27 Dobré ráno

2.2K 155 31
                                    

Bylo ráno. Do pokoje novomanželů svítilo slunce, které svými hřejivými paprsky šimraly Omegu na po jeho odhalených částech těla.

Jimin ležel na břiše, dekou přikrytý sotva jen z části a ladně odddechoval do měkkého, bílého polštáře. Jednou rukou jemně objímajíc svoji novou Alfu.

Jungkook byl vzhůru dávno před Jiminem. Nebyl tak unavený, jako jeho pár, takže měl spoustu času na to, aby tiše očima obdivoval onu krásu, který nehnutě leží vedle něj.

Svoji svalnatou rukou šimral Omegu po zádech a konejšil ji tak ještě víc. Pro nový pár je důležité, aby ráno zůstali společně, Omega je po jejich páření několik hodin v jednom kuse namáčklá na svoji Alfu. Skoro by se dalo říct, že se chová jako mimino. Proto je nepřišel rušit nikdo ze služebnictva, ani je nikdo nevolal na snídani.

Jungkook se protáhl, opatřeně, aby svého manžela omylem nevzbudil a podíval se na čas. Na nočním stolku nahmatal svůj mobil, kde od bratra naše nejednu úchylnou sms. Zasmál se - znovu tiše a iphone zhasnul. Nechěl, aby prví věc, co jeho Omega ráno uvidí, je on na telefonu, úplně ugnorující svého prince.

A akorát když Jungkook položil mobil zpět na své místo, se princ Park - nyní už navždy Jenon - přetočil no záda a jemně se protáhl. Nohy pohrčil v kolenech a spojil si je ve vzduchu, takže měla Alfa perfektní výhled na jeho stehna, plná kousanců a modřinek. A nejen stehna - jeho hruď, krk a dokonce i sem tam na rukou byla Omega plná fialových cucfleků. Nehledě na jeho soukromé partie~ Alfa si musela označit svůj majetek.

Jungkook si zkousl svůj spodní ret. Pohled na jeho pár byl opravdu rajcovní a kdyby na paměti neměl povinnosti, které na něj za pár hodin čekají, vrhnul by se na Omegu znovu.

Víčka Omegy se malinko zaklepotaly. Zívla si a pomalinku otevřela oči.

Jungkook se usmál; ,,dobré ráno, má krásná Omego," zašeptal a sklonil se políbil Jimina na jeho růžové tváře. Ten se uculil, znovu se protáhl a přetočil se tak, aby se co nejvíc mohl a natisknout k jeho Alfě.

,,Dobré ráno," pozdravil ho na zpět a nos si zabořil do jeho svalnaté hrudi. Jejich nahá těla se o sebe třeba a Jimin se jen nad tím pomyšlením zastyděl. I když neměl za co.

,,Měl jsi krásně sny?" Zeptal se Jungkook a pohladil Jimina po jeho malebném boku a zastavil se na jeho bříšku. Kde by po dnešní noci mělo být jejich první štěně. Tohle se mezi rody bralo jako předpoklad. Nikdy s tím nebyl problém, o královské Omegy je vždy dobře postaráno a následník je samozřejmost.

Jimin se malinko odtáhl a zhoupl se nad Alfu tak, aby mu ležel na jeho břišácích, ze kterých Omega nemohla v noci zpustit oči.

,,Nejkrásnější," zavrtěl a Alfu políbil. Teď už k tomu nemusel mít jediný důvod a dokud jsou sami, můžou si dělat co jen chtějí. Jungkook ho za to podrbal ve vlasech.

,,Je spoustu hodin, nemá moje drahá Omega hla-"

,,JUNGKOOKIE!~" Dveře jejich pokoje se rozletěly snad do všech stran. Jungkook byl hodně naštvaný - kdo je sakra ruší tak brzo ráno? Každá Alfa by už dávno trhala na kusy každého, kdo by jen na špičku prstu vešel do jeho teritoria.

Jenže... to by to nesměl být Jinnie, kdo jim to do pokoje vběhl. Jungkook ještě od dveří uslyšel tiché; ,,omlouvám se," vyloženě od Namjoona, který se ze všech sil snažil jeho manžela zastavit, ale nepovedlo se mu to. Tohle si od něj jeho manžel později odskáče. Namjoon už do pokoje za žádnou cenu nesměl. I když byl spárovaný, Alfy jsou vždy opravdu obranářské ohledně jejich nového páru. Jungkook by na něj mohl začít vrčet a uštědřit mu několik nehezkých ran.

I když pokoj silně smrděl po sexu, vypadalo to, že si z toho Beta vůbec nic nedělá. Jen nepohodlně pokrčil nosem a potom vyběhl schody k princově posteli, kde se už Jimin snažil schovat za svého manžela. Neznal Jina a necítil se v jeho přítomnosti dobře. A i když chtěl být Jungkook nepříjemný a Jina vyhnat, nemohl mu to udělat. Onu Betu miloval a věděl, že pro jeho pár chce to nejlepší.

Jin se naklonil nad jejich postel. Usmál se od ucha k uchu a rukama si zakryl tváře. ,,Je tak krásný!" Culil se a mířil tím na Chima. Ten se na něj jedním očkem podíval a když mu pod nos přivála Bety vůně, hned si ji zamiloval. Proto vykoukl z pod peřiny více, pod kterou se předtím schoval a něžně se na Betu usmál.

,,Jimin, tohle je Jin. Kim Seokjin. Nejúžasnější Beta, kterou za život potkáš," laskal ho Jungkook, aby se ho jeho Omega nebála. Ta k němu pomalu natáhla ruku, kterou Jin přijal a jemně políbil její hřbet. Je to gesto loajality. Jimin pak hned poznal, že Beta předním už je matka pro jeho děti a okamžitě se začal cítit příjemně. Něco takového dakáží poznat jen Bety a Omegy mezi sebou.

Po chvilce se k němu Jimin nahnul úplně, zamrkal a políbil Betu na nos. Jako vlci se k sobě jemně natulili a utvořili si mezi sebou speciální pouto, nad kterým Alfy buď jen kroutily hlavy, nebo jim přišlo naprosto rozkošné.

,,Musel jsem tě jít zkontrolovat! Podívej kolik jehodin, ani na snídani jsi nepřišel! Bál jsem se, že tě Jungkookie úplně zničil! Hned při vaší první společné noci-"

,,Jin! O mě sis starosti nedělal?" Zakřenil se Jeon a ruce si překřížil na hrudi. Ale líbil se mu pohled na jeho dva milované lidi, jak se k sobě mají.

Na to jen Jin vyplázl jazyk a dál se věnoval jen Jiminovi. Jeho mateřská krev v něm pěkně proudila a měl nutkání si Jimina zatáhnout k sobě do pelíšku. ,,Podívej jak tě zřídil! Chudinko, a takhle chceš celý sen chodit po sídle," špulil rty Jin a zlíbal tak Omegy obličej. Ten se nechal. A rád.

,,Jin!" Zavolal na něj Namjoon od dveří, kam hned všichni natočili jejich hlavy.

,,AH! Skoro bych zapomněl!" Nadskočila hned na to Beta a podívala se Jeonovi do očí. ,,Tvůj otec. Chce si s tebou promluvit," řekl. Jungkook se zhluboka nadechl. Byla mu jasné, že to líbánky jen tak neskončí. Jeho rodina a rodina Park potřebovala solidní vysvětlení.

,,Připravíme se," odpověděl mu s kývnutím hlavy Kook, kteří mu Kim oplatil. Jimin ucítil napjatou atmosféru, proto se hned natulil ke svému páru a svými feromony se ho snažil uklidnit.

Jin na to odešel, samozřejmě se nezapomněl pokochat pohledem na jeho Kookieho a Jiminiho a utíkal zase zpátky ke svému Králi. Ten mu hned vynadal a s povzdechnutím objal Betu kolem pasu. Spolu tak odešli za svou malou dcerkou, která na ně čekala v jejich společné ložnici.

,,Jimin," upoutal si Kook jeho pozornost, ,,musíme si připravit. Bolí tě něco?"

Jimin se zamyslel a zkusil se sám zvednout z postele. Jungkook byl každou chvíli připravený ho chytit. Jeon sebou párkrát zakynklal, nohy měl slabé a skoro jako kus želé, ale jako Omega na to byl od přírody stavěný.

,,Budu v pořádku," usmál se Jungkooka, který ho stejně přišel podepřít pro větší pohodlí. Oba si to zamířili ke kouspelně, když po Jiminových stehnech začalo vytékat sperma jeho Alfy. Jimin zrudnul, Jungkook ho s úšklebkem na tváři - a spokojeným pocitem za dobrou práci - zvedl do náruče a do koupelny ho odnesl.

Dnešek pro ně oba bude ještě dlouhý, ale alespoň mají sebe navzájem. Jungkook pomohl svoji Omeze se umýt, krásně se o ni postaral a pomohl ji se obléknout. Jimin sem tam ucítil bolest, která pro něj zároveň byla znamením uspokojení.

A když byli oba připravení se poprat s novým dnem, Jungkook vedl svoji Omegou chodbami sídla do kuchyně, kde si nejdříve oba musí naplnit své hladové žaludky. Později se Jimin musí na veřejnosti ukázat jako opravdu označená Omega. Je to pro ně těžké, ale pravidla jsou pravidla.

I tak by hluboko uvnitř dal vše za to, aby mohl být celý den jen v posteli a odpočívat tak se svoji Alfou.

Our Kingdom //JiKookKde žijí příběhy. Začni objevovat