35 Malá návštěva

1.5K 148 10
                                    

,,Oh, Jungkook, můj princi, jak někdo může být tak nádherný?!"

Jimin stál u zlaté vstupní brány k jejich honosnému sídlu, kde on s jeho manželem měli přivítat jejich drahou návštěvu, které se mladá Omega nemohla dočkat.

Jungkookovi to udělalo nehoráznou radost. Jeho malá Omega konečně mohla přijít na jiné myšlenky a uvolnit se s přítomností lidí, kteří patří do jeho srdce.

,,Svatá Luno, vypadám dost dobře? Nemám rozmazaný make-up?"  Ptal se pořád dokola a pořád tišeji Jimin, jak se návštěvníci přibližovali.

Jungkook si oddechnul, otočil se směrem k němu a jednou svou velkou rukou mu poupravil pár neposedných vlasů u jeho čela a zasunul mu je za jeho jemně růžové ucho. Jeho stříbrné náušnice tak byly krásně vidět a zdobyly princův obličej.

,,Jsi krásný, dokonalý, Jimin," pochválil ho. I taková maličkost dokázala Jimina uvolnit.

Jungkook mu dal rychlo, sladkou hubičku do vlasů jenže těsně před tím, než se z bílé limuzíny se zlatým erbem konečně vynořila jistá královská rodina.

,,Ah, jeho Alfa je tak vznešená!" Nepřestával královský pár obdivovat Jimin. V jiných případech by byl Jungkook vzteky bez sebe, že jeho Omega obdivuje cizí Alfu, ale v případě jeho rodiny a malovaných... se cítil spíše poctěn a žádná žárlivost se mu v srdci netvořila. Dokonce měl radost, že se Jiminovi jeho rodina líbí.

Ještě aby taky ne.

Kim Namjoon, úžasný Král který byl Jungkookovi vzorem hned po jeho otci. Jeho vážný výraz ale nikdy pro mladého Jeona nezakryl jeho veselou a často nemotornou povahu.

Jeho manžel, Kim Seokjin. Nikdo by nenamítal, kdyby ho Jungkook viděl jako nejpůvabnější Betu pod celým širým nebem. A Jimin by mu při obdivování jeho krásy jen přitakával.

V jeho náruči odpovídala malá princezna, jeho milovaná dcera, Jihsoo. Jejích pár světlých vlásku bylo ozdobeno malou růžovou mašličkou s jistě drahým kamenem na jejím středu. Hned od pohledu bylo jasné, komu patří. Nikdo by si ji nedokázal přiřadit k nikomu jinému, než k Jinovi.

Jimin na ní mohl oči nechat. Jednou ruskou pevně žmoulal Jungkookův rukáv, na špičkách se jemně natahujíc dopředu, aby si mohl stěně prohlédnout.

Její chloupky na jejích vlčích uších měly bílou barvu, podle omegy pravděpodobně po své mamince. Sem tam s nima princezna zamávala ve vzduchu a poslouchala zvuky kolem ní. Tak klidné miminko si umí představit jen málo kdo.

Jimin si ji chtěl tak moc pochovat! A mazlit se s ní celý den!

,,Tak jste tu zas," oddechnul si hravě Jungkook potom, co rodina Kim přišla  k Jeonůn. Namjoon ho poplácáním na rameni pozdravil na zpět a protože to žádně oficiální setkání nebylo, všichni se mohli chovat tak uvolněně, jak jen potřebovali. Možná, někteří až moc.

Jin se honem rozeběhl k malé Omeze, která měla stále oči upřené na nejmenšího člena setkání. Jimin ještě něměl příliš velkou příležitost se s rodinou Kim lépe poznat, ale byl si jistý, že si budou skvěle rozumět. Už jen proto, protože Namjoon je Jungkook nejlepší přítel. Kolikrát už musel hodiny a hodiny slouchat jejich společné historky. Ne, že by mu to pak neoplatil s historikami jeho a jeho bratra.

Our Kingdom //JiKookKde žijí příběhy. Začni objevovat