Teplo z krbu se příjemně neslo vyhřátou místností, kde se dvě krásné Omegy, Jimin a Taehynug, tulili k sobě v jednom z pelíšků, které pro ně byli jejich místnostech připravené. Taehynug už od samého rána cítil silný tlak v jeho podbříšku, který se častěji a častěji střídal s bolestí.
Hanz a Julie se před týdnem vrátili domů. Hanz nechal Princi Jungkookovi jeho jméno pro jeho sociální sítě, aby si ho kdykoli mohl jeho těhotný pár vyhledat, když bude chtít. A to, že byla Julie pryč, neudělalo Jiminovi nikdy větší radost. Vzduch v sídle byl najednou o tolik čistší.
,,Nepotřebujete něco, drahé Omegy?" Zeptal se Jungkook, když tiše vešel do místnosti, aby v případě ani jednoho z mužů neprobudil. Přinesl jim horkou čokoládu se šlehačkou, na které se oba před mrazivou zimu staly závislými.
Jimin se dlouze protáhl. Byli vánoce a nikdo z celého sídla nechtěl dělat celý den nic jiného, něž odpočívat, nebo den strávit s jejich milenci. Jedna Jiminova ruka děla polštářek pro jeho bratra, který si stále objímal bříško a jemně se opíral o to mladší Omegy. ,,Cítím tu horkou čokoládu?" Uculil se Chimm.
Jungkook se zahyhňal. Hrníčky donesl k pelíšku a Omegy se pomalu zvedli. Tae povolil Jungkookvi se ho dotýkat, aby mu vůbec v jeho devátém měsíci pomohl se zvednout do sedu. Nakonec se stejně uvelebili na pohovce, kde jim Alfa hrnečky položila na stolek předním.
,,Víte vůbec jak krásně vypadáte?" Řekl Jungkook, když obdivoval dva půvabné těhotné prince, oba zachumlané v úplně stejném velkém, béžovém, pleteném svetru, který jim pořídili Yoongi s Hoseokem na jedné z jejich návštěv v království Kim. Svoji Omegu nechali doma, protože v tu dobu by to pro ni už nemuselo být kvůli jeho těhotenství pohodlné.
Jimin se začervenal. Tae na to očividně ani neměl čas, protože ucítil další vlnu bolesti. Zatím nebyla nijak silná, ale znamenalo to jen to, že se jeho štěňata chystají na svět.
Štěňata. Taehyung čekal dvojčátka. Popravdě, nikdo se nijak moc nedivil. Skoro se to až dalo očekávat už jen kvůli tomu, že má dva páry. Když na tu novinu v jeho pátém měsíci přišel u královského lékaře, dlouho si jeho Alfy dobíral kvůli tomu, jak moc ho naplnili a kdo si jako myslí, že to v sobě bude nosit. Taky si myslí, že jedno z jeho dětí bude určitě Alfa, protože jeho neustálá aktivita a kopance jsou někdy skoro k nevydržení.
Jimin ho začal hladit po vlasech a naznačil jeho muži, ať odejde. Jimin ucítil, že má Taehyunng našlápnuto k porodu z jeho vůně, proto rychle poslal Jungkooka pryč. Jiná Alfa než Omegy vlastní v její přítomnosti není dobrá. Jeon proto nenamítal a s posledním nakouknutím na těhulky odešel.
,,Všechno v pořádku?" Zeptal se Jimin, když si jeho bratr sevřel bříško a pevně zavřel oči. Jimin ho začal hladit po hlavě a snažil se ho ukonejšit jeho vůní. Taehynug voněl víc a víc jako maminka a Chimm se nemohl dočkat, až bude jeho synovce držet v rukou. V osudu bylo, že se v sídle jen tak žádná holčička nenarodí.
,,Chtějí ven," zašeptal Tae. Bolest ho stále neopustila a snažil se ji přečkat.
,,Ještě nemohou ven, Tae. Musíš to vydržet. Jsi dokonalý, zvládneš to," konejšil ho Jimin. Muselo to být pro něj těžké. I když se na svoje miminka těšil sebevíc, bolest byla vždy nepříjemná a nikdo ji na tom neměl rád.
,,Už chci, aby mi praskla voda," vydechnul Taehynug, když ho bolení znovu přešlo. Dříve bylo naprosto běžné rodit ve vlčí podobě, ale dnes se většina lidí přiklání spíše k porodu v podobě lidské. I když je to náročnější, maminky se pak o své děti mohou začít starat hned. Zároveň je pro ně později mnohem jednoduší je krmit, protože jsou miminka sami v lidské podobě, a ne vlčí. Přeměnit se několik dalších měsíců pak neumí.
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfictionDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...