Rio seděl na klíně své královské maminky, v ruce držel svoji oblíbenou hračku a rozhlížel se kolem sebe. I když byl Rionell Alfa, byl stydlivý a jednomu by připomínal spíše Omegu. Ať už jeho vzhledem, chováním, nebo vyjadřováním. Jimin, Riova maminka, to myslel vážně, když řekl, že si z jeho mimi Alfy udělám slečinku stejně tak, jako pár dělá chlapáka z jeho prvního adoptivního syna, Omegy Sueljina.
Rio slavil jeho už páté narozeniny. Jeho krásné modré oči všem braly dech a na jeho oslavu byl pozván každý, kdo byl mimi princi a jeho královským rodičům jen trochu blízký. Rionell pozornost miloval, když se po dlouhé době jeho nesmělosti rozkoukal a začal se před hosty předvádět.
,,Rio, nepůjdeš si hrát s dětmi?" Zeptal se Jimin. Vedle sebe houpal jednou rukou kočárek, ve kterém ležel jeho druhý vlastní syn, dvouletá Alfa Oliver. Jungkook byl nadšený, když mu Jimin na jeho narozeniny oznámil jeho těhotenství. A popravdě si Omega už připravovala další úžasný čas na jeho další dítě. Dokud bude moct, bude do jejich úchvatné rodiny přivádět další a další rozkošné děti.
Rio našpulil pusu. Natiskl si jeho panenku k hrudi a zběsile zakýval hlavou ze strany na stranu. Oli se v kočárku zavrtěl tak, že mu z pod jeho deky vykoukl jeho béžový ocásek.
Jimin se tiše zasmál a políbil Rionella na růžovoučkou tvář. Mezitím se předním objevil jeho milovaný bratr s jeho roční Alfou Victorem. Dvojčata byla někde s ostatními dětmi ve skákacím hradu, který nechal Jungkook nainstalovat do jedné ze společenských místností sídla.
Jimin okamžitě natáhl ruce k Vitímu, aby ho pošimral po jeho něžných tvářičkách a vyměnil si ho s Riem. Ten se na svoji maminku nemile podíval, protože se mi nelíbilo, že už nebyl středem jeho pozornosti. A místo něj mu ji přebral nějaká mimozemšťan, který ani nebyl z jeho rodiny.
,,Rio, podíval ses už na své dárečky, které jsi dnes dostal?" Usmál se na něj Tae, klekl si k němu na zem a pocuchal mu jeho vlasy. Měl je narostlé po ramena běda těm, kteří jen vypustili z úst slovo: stříhat. Jeho maminka měla dlouhé vlasy, proto je i on bude mít dlouhé. A nikdo mu je stříhat nebude. Jungkook jen doufal, že z toho jednou vyroste, i když to bylo roztomilé. Je to přeci Alfa!
Jenže Rio byl Rio a nechtěl si od někoho nechat jen tak rozkazovat. Aspoň nějaké znamení Alfy na něm bylo. Proto nafoukl tváře, otočil se zády k jeho mamá a šel hledat jeho papá. Hledat nemusel dlouho, protože seděl se Suem na jedné z volných židlí na druhé straně místnosti. Rionell se proplazil mezi několika dětmi, které na sobě měli hezké kostýmky a objal tatínka kolem jeho nohy. Sedl si na zem a nechtěl se ho pustit.
Jungkook zrovna s jeho nejstarším synem vedl jistý rozhovor. Nebylo na něj na oslavě nejvhodnější místo, proto ho ukončil hned jak ucítil přítomnost jeho syna. Sklonil se k němu, vzal ho na svůj klín a zkoušel z něj dostat, co se tak stalo. A když ho to při pohledu na jeho muže napadlo, musel se jen zasmát. Sueljin si zatím jen zhluboka oddechl, vzal svůj nejnovější iPhone do ruky a odešel z oslavy se sklopenou hlavou pryč. Co s ním jen budou dělat...
,,Král dnešní oslavy a schovává se u tatínka," protočil zvesela očima Jeon. Upravil mimi Alfě rozcuchané vlasy na jeho hlavě a ukázal na pár lidí, kteří akorát prošli velkými vchodovými dveřmi společenské místnosti. Jungkook vynesl Ria do vzduchu, udělal několik kroků k nim a pozdravil. Skoro okamžitě se k nim přidal Jimin s nádherně zdobeným kočárem.
,,Hanzi!" Objala ho Omega. Za posledních několik let se z Jimina a Hanze stali nerozluční přátelé. Tak rád ho zase viděl. Dokonce přijel i jeho manžel, se kterým si adoptovali syna a čekají jejich první dcerku. I jejich dítě bylo s nimi, tichá a půvabná Omega se schovávala za jejím tatínkem, očima jen pokukovala po princi v Jeonově rukou.
Rionell si jejího zírání všiml. Zamrkal a podíval se jí přímo do očí. Omegy tváře nesměle zrůžověly a dopadlo to tak, že si zalezla za její rodiče celá. A Riovi se to nelíbilo! Nepohodlně se v náruči budoucího krále země zavrtěl, až ho položil na zem.
Rionell se chytil ta ruku tatínka a táhl ho sebou za muže, který stál před ním. Jungkook si všiml jeho naléhavosti, proto se na ostatní kolem něj usmál a následoval ho. Zastavil se těsně tam, kde se Omega snažila schovat. Hanzl ji popobídl do předu.
,,Rio, tohle je Hana. Hana, tohle je princ Rionell," řekl Hanz, když se je pokusil představit. Hana měl půvabný obličej. A všem bylo jasné, že z něj vyroste možná ta nejkrásnější Omega široko daleko. Bylo mu sedl, byl o dva roky starší než Rio, ale ve společném hraní jim to v ničem nebrání.
A jeden by se divil, jak se Rio hned rozkoukal. Vzal Hanu za ruku a táhl ho směrem ke skákacímu hradu, kde si s ním chtěl hrát na prince a rytíře s tím, že Rio bude princezna, protože je menší a Hana bude rytíř, protože je větší. To ještě drahý Rionell nevěděl, jako moc Omegu za pár let přeroste.
Z Hany se vyklubal taky pěkný uličník. Padli si do oka skoro okamžitě, ze skákacího hradu se jim při jejich hyperaktivitě podařilo vyhnat skoro všechny ostatní děti a málem ho dokázali i celý porazit. Naštěstí je jejich maminky pečlivě sledovali, aby se v žádném případě nezranili.
,,S nimi to bude ještě zajímavé, hm?" Broukl Jungkook, když svůj pár políbil na jeho plné a svůdné rty. Ani děti všude okolo ho nezastavili při myšlení na nemravné věci. Jimin ho s úšklebkem bouch do ramena.
Ty děti tak rychle rostou.
A Jungkook se snad znovu vrací do puberty.
Už od toho dne se Jimin s Hanzem dohodli, že s nimi Hana bude každé léto na celý měsíc zůstávat. Rionell a Hana si mezi sebou vytvořili opravdu silné pouto, které nikdo z rodičů nechtěl zničit.
Upřímně řečeno, Jimin jim ve svých snech už chystal svatbu.
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfictionDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...