59 Všechny moje lásky

1.3K 130 28
                                    

,,Jungkookie, jak by se mělo naše miminko jmenovat?" Zeptal se den po Taeho porodu Jimin. Nikdo z nich novou maminku ještě neviděl, a na společné setkání si ještě pár dnů počkají. Omegy ke svým novorozencům nikdy žádné cizince nepouštějí. A často k sobě nechtějí ani jejich vlastní Alfy.

Jungkook nadzvedl obočí, olízl si spodní ret a notebook, který měl v klíně zatímco společně s jeho manželem seděl na jejich společné velké posteli, položil na noční stolek. Měl nějakou rozdělanou práci, kterou chtěl ještě dodělat než půjdou spát. A protože Jimin naléhal, aby šel s ním a nezavíral se ve studovně, skončil tak v jejich ložnici, zalehnutý jeho Omegou v jejím sedmém měsíci těhotenství.

,,Ty jsi maminka, jaké jméno bys chtěl?" Odpověděl mu Jungkook. Rukou ho hladil po vlasech, které si kroutil na jeho dlouhé a hubené prsty. Není to tak, že by tohle téma nikdy neměli. Jimin se jen ke jménu nikdy nedokázal vyjádřit. Připadalo mu to jako jedno z nejtěžších životních rozhodnutí.

,,Chtěl bych něco roztomilého," zamrkala Omega. Ať už to bude Alfa, Beta nebo Omega, Jimin chtěl, aby jeho dítě mělo roztomilé jméno. A to se samozřejmě velké Alfě nelíbilo. Alfa se přeci nemůže jmenovat Růženka. To by k její povaze nesedělo a okolí by si z ní mohlo dělat srandu.

,,Jiminni, vyber více jmen. Pokud čekáš Omegu, ať má klidně to nejrozkošnější jméno na světě," řekl Jungkook. A Jimin jen našpulil jeho krásně plné rty, které by Jeon klidně okamžitě zlíbal. A když už byl u toho... dělal by klidně více, než jen to,

,,Jungkookie, přemýšlel jsem," začal znovu Jimin a prsty jezdil po Princově nahé hrudi. Jungkook si do postele nechal jen jeho kalhoty a košile skončila pravděpodobně někde na zemi. Jungkook brouknul jako znamení toho, že má pokračovat. Nejen s jeho rozhovorem, ale i s šimráním na jeho hrudi. ,,Co bys řekl na jméno Rio? Pro chlapečka? Rionell," snažil se zadržet úsměv. S takovým jménem byl šíleně spokojený. I když to bude Alfa, bude ji moc oslovovat Rio, a to je roztomilé. Jungkook klidně může vyjít s Rionellem. To přeci už roztomilé není.

Jungkook si to jméno několikrát přehrál v hlavě. Jasně, že Jiminův plán odhalil. A Rionell nakonec neznělo tak špatně. Proto jeho páru prozatím kývl. Třeba si to ještě rozmyslí. A Jimin byl tak spokojený a byl si jistý, že si to rozhodně nerozmyslí. Ne, ne a ne.

Jungkook vzal Jimina za bradu a přitáhl si ho k sobě. Jazykem mu olízl spodní ret a oči nechal otevřené. Jimin se prudce nadechl a nechal Alfu, aby si jeho rty přivlastnila. Za chvilku svým jazykem prozkoumával celá jeho ústa, jako kdyby je už neznal nazpaměť. A protože jejich poloha nebyla pro těhotného muže pohodlná, Jungkook je přetočil tak, aby Jimin ležel na zádech a on se nakláněl nad ním.

Jungkook Jiminovi pomohl si sundal jeho čistě bílou halenku, která byla dost volná na to, aby ho nikde netlačila. Taky proto šla Jeonovi sundat dobře a nemusel ji nedočkáním rozervat jako tu předešlou.

Jimin se malinko prohnul v zádech, aby mu mohl Jungkook dobře sundal jeho podprsenku pro omegy a nechat jeho vršek celý odhalený pro oči prince. A když byl celý nahý, Jungkook by jeho krásu mohl obdivovat klidně celé hodiny. Celé Jiminovo tělo je jeho. Nikdo na světě nikdy neuvidí nic tak půvabného, jako je nahý Jimin s jeho vlastním štěnětem v břiše.

Jungkook Jimina začal líbat od jeho uší až po jeho hruď. Udělal si tak jeho vlastní cestičku lásky, kterou Jimina pokaždé rozproudil a nechal tak jeho palce u nohou se se vší silou zarývat do matrace. Zastavil se u jeho prsou, kde každé jedno začal laskat, brát mezi zuby jeho tvrdé růžové bradavky a dráždit je tak dlouho, jak jen ho bavilo. Jungkook se do jeho prsou zamiloval, padli mu přímo do dlaní. A Jimin si nikdy nemohl pomoct, jen nahlas vzdychat slastí. Jeho bradavky byly tak citlivé...

Jiminovo bříško si nechal nakonec. Líbal ho, hladil ho, až bylo od jeho vlhkých polibků celé mokré. A když Jungkook usoudil, že jeho dokonalou Omegu dráždí už dost dlouho, pomohl si k jeho tvrdému-

,,Mami?" Ozvalo se tiše od dveří jejich královského pokoje. Z dolního patra bylo slyšet několik tichých kroků, které se pomalu přibližovali. Jimin ze sebe rychlostí světla shodil Alfu na stranu,, který nahlas zabručel. Jimin pak sebe i jeho hned přikryl dekou. ,,Suo! Copak se děje?"

Sueljin vyšel schody k jeho rodičům a vylezl si na postel. Jungkook k nim byl otočený zády, až ke krku přikrytý. Jimin se posadil a jednou rukou si k sobě Suela přitáhl. Ten mu hlavu zavrtal do krku a rukama ho objal kolem hrudi. ,,Maminko, já nechci spinkat sám," řekl Sueljin. Z jeho hlasu bylo poznat, jak unavený byl. Určitě nemohl usnout.

Jimin ho nemohl vyhodit pryč. Proto jeho syna políbil do vlasů, sebral z okraje postele jeho odhozenou halenku a oblékl si ji. Jungkook se stále ke konverzaci nepřipojoval. Jen pravidelně oddechoval a očividně se snažil zbavit jeho velkého problému.

,,Tatínek už spinká?" Zeptal se Suo, když si jeho druhého rodiče všiml oddechovat vedle nich a ani ho nepozdravil.

A než Jimin sám stihl odpovědět, Jungkook se posadil - stále ale k věma omegám zády - zabalil se jeho dekou a postavil se. ,,Ne, Suo. Tatínek nespinká, jen mu není dobře. Hned jak si ale dá sprchu bude mu lépe." Jungkook tak s těmihle slovy odešel do koupelny, kde nějakou dobu zůstal pod studenou sprchou.

Jimin se snažil zadržet smích a už teď ho zajímalo, kolikrát se jim tohle během jejich rodičovství stane. Chudinka Jungkookie, bude mu to muset vynahradit. Možná zítra nechá Sueljina v Taeminově péči celý den.

Jimin se malinko při jeho spodní nahotě zastyděl. Naštěstí ale pro něj, jeho kalhotky měl obmotané kolem kotníku na jeho pravé noze, takže se pro ně pod deku jen natáhl na nandal si je.

,,Suo, lehneme se než přijde tatínek, ano?" Pobídl princ Sua. Ten kývl a nasoukal se doprostřed postele aby měl jistotu, že bude spát mezi jeho rodiči. Dokonce si sebou nezapomněl přinést ani svého drahocenného plyšového slona. Přitulil se k němu, položil ho mezi sebe a Jimina a zavrtal do něj nos. Omega své štěně hladila po vlasech a tiše broukala, aby ho uspala rychleji. Jeho klidné feromony brzy pohltili celou místnost a obě Omegy rychle tvrdě usnuli.

Když byl Jungkook v koupelně konečně hotový, hodil se přes rameno ručník, který hodil na vrchním patře přes zábradlí před jejich postelí. Konečky vlasů měl vlhké a poslední kapičky vody mu stékali dolů po jeho svalnatém břiše.

Zhluboka se nadechl. Jediné světlo, které bylo rozsvícené, byla malá lampička na zdi nad nočním stolkem.

Jeon dal ruce v bok. Předním ležel ten nejkrásnější obrázek, který kdy snad viděl. Proto ještě předtím, než se k jeho pokladům přidal, vzal do ruky svůj iPhone a udělal si několik fotek, které si nechá rozhodně vyvolat, aby se na ně mohl dívat každý den.

,,Můžu já být vůbec ještě šťastnější?" Zašeptal, když všechny jeho lásky naposledy políbil, než sám usnul.

___________

Také stále umíráte při čekání na vaše winter package? Já totiž ano. A asi si brzo vykopu hrob.

Snad se máte hezky!

Our Kingdom //JiKookKde žijí příběhy. Začni objevovat