Jungkook se do království Jeon vrátil s čistou hlavou. Cestou letadlem měl plno času přemýšlet a uspořádat si tak myšlenky. Rozhodně pochopil, proč ho otec poslal na konferenci místo něj. Jungkook si bude muset být jako král jistý se vším, co udělá. Ať už je to sebemenší hloupost. A bude si muset s Jiminem dlouze promluvit.
Limuzína pro prince dorazila na letiště přímo na čas. Jimin se jeho příletu už nemohl dočkat a i když byl jeho přítel později ráno a do sídla se dostane až teprve kolem oběda, všechno si doma pečlivě nachystal, aby svého muže potěšil. Společně se Suem netrpělivě čekal na příjezd jejich milované Alfy.
Když se pad před královskou černou limuzínou konečně otevřela brána k příjezdové cestě k sídlu, Jungkook málem nechal jeho Alfu, aby se rozeběhla za jejich Omegou, kterou mohl cítit i na takovou dálku. Jimin stál společně s Yoongim před hlavním vchodem sídla společně s několika členy speciální ochranky, která je obklopovala pro všechnu bezpečnost. Yoongi opatrně těhotnou omegu podpíral, aby ji její nohy nezradily. Jungkook měl nutkání začít na jeho bratra vrčet, proč na jeho Omegu sahá, ale uklidnil se s tím, že Jimin jeho pomoc opravdu potřebuje.
Hned jak limuzína zastavila, Jungkook si bez žádné pomoci sám otevřel dveře, roztáhl ruce a nechal do nich jeho pár vpadnout. Jeho bříško jim malinko stálo v cestě, ale Jungkook pocit Jiminova bříška na tom svém zbožňoval. Bylo to skoro jako kdyby jejich miminko společně objímali. Jimina byl neskutečně rád, když na svém krku ucítil teplý dech jeho prince, který mu tak scházel. Jungkook ho na jeho kousanec na krku Omegy několikrát vlhké políbil a jemně ho kousl. Kdyby se Jimin nehlídal, začal by všem na očích vrnět.
,,Vítej doma, Jungkook," pozdravil ho Yoongi, který stál u dveří s rukama v bok. Ten už se viděl v blízkosti jeho páru a štěňat. Mimochodem, to bylo hned další překvapení, kteří na Jungkooka doma čekalo. V jednom z obývacích pokojů, které využívali pouze Omegy s jejich páry, byl Taehynug s jeho dětmi připravený potkat jeho ex-snoubence, Jungkooka. Byl si jistý, že nezačne vyšilovat a přál si, aby muž jeho bratra sám konečně viděl jeho miminka, na která je tolik pyšný.
Jeon vzal Jimina do náruče a doslova si ji tak nesl jako princeznu. Jimin měl nos zabořený v jeho krku a z hluboka nasával jeho dominantní vůni, která mu tolik scházela. Z jejich dek a polštářů se jeho vůně postupně vytratila, proto jeho pelíšek postupně přestával dávat smysl. I tak si ho ale dělal a každou noc u sebe pevně držel Suela, který si momentálně hrál s jedním z mimi dvojčat.
,,Pojdtě dovnitř, mrznu," zabručel znovu Yoongi, když se jeho bratr jako blázen znovu zakoukal na těhotného muže v jeho rukou. Jimin by venku už neměl déle zůstávat kvůli jeho zdraví a zdraví jeho prcka. Proto ho Jeon hned na to rychle odnesl do tepla paláce, kde mu pomohl sundat jeho dlouhý a huňatý kabát. Jimin měl chuť se začít omlouvat za den, kdy od něj Jeon odjel, ale z jeho chování usoudil, že to může ještě počkat a že si má zatím užívat jejich společnou chvilku. Mimo to, v kuchyni měl předpřipravené jídlo pro Alfy žaludek.
Jimin se od jeho páru nevzdaloval ani na milimetr, stále se k němu lepil jako lepidlo. Yoongi je oba vedl do obývacího pokoje, kde čekal Tae společně s jeho štěňaty a malým Sueljinem. Ten jak uviděl jeho tatínka, roeběhl se k němu jako střela. Junkook ho zvedl do vzduchu, zlíbal mu obličej a několikrát se s ním zatočil kolem dokola. Až ho musel Jimin jemným gestem upozornit na nervózní Omegu, která seděla kousek od nich na pohovce s dvěma krásnými dětmi a sledovala je jejíma velkýma očima.
Jungkook Sua pomalu položil na zem a všechny tři si prohlédl. Jimin ho chytil za ruku a spolu s ním se usmíval od ucha k uchu. Jungkook byl nechám beze slov. Jestli ho tak dojal pohled na Taehynuga s jeho dětmi, ani si nedokáže představit, jak se bude cítit, až přesně takhle uvidí Jimina.
Taehyung po chvilce kývl hlavou a dovolil cizí Alfě, aby přišla blíž. Jimin ho proto pustil a opostrčil ho dopředu. Eli i Hwa leželi vedle sebe v přenosné postýlce, kterou Hoseok koupil. Byla jednoduchá na přesouvání, proto ji mohli postavit pokaždé přesně tam, kam potřebovali. Elijah si cucal jeho malinkaté prstíky a Chim-Hwa měl u pusinky slinu. Jejich vlčí ouška se hnula pokaždé, když se v místnosti ozval nějaký hlasitější zvuk a jejich ocásky měli každý obmotané kolem nohy. Jednoduše, rozkošní.
,,Taehynug, jsou půvabní," pochválil Omegu Jungkook a políbil ji na pochvalu do vlasů. Měl za jeho bratra obrovskou radost. Konečně měl svoji rodinu kompletní.
,,Děkuji, Junkook," opětoval mu úsměv Tae. Hoseok mu položil ruku na rameno a pohladil ho po vlasech. ,,Můj drahý Elijah a Chim-Hwa."
Jungkook podle jejich vůně poznal, že se jedná o Betu a Alfa, takže to Tae zmiňovat nemusel. Oba byli krásní a tak čistí. Jejich děti spolu rozhodně budou vyrůstat. Jungkook se na takovou budoucnost těšil zrovna tak, jako všichni ostatní kolem něj. Jimin si celou dobu držel ruce na jeho kulatém bříšku a jen si mohl představovat stejné momenty, jako teď zažívá jeho bratr, s jeho vlastním potomkem. Tolik se na svého Rionella těšil.
,,Musíš být unavený, Kook. Jimin si s tebou určitě rád odočine," řekl Yoongi, když přišel ke svému páru a objal ho kolem ramen. A Jungkook kývl. V letadle toho moc nenapsal a únava se na něj valila. Spát nechtěl, musel si rovnat čas, ale nějaký ten odpočinek by uvítal. Jimin si s ním tedy spokojeně zalezl do jejich velké postele a Suo zůstal s Taehyungem se slovy, že musí hlídat miminka. Suo je opravdu zvláštní a dokonalá mimi omega, kterou oba její rodiče tolik milují.
,,Alfa," oslovil prince Jimin, když společně s ním pohodlně ulehl do postele a Jeon je oba přikryl dekou. Jungkook brouknul, aby jeho manžel pokračoval v tom, co chtěl povědět.
,,Omlouvám se," zašeptal a hlavu zavrtal do Alfy svalnaté hrudi. ,,Nechtěl jsem být nepříjemný. Vím, kolik práce máš a jediné, co dělám já je, že sedím na zadku a-"
Jungkook za zarazil. Jeho ukazováček nalepil na Jiminovy plné rty, zvedl si jeho hlavu k sobě a jemně ho políbil na čelo. ,,Právě to, Jimin, je nesmírně důležitá práce, kterou bych já nikdy udělat nemohl," řekl Princ. Jeho rty se sem tam otřely o Omegy jemnou kůži na čele. ,,Já vím, že to pro tebe muselo být těžké. Nechal jsem tě tady samotného jen tak," pokračoval a Jimin ho klidně poslouchal. Momentálně mu nezáleželo na ničem jiném, než aby konečně po dlouhém týdnu mohl spát po boku jeho Alfy.
,,Jak se ná náš poklad?" Odklonil téma Jungkook a rukou zabloudil až Jiminovu bříšku. Rukou mu odhrnul tričko, aby se mohl dotýkat jeho holé kůže. Palcem ho příjemně šimral po pupíku a Jimin se tiše zahyhňal. Nic příjemnějšího pro něj Alfa dlouho neudělala a do jeho dotyku se hned zamiloval.
,,Rionell se má báječně. Moc se těší, až jeho tatínka pozná," culil se Jimin a nedal jediný prostor Alfě odmlouvat nad jménem. Proto Jungkook jen hravě protočil oči, políbil Jimina na rty a zašeptal; ,,Teď je řada na tobě, Rionell."
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfictionDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...