Jimin běžel skrz jednu chodeb v sídle. Vlečky z jeho šatů za ním vlála a jeho střevíčky dělaly klapavý zvuk.
Od příjezdu Julie a Hanze uběhla nějaká doba a jeho bratr se měl brát. Královská zahrada byla plná nádherných květin a celé sídlo vonělo po cukrovinkách. Jeho bratr si na ně v poslední době udělal nemalou úchylku, proto nesmí chybět na jejich velkolepé svatbě.
Jimin v ruce držel Taehynugovu korunku, kterou stejně jako on bude po svatbě nosit každý den, jako znamení oddanosti jeho mužům. Šíleně se snažil onu korunku neupustit na zem.
Stalo se toho opravdu hodně, až by se tomu člověk divil. Jimin se několikrát stihl pohádat a Julií Krestenburg a vylít šálek čaje do klína Hanze Genberga. Oba dva se na jeho muže tak neskutečně lepí, až je z toho on i jeho omega neklidná a začíná být teritoriální. Jenže Jungkook si jejich společnost snad pomalu i užívá!
Jimin chápal všechny okolnosti, proč ti dva byli zapletení do jeho života, ale stále se s tím nemohl smířit. Oba je nenáviděl a pokaždé, když se o tom snažil s Jungkookem mluvit, byl pokaždé pokáraný a umlčený.
Každopádně, dnešek si nechtěl ničím kazit. Přísahal si, že na ty dva ani na minutku nepomyslí.
Proto měl tak naspěch. Obřad měl začít každou chvíli, jenže Jimin úplně zapomněl na Taeho svatební korunku a proto pro ni letěl jako blázen do jeho komnaty, kde ji vlastnoručně chránil! Dával si na jejím výběru záležet a pečoval o ni celý dlouhý poslední týden.
Jimin se snažil pospíchat jak jen mohl. A protože to nestačilo, sundal si své podpatky a chytil je do jedné ruky. Upaloval tak chodbou bos jen ve svých silonkách. V každé zatáčce se po nich sklouzl, aby si cestu urychlil. Bavil se u toho a bylo mu úplně jedno, že se z květů na jeho vlasech pomalu vytrácejí okvětní lístky.
Hned jak byl na místě, vtrhl do místnosti, kde na něj jeho bratr trpělivě čekal s rukama položenýma na jeho bříšku a zasněným výrazem na tváři.
Jeho šaty byly úžasné. Nebyli vypracované, jako ty Jiminovy. Ale od prsou dolů jemně spuštěné dolů až k jeho kotníkům, aby nijak neublížil jeho miminku. Závoj měl po krajích zdobený stříbrnými třpytkami a kousek od něj, na jednom ze stolků, byla položena nádherná kytice z růží, která se k někomu tak ladnému, jako je Taehyung, neskonale hodila.
Taehynug byl jednoduše nádherný.
,,Mám pro tebe korunku!" Zamával na něj Jimin, aby upoutal bratrovu pozornost. Tae se na něj okamžitě otočil a andělsky se usmál.
,,Oh, Jimin. Vypadáš, jako kdyby tě spolklo tornádo," zasmála se starší omega a popošla k té mladší. Tae se sklonil a nechal Jimina, aby mu korunku nasadil. Byla nádherná. Jimin na něm mohl oči nechat a jeho Alfy na tom budou určitě stejně.
,,Podívej se na sebe, to jsi tolik pospíchal?" Zahyhňal se Tae znovu a poukázal na střevíce, které princ držel v ruce. Ten se malinko začervenal a rychle si je zase nasadil. Tae mu potom upravil pár nezbytných pramenů vlasů, které mu v jeho běhu vypadali to čela.
,,Tae, jsem tak neskutečně šťastný. Bude z tebe opravdu úžasná maminka. Jak se má tvé miminko?" Zeptal se Jimin. Ruce si obmotal kolem bratroval krku a přitiskl se k němu jak nejvíce mohl. Taehynug jeho ruce pro změnu obtočil kolem pasu prince předním a zadíval se mu do očí.
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfictionDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...