Lee Taemin
Práce a ten všechen čas, co jsem strávil jako dvorní dáma pro mojí životní ikonu, jeho výsost prince Omegu Jimin, mi uteklo tak rychle! Vánoce se v sídle slavili stejně jako jinde. Rodina se sešla na večeři a snad poprvé jsem neslyšel jediné slovo o politice.
Ah... a jak to Princi Jiminovi slušelo! Jeho dítě bude určitě stejně tak krásné, jako jeho rodiče. To bych se vsadi snad s kýmkoliv. Jeho výsost Taehyng se večeře zúčastnit nemohl, protože si ta jeho miminka řekla, že chtějí být vánočním dárkem. Hlavně proto mě princ Omega přesvědčil o tom, že mám jist u stejného stolu jako oni.
A dneska...
Dneska chci zažít tu nejlepší noc ve svém životě! Chci, aby byl můj přítel můj první, co... si vezme mé...
,,Taemin, jsi v pořádku? Jsi celý červený," ozvalo se kousek ode mě, kde se snad z ničeho nic objevil Princ Junkook se Sueljinem v rukou. Oh, kdybych jen mohl, začal bych nad nim slintat. Stále mám vedle postele v mému pokoji tady na sídle plakát celé královské rodiny a rozhodně ho neplánuju sundavat. Bože, snad každý by si přál být dvorní dámou!
,,Oh-" vyrval jsem sám sebe ze snění. Nervózně se usmál a zavrtěl jsem hlavou jako blbeček. Rozhodně jsem musel vypadat jako blbeček! ,,Nic mi není! Jen... Uh... na moment si odskočím?" Vypadlo ze mě a ukázal jsem směrem k velkým vhodným dveřím jídelního sálu. Večeře měla začínat každou chvíli, ale nějaký ten jsem stále měl. Potřebuji vidět oči životní lásku!
Mazal jsem chodbou směrem ke kuchyni, kde Shin pracoval. Kimchwa Shin bylo jméno muže, kterého si jednou hodlám vzít. Ať se mu to líbí nebo ne. Vlasy nosí trošku směšně ulíznuté dozadu, jeho ramena jsou samí snad od jeho neustálého navštěvování posilovny a jeho mužná vůně Alfy je prostě dokonalá. Každá Omega nad ním může jen slintat. A je jen můj! Můj vlastní rytíř ve zlatavé zbroji!
,,Ale, pozor kam to jdeme!" Ozvalo se z té tvrdé stěny, kam jsem narazil, když jsem zašel za roh. Měl bych se naučit vnímat svoje okolí, když už mám potřebuju fantazírovat všechen svůj čas o samotě. Počkat, tak stěna voněla přesně jako Shin?
,,Baby, jednou si něco akorát uděláš," řekla stěna. Teda Shin. Hned jsem zvedl nahoru a před očima jsem měl dokonalý pohled na někoho, kdo by se vzhledem mohl klidně rovnat jeho královské výsosti.
,,Shinnn!" Rukama jsem hodil snad do všech světových stran a objal ho. Nos jsem si zabořil mezi jeho vypracovaná prsa. Smrděl jako jídlo a měl na sobě jeho čistě bílé pracovní oblečení. Pracoval jako šéf kuchař královské rodiny. Proto dnes musel být v práci a velet všemu okolo. Jídlo muselo být pokaždé dokonalé, s dietou pro pro těhotného prince Jimina.
,,Nějaký problém? Narazil jsem přeci do tebe!" Mumlal jsem mu do trička. Tedy spíše do vršku jeho kuchařské uniformy. A jsem si jistý, že mu tam ode mě zůstane mokrá skvrna od sliny.
Shin se zasmál. Cítil jsem, jak mu vybrovala hruď a jeho ruce se obmotali kolem mého pasu. Byl jsem skoro o hlavu menší jak on, dělalo to z něj hrozné rambo. Normálně na prstech nosí spoustu prstenů, ale ty musí kvůli práci sundavat. Je to šíleně sexy. On celý je šíleně sexy a já absolutně nechápu, jaké štěstí jsem na něm měl. Potkal jsem ho úplnou náhodou, když jsem jeden svůj volný den hledal v kuchyni něco sladkého k pití. Od tím doby jsme se začali scházet a scházet, až jsme se od sebe skoro nemohli odtrhnout. A jeden večer, když mě políbil a já si konečně myslel, že spolu budemem mít sex - proto jsem si u jeho výsosti nechal balíček s antikoncepcí - se mě zeptal, jestli budu jeho přítelem.
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfictionDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...