Jimin se probudil z jeho slabého spánku když ucítil malé ručičky na jeho holé hrudi. Malý Rio kolem sebe slabounce máchal rukama, naprosto nevědomky toho, co to všechno okolo něj je.
Jimin se po svém porodu o jeho první štěně perfetkně postaral. Když ho umyl jedním z ručníků, které měl připravené, byla řada na něm, aby se očistil. Ručníkem umyl celé své tělo bez toho, aniž by se od jeho potomka na minutku vzdálil. Nemohl si dovolit ho nechat samotného.
Jimin Rionella zabalil do deky, která voněla přesně jako Jungkook. Ten bude pár následujících dní spát v jiném pokoji, protože ho Omega do toho jejich jen tak nepustí.
Jimin se posadil a zadíval se pod sebe tam, kde ležel jeho poklad. Rio měl světlou barvu srsti na uších i na ocase. Byla hodně podobná té Omegy, ale věkem mu ztmavne. Rio je Alfa, takže bude mít určitě tmavší barvu srsti jak Jimin.
Ah, Jimin byl konečně maminka. Byl tak šťastný, že může ve svých rukou držet jeho první miminko. Byl tak malinký a rozkošný, až se ho skoro bál dotýkat. Sem tam malý Rio otevřel oči, aby se kolem sebe porozhlédl. Z pusinky mu párkrát tekla slina, kterou mu Jimin jemně otřel. Uši měl svěšené podél hlavy, ale jak dny budou utíkat, sami se mu postaví. Nebylo na to nic špatně. Ocásek měl obtočený kolem nožiky a měl neustálou potřebu si svoje prstíky strkat do pusy.
Jimin si přidal, jako kdyby se čas kolem něj zastavil. Nikdy snad nebyl šťastnější, než s jeho dítětem v rukou. A i když ho tak moc chtěl hned všem ukázat, jeho Omega by to nikdy nedovolila. Byla stále ostražitá kvůli novorozenci.
Jimin na Rionella mluvil, jako kdyby mu snad rozumněl. Hodiny mu vyprávěl o jeho bratříčkovi i tatínkovi, kteří se nemůžou dočkat, až ho konečně samotní uvidí. Rio byl tak klidné miminko. Od jeho narození neplakal ani nevypadal nekomfortně. Jimin tak byl na sebe hrdý, že se o jeho štěně dokáže tak hezky postarat. A jeho Alfa bude určitě pyšná také.
A taky že byla. Jungkook hned, jak Jimina opustil, běžel za jeho bratrem a jeho rodinou, aby mu ukázal fotku jeho páru a miminka. Taehynug se na místě málem roztál. Jungkook dostal od Hobiho a Yoongiho velké gratulace a rozhodně to spolu budou muset zase zapít. A kdy by na to nebyl lepší čas, než v den narození prince Rionella.
Taehyung své páry ujistil, že je to pro něj v pořádku a že rád zůstane s Taeminem a Sue. Zakázal jim to ale přehnat, což... byla poměrně zbytečná poznámka, ale pro jeho klid v duši jim to stejně řekl. Zlobit se na ně stejně nebude. Jen je chtěl alespoň před půlnocí v pohodlí jejich postele.
Proto Alfy nečekali, zabraly si mužský salonek s kulečníkem, několika konzolema, herníma počítačema a v neposlední ředění celou bowlingovou dráhou a začali s jejich večerem. Alkoholu do nich padlo pěkné množství, ale kdo by jim to měl za zlé. Dokonce skoro uprostřed noci zavolal Jungkook Namjoonovi a Jinovi do království Kim, že musí co nejdříve přijet a podívat se na ty jejich pokládky.
A předně jak Taehynug čekal, Hoseok s Yoongim se do pokoje vrátili brzy k ránu, smradlaví od alkoholu. Jen nad nima protočil očima, pomohl jim do postele a svlékl je. Jeho lásky byly v říši snů hned, jak se jejich tělo potkalo s měkkou matrací jejich postele. Tae si nebyl jistý, jestli se na ně má zlobit, nebo jestli mu mají připadat roztomilí. Nakonec... mu stejně přišli nehorázně rozkošní. Jeho dvě rozkošné Alfy.
A Jungkook? Ten se s ničím nepáral a zalomil to na kulečníkovém stole.
______________
Jimin nechal svůj pár čekat čtyři dlouhé dny, než ho k sobě pustil. A když se konečně dočkal a otevřel dveře od pokoje, kde se jeho pár a dítě celé dny ukrývalo, okamžitě ho ovalila vůně jeho syna a omegy. Kdyby svého vlka nehlídal, okamžitě by na oba dva vlítnul a oba si je přivlastnil svými feromony. Jungkook se ale hlídal, aby neudělal žádný prudký pohyb, který by mohl Omegu vyplašit.
Pomalu tak došel až k pelíšku, jde jeho syn spokojeně ležel zabalený ve žluté huňaté dece. Jungkook byl na svůj pár tolik hrdý. Tak dobrá Omega.
Jimin ho pozorně pozoroval. Každý jeho krok. A když si byl jistý, že je všechno v pořádku, udělal své Alfě v pelíšku prostor k tomu, aby si mohl vzít Rionella do rukou a pochválit ho za jeho tvrdou práci.
Jungkook si Ria opatrně vzal do náruče a dlouze si ho prohlédl. Na jeho tváři byl celou dobu ohromný a upřímný úsměv. Jeon si nemohl nevšimnout toho, jak je mimi Alfa v jeho rukou podobná jeho páru. Měl stejně plné rty a jemné rysy v obličeji a byl si jistý, že bude jednou celá jeho maminka.
Jungkook se uvelebil vedle Jimina a dlouze ho políbil na čelo. Omega stále ani na moment neodtrhla oči ze svého malého štěněte.
,,Je nádherný, Omega," pochválil ho Jungkook. Jimin se začervenal a spokojeně zavrněl. Líbil se mu pohled na Alfu s jeho malým princem. Rio bude jednou určitě úžasný muž stejně tak, jako je jeho tatínek. Chytrý, milý a určitě povede svou zemi skvěle. Oh, a rozhodně bude stejně tak krásný.
,,Alfa Jeon Rionell," špitnul Jimin dost nahlas, aby ho Jungkook slyšel. Chtěl si být jistý, že s tím jménem Jungkook opravdu souhlasí. A ten když nad tím přemýšlel, opravdu se to jméno k jejich štěněti hodilo.
,,Alfa Jeon Rionell," zopakoval po něm spokojeně princ a Jimin se k němu okamžitě natulil. Pohladil jeho miminko po bříšku a urovnal mu jeho deku kterou bylo obalené. ,,Suo se svého bratříčka už nemůže dočkat," řekla Alfa, když se jí zrovna Rionell rozplakal v rukou. Nebrečel hlasitě, což Alfu překvapilo. A Omega hned věděla, co jeho drahoušek potřebuje. Stydlivě si proto odepnul své kojící tričko, Jungkook mu podal Rionella do rukou a ten si ho přitiskl ke svému prsu.
Rio dostal hlad a proto neváhal a okamžitě začal pít Omegy mateřské mléko. Jungkook měl pocit, že před sebou vidí samotnou bohyni. Jimin byl tak krásný, okouzlující. Rukou ho objal kolem ramen a nos zaryl do jeho krásně odhaleného krku. Malinko vypustil své feromony, aby v nich znovu postupně svůj pár obalil. Tentokrát ale i s jejich novým členem rodiny, který bude opravdu vonět jako Alfa rodiny, aby každý věděl, komu patří.
Jimin krk nahnul ke straně, aby k němu měl jeho manžel lepší přístup. Rukama pevně, ale opatrně, držel Rionella, který se stále klidně krmil a hlavou se opřel o tu prince. Cítil se tak báječně, že si až skoro přál, aby takhle mohli zůstat napořád. Jen jedno mu scházelo. Jeho milovaný Suo. Proto hned, jak budeJungkookm hotoví ho poprosí, aby ho a ním vzal. Alfa musí být vždy první, který jeho potomka vidí.
,,Vše jsi zvládl tak skvěle," řekl tiše Jungkook, aby Ria nevyrušil, nebo nějak nevyplašil. Omega znovu spokojeně zavrněla a hlavu na dospělou Alfu natiskla ještě více. Jungkook opravdu už nemohl být šťastnější.
,,Opravdu, do mého života jsi přivedl další drahokam," zašeptal Jungkook. Několikrát políbil Jimina na krk a hladil ho po zádech.
,,Děkuji ti, za všechno na světě, má milovaná Omego."
_____________
O čem myslíte, že bude pokračování? Myslím tím příběh, který bude následovat po skončení tohohle. 👉👈
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfictionDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...