,,Hej, nikdy jsem vás tady neviděl, něco k pití?" Ozvalo se za jejich zády a oba princové se otočili. Ani jeden nic neříkal.
Omega. Proletělo Jeonovi hlavou, když k němu přivanula jeho vůně a všiml si obojku pod límečkem jeho bílé košile. V tu chvíli se uvolnil a povolil stisk na Jiminově ruce, kterou držel. Kdyby to byla Alfa, nenechal by ji se na jeho Omegu ani na chvilku podívat.
,,Hej, tak dáte si něco?" Zeptal se ten člověk znovu a nahnul hlavu do strany. Byl o trochu menší než Park a vyloženě tady pracoval.
,,Pokud můžeme poprosit, Víno a -" Jungkook se podíval na Omegu v jeho rukách a pak se dokončil, ,,džus."
Jimin nadzvedl obočí. Džus? Pomyslel si, jako by to snad Alfa ani nemyslela vážně.
,,Aw, víno? Džus? Hej, co ste' to za lidi? Normálně se tady lejou panáci!" Zasmála se obsluha a zapsal si to do svého notýsku, který měl v kapse u jeho dlouhé černé zástěry.
,,Budu hned u vás," řekl nakonec a s úsměvem odešel.
Jak zmizel za barem, Jungkook se podíval na... vyloženě nespokojenost Omegu vedle něj. ,,Děje se něco?" Zeptal se a odvedl ji ke stolu, kde před tím, než se šli podívat na papouška společně seděli.
,,Džus?" Zopakoval se Jimin a dal si nohu přes nohu. Jeho útlé džíny mu krásně rýsovaly stehna a i když na sobě neměl podpatky, jeho nohy vypadali dlouze a naprosto božsky.
,,Omega by neměla pít alkohol," odpověděl mu klidně Jungkook, jako by snad Jimin nesměl na víno ani pomyslet.
,,Chtěl bych ochutnat..." zabrblal si pod nos Jimin a koutkem oka sledoval Alfu.
,,Moje Omega předemnou nebu pít alkohol. A už vůbec ne za mými zády. Musíš se plně připravit na to, že jednou budeš nosit děti. Musíš být naprosto zdravý," usmíval se Jungkook, jako by to bla naprosto normální věc. No a ona vlastně byla.
Každá Alfa měla jaké si svoje paravidla. Pokud byla Omega v páru s Alfou, musela se na její pravidla adaptovat. Bez odmlouvání. Bylo to pro ně něco přirozeného a Omegy je respektovaly. A pokud ne, každá Alfa s nima naložila jinak - legálně.
,,Ale... podívej," naznačil Chim na skupinku lidí kousek od nic. Byly tam Omegy, setjně jako Jimin a také měly v rukou alkohol. Možná i mnohem něco silnějšího, než jen víno. ,,Nestarají se o to-"
,,Jimin, řekl jsem jasně, žádný alkohol pro Omegu," zvážněl Jungkook. Park se narovnal a s nádechem kývnul. Nesmí Alfě nijak odporovat. Hlavně taky proto, že o něj má jimin zájem a chce Alfu přesvědčit, že je pro něj ten pravý. I když to se mu už podařilo.
,,Notak, i když jsme venku, kde jsou pravidla a zvyky jiné - kde se po večerech chodí na párty a ne na bály - neznamená, že si i my můžeme dělat co chceme. Chci mít rozkošnou, vychovanou Omegu, která mi bude dělat jen tu nejkrásnější ozdobu," řekl Jungkook, vzal jednu Parkovi ruku, přitáhl si ji k ústům a jemně políbil její hřbet.
Jimin zčervenal. ,,Dobře, Alfa," souhlasil a pomalu se k němu přitulil. Hlavu si zabořil do jeho krku a nasál jeho vůni. Miloval ji.
,,Už se to nese!" Zavolala na ně obsluha a ten samí člověk, který za nima přišel předtím, se vrátil přesně tak jak řekl.
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfictionDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...