako řízená střela vrhnul na jeho otce, který se jí nechal pokácet na zem. Jako by prohrál. Suel z toho měl šílenou radost a zavolal jeho maminku, aby se na jeho vítězství šla podívat a pochválila ho.
Jimin jim oboul olízl čumák, jako kdyby je líbal. Jungkook zavrněl jako kočka a chtěl další. Suel mu ale všechny pusinky ukradl pro sebe. Ten malý parchant si u toho ještě vrtí ocasem. Jungkook za to ze sebe Sua hravě dostal dolů, doběhl pro jeho míček a začal se s ním o něj přetahovat. Omega se divila, jak jen tak malé štěně může mít tolik energie.
Po nějaké době, když už se Jiminovi zdálo, že by to skotačení stačilo, došel si pro Sua a vzal ho do zubů za jeho kůži za krkem. Suo na odpor zakňučel, ale Jimin na něj nereagoval. Chtěl si ho vzít do postele a mazlit se s ním. Taky chvilku potřeboval jeho pozornost.
Jungkook kráčel hrdě za nimi a podporoval jeho pár do schodů. Příště už Jimina nenechá tahat se s jejich dítětem, nesmí se tolik namáhat. A očividně mu dal výšlap zabrat. Nahoře se s ním pak Jimin položil do peřin a zatočil se s ním do klubíčka. Sua bezpečně v jeho středu. S dalším jeho tichým zabručením dostala Alfa povolení se k nim přidat.
Vlezl si za ně a celou dobu jejich odpočinku je opatroval.
Měl dokonalou rodinu.
______________
Pomalinku se nám blíží konec :)
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfictionDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...