43 Jimin, sedni

1.6K 150 9
                                    

,,Jak ho něco takového mohlo vůbec napadnou?! Nikdy v životě si nenechám své vlastní děti nechat odnosit někým... někým úplně cizím!?" Rozčiloval se Jimin hned jak opustil společenskou místnost. Jeho polobotky klapaly po mramorové podlaze chodeb sídla a jeho stříbrná korunka mu pomalu s jeho rychlostí chůze padala z hlavy.

,,Vaše výsosti, prosím, musíte se uklidnit!" Dobíhal ho Taemin co nejlépe mohl. Nechtěl, aby Jimina náhodou neuklouzl a něco si udělal. Nakonec ho předběhl a otevřel mu dveře do jeho královské ložnice.

,,Jak se mám asi uklidnit, Taemin?! Král Jeon do sídla přivedl někoho, koho absolutně neznám a představil mi je s tím, že jeden nebo druhý z nich budou nosit moje... moje miminko!" Sedl si s ducnutím na postel a rukama rozhodil všude kolem sebe. ,,Jsem zdravá Omega, nepotřebuji nic takového," řekl. V jeho hlase už bylo patrné zklamání. Proč král Jeon nevěří v to, že otěhotní?

Když za nimi Taemin dveře zase zabouchl, vyběhl schody až k loži, kde Jimin seděl. ,,Vaše výsosti, jsem si jistý, že to Jeho výsost Král Jeon myslel dobře," snažil se ho upokojit. I když moc netušil jak. Byl mladý a nevskušený, každopádně se snažil jeho blízkého přítele povzbudit jak jen mohl.

Jimin jen pokrčil rameny. ,,Byl jsem neslušný."

,,Ale všechno, co jste řekl, byla pravda," zamračila se mladá omega. Král - nekrál, pro Jimina je mit dítě sen a takhle mu ho ničit není ani v nejmenším hezké. ,,A navíc, člověk se někdy vyřvat prostě musí."

Jimin se na Taemina usmál. Upravil mu korunku a Jeon se k němu natulil. ,,Někdy si budeme muset promluvit. Máš tu přeci svého tajného miláčka, že?" Pozlobil ho. Tentokrát už nezněl tak šatně. Ani smutně, ani vesele.

Jimina jeho situace opravdu vyvodila z míry. Nejenže má plnou hlavu toho, jak nechce zakládat svoji alfu. Teď ještě otec jeho manžela udělá něco takového. Jimin se ho snažil chápat. Pokud by opravdu nebyl schopný mít dítě a Jungkook by se ho nechtěl zbavit, musel by nad nějakou takovou možností uvažovat.

Jenže to on ani jeho omega dovolit nechtějí.

A když se chtěl Jimin pustit do dalšího rozhovoru mezi ním a jeho dvorní dámou, někdo další vešel do pokoje. Obě omegy hned poznali, že je to princ Jungkook. A podle jeho vůně? Nazlobený princ Jungkook.

Jimin se proto rychle postavil na nohy, políbil Taemina na čelo a pošeptal mu, ať utíká k sobě do pokoje, že si pro něj později nechá zavolat. Tae se začervenal. Možná se i malinko bál, proč může být princ tak rozzlobený a zaváhal, jestli opravdu odejít. Nakonec kývnul, když procházel kolem Jungkook tak se uklonil a šel do svého pokoje čekat na to, až si ho princ znovu zavolá.

,,Jimin," řekla Alfa, když přišla k omeze. Jeho hlas byl hlubší než normálně a Jiminovi se prohnal mráz po zádech. Nic špatného neudělal, tím si byl jistý. Tedy,  možná až na to, že se na svoje postavení choval naprosto nevhodně přímo před králem, když by měl jít příkladem. A ještě k tomu přímo před hosty.

Jimin sklopil hlavu a díval se na špičky svých bot. Jak nad tím tak přemýšlí, udělal tak špatný obraz sebe jako své ženy před úplně cizími lidmi. A udělal špatný obraz sebe jako omegy pro jeho prince.

,,Jimin, sedni," řekl znovu stejně tak prudce Jungkook. Už od chvíle, co odcházel od stolu s přítomnosti jeho otce přemýšlel, jestli má cenu na jeho ženu tak tlačit. Na druhou stranu, disciplínu jeho omegu ještě nikdy neučil a možná je na to ta pravá chvíle. I když je Jungkook sladká Alfa, stále má nějaká pravidla, které před jeho meze nejdou.

Our Kingdom //JiKookKde žijí příběhy. Začni objevovat