,,Jin, je Jihsoo připravená?!" Volal na Jina Joon, když vběhl do jejich pokoje. ,,Nemusíš mít strach! Jihsoo to bez nás jeden večer zvládne." Odpověděl mu Jin a šel obejmout svého Krále. Dal mu jemný polibek na tvář a usmál se.
,,Jungkook se nám bude vdávat..." Řekl Jin a zavrtal hlavu do Královy hrudi. ,,Jednou se i naše Jihsoo bude vdávat." ,,Nebo ženit." Zasmál se Jin a od Joona se odtáhl.
,,Je čas odejít, Království Jeon čeká." Zavelel Joon, naklonil se nad postýlku, políbil svou dcerku na čelo, mávl na služebnou jako gesto toho, že odchází a s Jinem se společně vydali pryč ze sídla.
———————————————-
V tomhle příběhu bude opět Alfa, Beta, Omega.
Mohou se 'proměnit' ve svého vlka. Dokaží samovolně 'vytáhnout' své uši i ocas.
Je to fiktivní svět, nic není stejné jako ve skutečnosti, takže bude potřeba hodně fantazie.Každý může být tehotný s každým! (A přesně tady nad tím nikdo nesmí moc přemýšlet) Ať už jste v páru dvě ženy, muž a žena, nebo dva muži, je to jedno.
Alfy a Omegy pokaždé jednou za měsíc upadají do říje. (Heat, Rut)
Pokud jsou v říji šance otěhotnět je skoro 100%.
Během téhle doby se jim nekontrolovatelně objevují uši i ocas.Označením - kousnutím - v oblasti krku si Alfy, Bety i Omegy označují svého mate (Nevím jak to přeložit do čj aby se mi to líbilo, takže to v příběhu budu psát anglicky.)
Každý má svou vlastní specifickou vůni - ta se mění při styku - např. Pokud se Omega vyspí s Alfou bude na sobě nosit její vůni. Tak můžou všichni poznat komu patří.
Pokud Alfa je ve styku se svou označenou Omegou, její oči se zbaví do červena. Na druhou stranu, pokud je Omega ve styku se svou Alfou, její oči neberou modrou barvu.
Vítejte v pohádce
Coming soon...
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfictionDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...