06 Vůně Omegy

2.2K 176 12
                                    

,,Jimin... Jimin!" Tae se už nějakou dobu snažil upoutat pozornost jeho bratra, ale nijakým způsobem se mu to nedařilo.

Už od doby, co Tae s pomocí Hobiho donesl Jimina do jeho pokoje a probudil se, chodí po místnosti a všechny deky, trička, mikiny... dává do jednoho velkého šatníku.

,,Jimin, to už stačí! Co se děje?" Tae vzal Chima za ruku a na chvilku ho konečně zastavil. Hobi stál kousek od nich a jen je tiše pozoroval.

,,Tae, pusť." Řekl Jimin a oči nezpouštěl z šatníku. ,,Jimin, co to do tebe vjelo? Nekousnul tě?" Tae rychle stáhl límeček bratra a zkontroloval mu krk. ,,NE!" Zakřičel Jimin a bratra ze sebe schodil. ,,Nikdo mě nekousl." ,,Tak co se teda stalo?" ,,Potřebuju... pelíšek."

,,Pelí- Jimin! Není to tak dávno, co jsi byl v říji! Co se stalo když jsi byl s princem Jeonem?!" ,,Já nevím! Moje Omega to chce! Potřebuju se cítit v bezpečí! TAE! Nechci tady žádnou Alfu!" Zakřičel Ji.

Tae pustil Jiminovu ruku, na chvíli se otočil a udělal několik kroků k Alfvě. Taehyung věděl, že jako Omega nesmí Alfě jen tak rozkazovat, ale musel Hobiho přesvědčit, že musí jít pryč.

,,Prin-" Začal Taehyung, ale Hobi ho přerušil. ,,Hobi. Jen Hobi." Usmál se a vzal Omegu za ruku. ,,Jdu za Jeonem. Ten má taky co vysvětlovat." Řekl, ruku mu opět políbil a z pokoje odešel. Každá Alfa je dominantní a nemají rádi, když jim Omega - nebo Beta - říká, co má dělat. I když jsou ve stejném postavení, Královské Alfy si na tom zakládají. Hlavně když se navzájem mezi sebou neznají.

Když Hobi odešel, Jimin už měl skoro všechno co chtěl naskládané ve velké skříni. ,,Tohle není nejlepší místo na... hnízdění." ,,Tae, necítím se dobře." Řekl Jimin a klekl si na zem. Tae k němu okamžitě přiběhl a posadil se vedle něj. ,,Je to kvůli té Alfe? Kvůli Princi Jungkookovi?" Zeptala se starší Omega a podeřela bratra, aby ho vytáhl na nohy a odvedl k jeho hnízdu. ,,Jsi v pořádku?"

Jimin si sedl na kraj otevřené šatny a nepřestával objímat bratra kolem pasu. Ruce měl kolem něj obtočené jako klíště a nehodlal se pustit. ,,Nejdeš do říje, že ne?" ,,Ne." Ujistil bratra Jimin. ,,Tak proč si stavíš pelech?"

,,Tae, vím... já nevěděl, že Kookie je princ Jeon! Tvůj snoubenec... zkazil jsem celý večer kvůli tomu, že jsem utekl. Jenže já tam nemohl zůstat! Nemohl jsem!" Křičel Jimin, až se skoro dal do breku.

Taeho už napadlo, že ti dva mohou být soulmates, ale nechtěl se tím prozatím trápit. Protože kdyby to byla pravda, on a Jungkook by se vzít nemohli. Ne teď, když se ti dva potkali.

Soulmates je něco, jako osudové setkání. Nestává se to často. Skoro by se to dalo označit za vzácnost, ale není to nemožné. Alfa a Omega, nebo Beta, po sobě hned při prvním styku touží a jejich vlci k sobě nepustí nikoho jiného.

Taehyung si oddechnul a od bratra se jemně odtáhnul. ,,Jdeš spát?" Zeptal se a pohladil mladší Omegu po vlasech. ,,Omlouvám se." Řekl Jimin. ,,Nechtěl jsem-" ,,Všechno se vyřeší. Určitě!"

Tae naposedy jemně políbil Chima na čelo, Ji se zachumlal do jeho pelíšku a Tae za ním zavřel dveře. Musím najít Prince Jungkooka. Pomyslel si Taehyung a z pokoje odešel.

___________________

,,Jungkook, to ti přeskočilo?" Ptal se ho Yoongi, který za ním přišel do jeho pokoje. ,,Nemohl jsem za to!" Odpověděl mu Jeon, ale tohle by mu uvěřil opravdu jenom blbec. ,,Hobi je tady." Řekl Yoongi a automaticky otevřel jeho náruč a čekal, až jeho přítel otevře dveře do Princova pokoje a skočí do jeho náruče.

Our Kingdom //JiKookKde žijí příběhy. Začni objevovat