28 Líbám tvé ruce

1.9K 163 29
                                    

Den se pro Omegu neskutečně táhl. Nic ho nebavilo, s ničím nebyl spokojený a neustále usmívání ho už unavovalo. Nejenže se celé hodiny lepil na Jungkook, ještě k tomu měl dost nepohodlný pocit ve své dolní polovině. Tedy, jak se to vezme.

Jimin naléhal na to, že si vezme do sebe plug. Nechtěl se zbavit onoho plného pocitu, který v sobě ráno měl. Vpodstatě, jako každá jiná čerstvě párovaná Omega. Pro Alfu to bylo dobré znamení toho, že je Omega spokojená a že Alfa odvedla skvělou práci. Taky to, že se jejich páření opravdu podařilo a oba jsou teď skutečný pár.

S plugem se omegy často cítili skvěle. Měly z něj pocit, jako že je jejich Alfa stále v nich a nic jim nechybělo. Tedy, možná Jiminovi momentálně to pohodlí.

Kdyby jen mohl, někde by se zavřel s jeho manželem a dlouhé hodiny by nevyšel ven. Jenže je princ a má své hloupé povinnosti. Prý, že jsou už v moderním světě a páření není žádný rituál, jako tomu bylo dříve. Kdyby jen ale věděli, jak je to pro Omegu těžké.

Otráveně proto teď seděl u odpoledního čaje, společně s jeho manželem, bratrem a rodinami Jeon a Park.

Jimin se hlavou opíral o rameno Alfy, zatímco on sám bezeslov upíjel ze sveho šálku. Neustále se alespoň minimálně věnoval jeho čerstvému páru a snažil se na něj upírat veškerou pozornost. Hladil ho, laskal ho něžnými slovy. Přesně tak, jak by se od nového páru dalo očekávat.

Taehyung si našel místo mezi Yoongim a Hobim a kupodivu neměl nikdo žádné narážky. Novomanželé věděli, co se mezi nimi děje, ale ne jejich rodiny. Těm se to bude muset co nejdříve zdělit. Hoseok s Yoongim během dne mluvili s Jungkookem - přes absolutní nepřítomnost Omegy - o požádáni Taeho o ruku. Tedy, více jeho rodičů. To oni jim musejí dát první svolení. Nikdo na rodiče nechtěl tlačit více, než bylo možné.

,,Jungkook, abych byl upřímný tvoji volbou nejsem vůbec překvapený," ozval se pro chvilce ticha král Jeon. Jeho žena se usmála a napila se jejího otočného čaje, který byl nalitý v porcelánových hrnečcích.

Jungkook zvedl hlavu, podíval se do králových očí. ,,Jimin je můj soulmate. Nebylo možné, abych stál u oltáře s Princem Taehyungem," opověděl jednoduše, ale jasně svému otci, s malou úklonou pro prince Parka, jako důkaz úcty. Tae mu úklonu s úsměvem na tváři oplatil.

,,Byl jsem sám pro to, aby se můj bratr vydal za Prince Jungkooka. Nebylo možné, aby soulmates byli od sebe," řekl Tae. Úsměv ho po celou dobu neopouštěl. A byl ještě větší, hned jak se podíval na svého mladšího bratra, jak vrní Jungkookovi do rukávu. Urážce obmotané kolem jeho jako klíště.

'Musí to být tak hezké... být v páru,' pomyslel si Tae. A jakoby jeho Alfy uměli číst myšlenky, oba se na něj podívali a pohladili ho každý z jedné strany po stehnech. Tae se uvolnil a kývnutím hlavy jim tajně poděkoval.

,,Jsem na tebe hrdý, Jeon Jungkook," pokračoval Král Jeon, čímž si upoutal pozornost nejen Jungkooka, ale konečně i Jimina, který zvedl hlavu z ramene svého manžela a zmateně zamrkal očima. Snad každý by předpokládal, že bude naštvaný nebo chtít vysvětlení, ne?

,,Jsem na tebe hrdý," zopakoval se. ,,Nebude to trvat dlouho a bude z tebe Král. Budeš se muset sám rozhodovat. Jsem pyšný, že ses rozhodl správně. Nemýlím-li se."

Jungkook nevěřil svým uším. Tohle po něm jeho otec chtěl? Aby se sám dobře rozhodnul? Dávalo by mu to smysl. I ten jeho vřelý úsměv při jejich obřadu.

Jungkook nevěděl jak reagovat. Jeho Omega byla radostí bez sebe, ale kvůli dobrému způsobu chování nechala mluvení a všechnu radost stranou. Musel ukázal, že je pro Jungkooka opravdu dobrý. Že je dobře vychována Omega a že je připravená na jeho roky v životě.

,,Děkuji," vydech princ Jeon. To bylo jediné, co ze sebe dokázal dostat. Vyloženě to jeho otec bral nakonec s humorem a jen se tomu společně králem Park zasmál. Jejich ženy se také zdály na své syny pyšné.

Z Jimina v tu chvíli upustil snad i veškerý stres, který v sobě už dlohé dny držel. Bál se i toho, co všechno jim jejich rodině naservírují pod nos. Ale jak se zdá, vše je v pořádku.

Omegu si zhluboka oddechla, usmála se a znovu zaujala svou pozici na rameni svého manžela. Na jeho čestnou pozici. Šíleně se mi ulevilo. Knedlík, který měl kvůli téhle chvíli v krku se mu úplně vytratil.

Všechno bylo perfektní. Jejich svatba, jejich páření, dokonce i jejich rodiny. Teď už bude opravdu vše jen a jen dokonalé.

,,Tak, dnešek byl pro všechny - hlavně pro novomanžele - opravdu náročný. Omega Jeon by si měla jít odpočinout a my ostatní se odebrat do-" Král Jeon se chystal ukončit jejich čajový dýchánek, když ho jeho druhý syn zarazil.

,,Vlastně, je tu ještě jedna věc," odkašlal si Yoongi, postavil se a narovnal se v zádech. Hoseok se následně za jeho přítele omluvil.

,,Mám... jistý dotaz pro Váženou rodinu Park," začal, na což si jeho přítel stoupl také.

,,Já - Alfa Jeon Yoongi - a Alfa Kim Hoseok, bysme se vší úctou, rádi požádali o-" odmlčel se a podival se na Hobiho, jako náznak toho, aby ho tokončil.

Taehyung už teď měl růž ve tvářích. Aby byl upřímný, o něčem takovém nebyl vůbec informovaný a už vůbec ne připravený! Jeho srdce bušilo jako splašené a snažil se zamaskovat jeho vyrůstající úsměv na rtech. Rukama objímal svoje bříško, kde nosil jeho první miminko a snažil se uklidnit, aby přede všema nezačal jásat na celé království.

Jungkook a Jimin se pod stolem drželi za ruce. Oba byli nadšeni z toho, co se Alfy chystají vypustit ven. Jimin už zároveň začínal být v jeho citlivé dolní části nateklý a každým prudčím pohybem by mohl začít sténat. Jak slastí, tak příjemnou bolestí. Proto i on sám nesměl vyletěl na nohy a jásat pro svého bratra. Nic trapnějšího si omega momentálně nemohla ani představit.

Jungkook svého manžela šimral po stehnech a sám čekal na onu parádu.

,,Rádi bychom tedy požádali o ruku vašeho drahého syna, Prince Omegu Park Taehyunga," řekl vážně Hoseok s jistým nadšením v hlase. Nemohli do dále odkládat, protože jejich stěně rostlo a rostlo. Jejich Alfy byly hladové po spárování se s jejich těhotnou Omegou.

A teď, co na to rodiny?

Královny nadšeni skrýt nemohly. Obě se uculily, ale všeho s mírou. Kvůli jejich postavení se musely chovat opravdu ohledně. Avšak Královna Park se tentokrát ujala slova jako první; ,,můj syn Taehyung by mohl být šťastný, nemyslíš, můj Králi?" Otočila se na Krále Parka a jemně se usmála. Dofajíc, že to její muž vidí stejně.

A den už snad nemohl být lepší.

Král Park se podíval na svého strašího syna, který svého otce sám pozorně pozoroval a čekal na každé jeho slovo a po chvilce napínání Alf nepatrně kývl hlavou.

,,Pokud se ujistíte, že můj syn bude v naprostém bezpečí?"

Hoseok a Yoongi podali ruce Taemu, ten je přijal a postavil se. Pomalu, aby neublížil jeho malinkatému. Alfy ho jemně políbili na hřbet jeho rukou.

,,Slibujeme Luně, že se o Prince Taehyunga náramně postaráme."

Our Kingdom //JiKookKde žijí příběhy. Začni objevovat