Království Park
Dva týdny utekly jako voda a tak nastal čas aby se Taehyung seznámil se svým budoucím snoubencem. Chim a Tae se od sebe nodtrhli. Byli pořád spolu. Ať už v noci, kdy se k sobě tulili, nebo jen seděli vedle sebe v tichosti u snídaně a pokud to bylo možné, ruce od sebe neoddělili. Král a Královna si začali dělat strarosti. Nemohou Jimina nechat samotného v zámku bez jeho bratra, ale co mohli dělat? Proto se rozhodli, že jakmile bude mít jejich starší syn po svatbě, nechystají sňatek i pro jejich mladší Omegu.
Všichni se chystali na několika hodinovou cestu do Království Jeon. Král a Královna už byli nachystaní, ale jejich Omegy stále nebyly u bran nikde k dohledu. ,,Kde zase jsou?" Strachovala se Královna. ,,Letadlo musí dorazit včas..." ,,Drahá, dejme jim ještě pět minut. " Uklidňoval ji Král a sám začínal být netrpělivý.
———————————
,,Tae! Matka s otcem na nás čekají! Co ti trvá tak dlouho?!" Křičel od dveří na svého bratra Jimin a nemohl se dočkat jejich návštěvy Jeonů.
,,Jdu!" Odpověděl mu Princ a během minuty byl u Jimina. Objal ho a políbil ho na čelo. ,,Ani na moment se od tebe nehnu. Nenechám tě samotného s tvým neznámým nastávajícím!" Řekl ochranářsky Jimin, popadl Taeho za ruku a společně běželi k limuzíně, která na ně venku čekala.
,,Vypadáš dobře, nemusíš se pořád upravovat!" Smál se Chim a když doběhl k rodičům, Jimin Taeho objal. ,,Tady se někdo nechce svého bratra ani na chvilku pustit." Usmála se jejich matka, ale hned na to zvážněla. ,,Taehyung." Začala. ,,Jdeš se setkat s tvým budoucím ženichem. Doufám, že se nemusíme strachovat..." Podívala se na Jimina a ten Taeho okamžitě z objetí propustil. ,,O jakékoliv nedorozumění." Řekl a čekala na seriózní odpověď od svého syna. ,,Ano, Matko." Odpověděl Tae a sklopil hlavu. Miloval svou matku a moc dobře věděl, že je zítřek velmi důležitý. Nemohl jejich rodiče sklamat. ,,Ale ještě tam nejsme." Řekl Tae a znovu Chima objal. Královna se usmála a zakývala hlavou.
,,Prosím nastupte si. Letadlo pro vás je připraveno." Řekl řidič a celá královská rodina se připravila k odjezdu.
Království Jeon
,,Jungkook?! Ah bože, kde to dítě zase lítá?" Ptala se sama sebe Jungkookova matka, když nebyl nikde k nalezení.
,,Mami!" Ozvalo se po chvilce za jejími zády a ona se okamžitě otočila. ,,Miláčku, kde jsi celý den?!" Nebyla nazlobená, ale i tak se snažila, aby měl její syn alespoň trochu respektu.
Jungkook se usmál a daroval matce růži, kterou utrhl na zahradě. ,,Tohle nebude jen tak." Zasmála se při jeho chování Královna a podívala se na svého syna. ,,Proč by ne?" Odpověděl Kook, ale i blázen by řekl, že má něco na jazyku. ,,Jeone. Jsem tvá matka. To si myslíš, že nepoznám, když tě něco trápí?" Jungkook se zarazil a zhluboka si oddechnul. Zavedl svou matku k nejbližší lavičce a společně se posadili.
,,Doufám, že mi teď řekneš o co tu jde." ,,Matko..." Začal Kook a zkousl si spodní ret. ,,Opravdu se musím... Ahh... asi vlastně nic." Princ se začal zvedat, ale jeho matka ho zarazila. ,,Kookie. Já a tvůj otec potřebujeme nástupce. Jen počkej zítra, až potkáš prince Parka! Je to krásný mladý muž. Omega. Určitě mu neodoláš!" Jungkook se jemně usmál a ruce si zpustil do klína.
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfictionDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...