23 Prsten na mém krku

1.9K 210 37
                                    

,,TaeTae, co když zakopnu?!"

,,Nezakopneš, celou dobu půjdu vede tebe, Chim."

,,Co když půjdu moc rychle, co když se-"

,,Jimin, už stačí!"

Jimin byl s jeho bratrem připravený už každou chvilku vystoupil ze sídla a jít Jimin provdat. Jimin byl rozrušený snad z každé hlouposti a jeho nervozita byla cítit určitě už i ven za dveře. Co s ním má teď Taehynug asi tak udělat?

,,Baby, podívej se na mě," pobídla ho starší Omega, vzala ho pevně za ruce, kde se na jeho nehtech třpytily čerstvě udělané růžové, gelové nehty. Jemné a decentní, ale za to půvabné. K mladšímu princi se perfektně hodily a dodávaly jistou třešničku na dortu k jeho svatebnímu obleku. Nebo spíše - k svatebním šatům.

,,Budu tak s tebou. Všechno bude perfektní. Ty, tvá Alfa, všechno," usmál se na něj a díval se mu u toho zpříma do jeho krásných očí. Stejně jako nehty, měl krásně ladný make-up. Jeho tváře nesly růžovoučkou barvu a jeho oči jen zářily.

Jimin zamrkal a po chvilce se usmál taky. Celým tělem mu projelo příjemné taplo. Teplo lásky, kterou ke svému bratrovi cítil. Co by bez něj kdy dělal?

,,TaeTae," začal Chim, ,,budeš mě držet celou dobu?" Zamumlal, stisk jeho rukou na těch bratorvých ještě zesílil a pohupkal si na jeho vysokých podpatkách, které byly schované pod mohutnou sukní jeho šatů. Co bylo roztomilé by to, že u přes jeho vysoké boty, nebyl zdaleka ani skoro stejně vysoký jako jeho bratr, čelo měl na úrovni jeho nosu, takže se i tak musel natahovat, aby bratrovi do očí viděl.

Taehyung se zahyhňal, štípl Omegu do tváře a jemně ho na ni políbil; ,,ovšem, že ne," odpověděl na což Jimin vyvalil oči a otevřel pusu dokořán.

Tae se zasmál; ,,Jimin, venku na tebe čeká Alfa. Té se za chvíli budeš držet!" Odpověděl mu se smíchem. Kdo by takovou reakci čekal od někoho, kdo se jde vdávat? Tae ho proto pohladil ve vlasech a šeptal mu sladká slova do ucha. Vždy to mladou Omegu upokojilo. V podstatě jako každou jinou, když byla v rozpacích.

,,Za chvilinku z tebe bude Jeon, Jimin," nepřestával ho hladit Tae, ,,víš, že se mi po tobě bude stýskat?"

,,TaeTae! Na to teď není správná chvíle!" Bouchl bratra Jimin jemně do ramene, ,,nechci brečet... ještě ne..." brblal si pod nos. Na slzy měl ještě dost času! Ale Taehyung je k nim doháněl už teď, ,,taky se mi bude stýskat..."

Oba bratři tak skončili ve velkém, hřejivém objetí. Jimin měl nos zabořený v krku starší Omegy a klidně dýchal. Nemohl tomu uvěřit. Každou chvilinku se zahradou rozlehlé hudba a to bude znamení toho, že má vykročit ven a jít zlatou cestou k jeho nastávajícímu. Na pochyby nebyl nebemenší čas, ale i tak se princ bál toho, jak na jejich překvapení budou reagovat jejich královské rodiny.

Přesně v té samé pozici by princové byli schopní zůstat věky. Jen kdyby je nevyrušil jeden ze sluhů a malá Omega, s uvázanou kyticí pro nevěstu.

Jimin se sehnul, vzal si kytici do svých rukou a malé slečně s kouzelných úsměvem poděkoval. Potom odběhla až na konec jeho dlouhého, bílého závoje a přidala se tak ke druhé holčičce. Obě měli jeden velký úkol - držet Jiminův závoj až na konec jeho cesty k Alfě.

Our Kingdom //JiKookKde žijí příběhy. Začni objevovat