Jimin společně s Jungkookem momentálně vyslýchali, snad doslova žvásty, od jejich královských spojenců, sponzorů, příbuzných... na jejich svatební banketu. Potom, co měl Jungkook co dělat nedostat solidní problém v kalhotách z toho, jak sexy omega vypadala když přišla na svatební oběd, se s velkou vůlí uklidnil a snažil se nekontrolovat omegy perfektní zadek, který se mu rýsovat pod žlutou robou snad z té nejjemnější látky.
Jeho oči neustále měly tendenci prohlížet si Omegy ladné tělo a jeho křivky, které mu látka perfektně rýsovala. Taehyung věděl, že tak bude Alfu dohánět k šílenství.
Jimin se zase snažil neusmívat jako blázen, když si všiml chování jeho manžela. Měl o jeho stylu oděvu pochyby, ale jeho bratr mu to nenásilné rozmluvil. Omega byla štěstím bez sebe, že se zdá pro Alfu přitažlivá. Celé Jiminovo tělo se neskutečně těšilo, až uspokojí Alfu v posteli a celé se mu odevzdá. Kdyby se nehlídal, snad by začal nad tou myšlenkou veněl. Nemohl se dočkat, až bude opravdu jen a jen jeho.
Jimin kvůli tomu automaticky, jak mu bylo jeho omeze vrozené, prohýbal svá záda tak, že jeho zadek nemohl zůstat Alfou nepovšimnutý.
Jeho krk, spíše kousanec a značka od jeho prince, mu jemně a šíleně příjemně vybrovala. Byl nehorázně šťastný, že právě tato značka patří Alfě vedle něj, jeho páru. Jeho šaty měly ramena spadlá dolů, takže byla nádherně všem na očích a všem nezdvořilým Alfám dávala jasně na jevo, že jeho osůbka už není volná.
,,Alfa?" Zeptal se Jimin po chvilce, když od nich odešel další z několika párů návštěvníků.
,,Hm?" Brouknul Jungkook a začal jeho manžela jemně hladit po zádech, kde měl celou dobu ochranářsky obtočenou jeho ruku. Omegy úzký pas byl tak delikátní, až se Alfa skoro nemohla přestat svého prince dotýkat.
,,Mohu se jít podívat za mým bratrem?" Zamrkal a malinko našpulil pusu. Ruce měl slušně složené v pase tak, jak se od královské omegy patří. Chtěl pro svého manžela vypadat skvěle.
Jungkook se na něj podíval, lehce nadzvedl obočí a přitáhl si mladšího prince blíže k sobě. ,,Kde?" Zeptal se a myslel tím, kde a kam chce s jeho bratrem jít. Ochopitelně, nechtěl se od něj ani na chvilinku odlepit. Zároveň ale věděl, že pouto mezi princi je opravdu silné a vzájemně se podporuji. Hlavně teď, když se s ním Jimin dolů už nevrátí.
Jiminovi se zaleskly oči a hlavou kývnul směrem, kde stál Taehyung, protože ukazovat je neslušné. Malinko se zhoupnul na místě a doufal, že mu jeho Alfa na chvilku dovolí odbehnut.
Jungkook naštěstí nebyl TAK majetnický a na jeho prosbu kývnul; ,,Ale budete mi stále na očích. Ze sálu ani na krok, rozumíme si?" Řekl vážným tónem. Jimin se narovnal v zádech a odhodlaně kývl hlavou.
Už už chtěl Jimin odcupitat pryč, jen kdyby ho Jeon nezastavil a nepřitáhl si ho zvou zpět k sobě.
,,A co za to, hm?" Brouknul a uculil se na stydlivou Omegu v jeho náručí. Tohle Jiminovi chvilinku potrvá, než si na takové chování svykne. Samozřejmě, nic nenamítal, šíleně se mu to líbilo, až tentokrát tiše zavrněl. Naštěstí nikdo kolem nebyl.
,,Ale, ale~" vzal ho Jungkook za bradu, ,,za chvilku zpátky, ano?"
,,Ano, Alfa," odpověděl Jimin. Tentokrát ale neutíkal pryč tak rychle. Naopak - pomalinku se k princi natáhl, stoupl si na špičky, protože tentokrát na sobě neměl žádné podpatky a jemně svého manžela políbil na tvář. Ano, jen na tvář. Jeho stydlivost mu bude na veřejnosti ještě chvilku překážkou.
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfictionDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...