,,Umm... nazdar?" Mávnul nejistě Taemin, který byl doslova zavlečený do hlavní místnosti sídla. Jungkook se opravdu postaral o to, aby své Omeze vyhověl.
Taemin bude mít ze stráži ještě dlouho bobky potom, co mu jeden z Jungkookových služebníků vtrhl brzy ráno do bytu s tím, že si má zabalit svých pět švestek a nastoupit si do královské limuzíny.
Jimin stál přímo před ním s obrovským úsměvem na tváři a dlaněma stisknutýma k sobě. Nadšeni na něm bylo viditelné po všech stránkách. Jungkook k němu přišel ze strany a objala ho kolem pasu.
,,Vítej u nás, Taemin," začala Alfa. ,,Dlouho jsme se neviděli?" Tiše se zasmál. Reakce jejich číšníka byla k nezaplacení. Jen bůh ví, co se mu motaly hlavou.
S pusou dokořán stál Omega Taemin jako kus kamene před královským párem a nevěděl, co by dál řekl. Možná jen to, že už jde pozdě do práce a jestli ho hned nedovedou zpátky, tak ho s největší pravděpodobností vyhodí. A to si mladá Omega nemohla dovolit.
,,Pamauješ si nás, že, Taemin?!" Zeptal se ho nadšeně Jimin. Kdyby jen mohl, skákal by na místě jako malé štěně. Taemin byl vůbec první člověk, který s ním mluvil jen tak bez ostychu a cítil se v jeho přítomnosti opravdu dobře. Nikdo jiný pro něj jako dvorní dáma nemohl pracovat.
,,Ah, jo? Jenom že... to ste' se tak ňák menovali' jinak," odpověděl Min. Kdo by se v místnosti plné důležitých lidí dokázal jen tak chovat přirozeně? A k tomu se cítit dobře? Sakra, nikdo!
Netrvalo dlouho a jedna ze služebných je pozvala k připravenému stolu, na kterém bylo nespočet dortíků a dobrot, po kterých se Omegám jen zbíhaly sliny. Taemin byl posazený před královský pár.
,,Taemin, nejdříve bych se asi měl omluvit za tak nezdvořilé... zatažení tě do sídla," odkašlala si Alfa a napila se ze sklenice vína, které držela v ruce, ,,ale máme pro tebe návrh," pokračoval, sklenici odkládajíc na stůl. Jimin si pro sebe ukradl jednu výborně vypadající pusinku.
,,Nebudeme chodit kolem horké kaše, takže se zeptám na rovinu. O jiných věcech - a myslím, že všichni víme o jakých - si promluvíme později," řekl a Min kývl. Upřímně, neměl sebemenší tušení co by po něm jeho výsost mohla chtít. A kdyby tehdy věděl, s kým má tu čest, zachoval by se úplně jinak. Teď by si za to akorát tak nafackoval.
,,Jsi spokojený se svoji stávající práci?" Zeptal se a ruce složil na stole. Jimin jako poslušná Omega, se ke své Alfě hezky natulil a jeho úsměv směřoval na Omegu před ním. Byl pěkně bledý.
Taemin zamrkal a nejistě se zasmál. Rukou se podrbal za krkem. ,,Haha... koho by to bavilo," začal, ,,myslím, bejt v baru jako Omega není žádná výhra, víte?" Zamyslel se. Někdy je to pro něj opravdu těžké, hlavně když je bar plný opilců, kteří mu nedají pokoj.
,,Hmm, očividně," Taemin stále seděl v pozoru jako nějaký voják. ,,Mám pro tebe nabídku. Tedy, více než já - tady Jimin. Co bys řekl na to pracovat v sídle?"
Kdyby měl Taemin u pusy pití, asi by se pěkně zakuckal. Samozřejmě, že se mu jeho nabídka líbila, určitě by dostal o dost víc peněz a neměl by problém zaplatit nájem v jeho hlučném bytě.
,,Soudě podle tvého výrazu to není špatná nabídka, že?" Uculil se na něj Jungkook. Mohl cítit, jak jeho omega začíná být nadšená. Za jeho laskavost ho dnes v noci zaručeně spát nenechá. Tvrdá práce se má vždy odměnit, ne?
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfictionDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...