Tohle je jistý pokus - komu se neukazuje kapitola 34, může zkusit tohle, jinak už opravdu nevím. Pokud se tahle kapitola bude ukazovat všem, předchozí smažu a nechám jen tuhle. Dejte mi prosím vědět, jak to u vás vypadá.
Kapitola je úplně stejná, nikdo o nic nepřijde a snad ji konečně uvidíte.
Kapitola končí s - odešel do říše snů
————————,,Mmmh... Ahh~"
,,Dokonalá Omega~ Tak perfektně připravená jen a jen pro mě~"
,,Umnn! Alfa, oh Alfa~" sténal slastí Jimin pod svým perfektním manželem. Oba nazí, upocení a utopení láskou k sobě navzájem. I když si tak hluboké city možná ani neuvědomovali.
Jimin ležel zády na jejich královsky měkké posteli, nohy roztažené tak, aby k němu měl Jungkook ten nejlepší přístup. Tělo mu zdobila sexy róba, která svůdně obepínala jeho tělo a nechávala tak pro oči Alfy nehoráznou parádu. Jeho růžové bradavky se neposedně třely o skoro průsvitnou látku košilky a prodávaly tak na silných emocích a pocitech. Jungkook nemohl svou Omegu přestat tiše obdivovat.
Jungkook si bral Omegy tělo tak, jak se mu zlíbilo. Držel ho za jeho ladné boky tak pevně, tak tvrdě a přesně ho na sebe narážel, až se mu na nich začaly tvořit červené modřinky od jeho dlouhých, hubených prstů.
Mladší z princů miloval každou značku, každé sebemenší znamínko, které mu jeho manžel způsobil. Každý tak mohl vědět komu patří a komu se každý večer svléká do své přirozené nahoty. Mohl tak po celý dlouhý den bez jeho milovaného manžela cítit jeho doteky na svém těle a zůstat tak spokojený a klidný. Věděl tak, kde má své místo a ony značky ho dělaly šťastným.
,,Jimin~" vrčel Jungkook pokaždé, když se mu omega byť jen malinko cukla. Poslušná Omega nikdy Alfě neodporujeani v nejmenších věcech a Jeon si na tom opravdu zakládal, jakožto následník trůnu.
Jungkook miloval pocit sebe hluboko v těle jeho manžela. Jeho půlky byly stále tak těsné, horké a každým zásunem se kolem něj pevně sevřely. Tak době uměla Omega obsloužit Alfu. Jeon si ji mohl jen vychvalot. Nikdy by ho za nic nevyměnil, nikdy nebude schopný slovy popsat to, jakou úctu k jeho princi nese. Jen představa toho, že by pod ním měl ležet někdo jiný než jeho Jimin jeho vlka šíleně provokovala.
Jimin se pod ním svíjel slastí a rozkoší a jeho vlk nemohl být šťastnější. Dokázal uspokojit jeho Omegu, ke které si vytvořil tak silné pouto.
Samozřejmě, Jungkook si všiml Jiminových neklidných emocí a když zjistil pravděpodobnost příčiny, nechtěl na něj s ničím nijak tlačit. Chápal, že mu chce Jimin dát dědice, potomka a to co nejrychleji, ale Luna si sama určí ten správný čas. A Jimin se to musí snažit pochopit.
Jungkook nebude lhát, jeho Alfa začínala být Jiminovou stálou neplodností značně znepokojena a snažila se nad jeho tělem převzít co největší kontrolu. Chtěla se to něj udělat tolikrát, že se do něj už nic nebude vejít. Všechno jen proto, že jeho manžel stále nebyl těhotný. Bylo to zvláštní, ano, ale stresem tomu Jimin nijak nepomůže. Pokud chce dítě, musí se začít soustředit nejprve jen na sebe a zapomenout všechny jeho strasti. Musí přestat myslet na Jungkook jako na nějakého tyrana, který ho odhodí, když mu dítě nedá.
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfictionDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...