,,P-princ Jungkook," řekl Jimin, když mu otevřel dveře do jeho pokoje. Jimin stál opravdu nejistě. Jak jen kvůli tomu, že na jejich rande přišel jeho milovaný bratr, tak i z toho, že se mu nebude líbit to, co má na sobě... každý má o svém poprvé pochyby, ne?
,,Dobrý večer, krásná Omego," odpověděl mu s úsměvem Jungkook. To zaslechl i Tae a nemohl se přestat usmívat.
,,Tae?" Vypadlo z Alfy, když ve vzduchu ucítil pach další Omegy. Jimin vyvalil oči. Jak tohle mám Alfě vysvětlit?
,,J-Já-" začal, ale Jeon a umlčel tím, že mu položil před pusu svůj ukazováček.
,,Nezlobím se," začal. ,,Je to tvůj obratr. Věříš mu. V tom případě já taky."
Jimin se konečně začal sám usmívat jako sluníčko. ,,Děkuji, Alfa."
Jungkook se při tom přímém oslovení zachvěl. Když Omega oslovila Alfu přímo Alfou, bylo to znamení toho, že jim je věrná. Jeho vlk skákal radostí...
,,Nesmíme se zdržovat," řekl Kook a podíval se na straší Omegu. Ta kývla, pomalu došla se svému bratrovi a s náznakem toho, že Alfa před ním s ním nemá žádný problém, se k Jiminovi nahnul a jemně ho políbil do vlasů. Jimin spokojeně zavrněl a Taeho pohladil po tváři. Takhle si Omegy mezi sebou udržovaly pouta. Potom se Taehyung Alfě uklonil a tiše odešel.
Teď už byli... sami.
,,Omega," upoutal na sebe Jungkook její pozornost. ,,Musíme být tiše. Slibuji, všechno bude v pořádku."
Jimin zamrkal očima. Vůbec o ničem nepochyboval a Princi před ním věřil z celého srdce. Jen byl opravdu nedočkavý - kam ho Alfa dnes v noci odvede?
,,Budu tišší jak letní vánek," umál se Jimin a jeho tváře nabraly sladce růžovou barvu. Jungkook pak vzal Jiminovu malou ruku do své a pevně ho sevřel. Jejich psty se skoro automaticky propletly do sebe a byli tak připraveni odejít.
Jungkook ho vedl dlouhými chodbami sídla. Nikde nebyla ani noha, takže Princ vedl Jimina co nejrychleji až k...
,,Zahrady?" Zeptal se Jimin, když Jungkook otevřel velké skleněné dveře, které do nich vedli.
,,Ššš-" pošeptal. ,,Omega, ještě chvilku," řekl tiše Jungkook aby ho ani náhodou někdo neslyšel. Nikdo o jejich úletu nesměl vědět, protože byl stále zasnoubený s Princem Taehyungem a kdyby na jejich rande přišli jejich rodiny, nic dobrého by to nepřineslo. Proto musel Jeon odvést Parka co nejdál.
Jungkook vedl Jimina jeho rozlehlou zahradou až na její konec, kde stál vysoký zdobený plot obroslí krásným břečťanem, aby nebylo narušeno soukromí královské rodiny.
Jimin se na Alfu podíval lehce nechápavě. Tohle má být rande? Projelo mu hlavou.
Jungkook Jiminovi jeho pohled oplatil. Zavřel oči a tiše se zasmál. Potom si klekl na zem - pobídl Omegu aby udělala to samé a svoji ruku položil na její tvář.
,,Jimin, budeš mi věřit?" Zeptal se Jungkook, pohladil ho po tváři a druhou rukou zalovil ve své kapse od jeho slabého jarního kabátu.
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfictionDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...