50

200 12 0
                                    


Pazar günü öğlene doğru evden çıktı. Bu arada ona devamlı mesaj attım. Ahlaksız tahrik edici ve onu ne kadar sevdiğimi gösteren.

Hepsine gülücük ve devrilmiş göz gönderdi.

En son attığım mesaja orta parmak. Ahlaksız kız. Ne var ki bunda, içinde olmak istediğimi yazmıştım! Eminim en güzel gülümsemesi yüzünde belirmiştir.

Pazar akşamı Üzeyir'i Elifle kalması için çağırdım. Kızımı yatırdım ve gitmem gereken yere Gizemin evine gittim.

İçeri girdiğimde duştaydı. Şu anda yanında olup onu yıkamayı ne çok istiyorum.

Korkmasın diye mesaj attım. "Salondayım korkma."
Duştan çıkınca baktı. Üzerinde sadece yarım havlu vardı.

"Derman, telefon neden etmedim? valiz hazırlayacağım. Erken yatmam lazım."

Ona sarıldım ve havluyu üzerinden çektim. Çığlık attı. Sarıldım öpmeye başladığımda hemen karşılık verdi. Kucağıma alıp yatağına götürdüm.

Dudaklarından ayrılmadan elimle onu kışkırtmaya çalıştım. Islanmıştı sırılsıklam olmuştu hatta.

"Beni ister misin Gizem? İçinde olmak istiyorum tadına bakmak istiyorum.

Karşılığı çok güzeldi. Tişörtümü çıkarttı . Dudaklarıma uzandı. Göğüsleri muhteşemdi. Sanki bir heykel tıraşın elinden çıkmış! Pürüzsüz cildi , daha fazla dayanamadım aşağı kayıp tadına baktığımda inledi.

Hayatımda bu kadar güzel bir şey tatmamıştım. Bu kız beni deli etmek için yaratılmış.

 Göğüsleri benim için tomurcuklanmış muhteşemlikler.

Gizem gövdesini kaldırıp bana daha çok dayanmak istiyordu.

"Derman, ben ben dayanamıyorum lütfen daha fazla işkence etme."

Kapısına dayandım. Onu öpmeye dilimle ağzını keşfetmeye başladığımda kendisini bana doğru itti. Canını acıtacağımı biliyordum fakat bunun en az acıyla olmasını dileyerek

"Özür dilerim sevgilim." Dediğimde şaşkınlıkla bana baktı dudaklarını ağzıma alırken kendimi içine ittim ve engeli aştım.

Bir an kasıldı bende durdum ve bekledim. Dudaklarından ayrılıp güzel yüzüne baktım.

"Neden duruyorsun ben daha fazla dayanamayacağım Derman lütfen.

Elimle şişmiş klitorisine baskı yaparken hızlandım, çünkü beninde dayanma gücüm bitiyordu ve birlikte zirveye tırmandık.

Ter içinde kalmıştı. Alnındaki nemli saçları çektim.

"Özür dilerim sevgilim canını yaktım. Söz bundan sonra asla canın acımayacak."

"Derman özür dilemen gereken bir şey yapmadın. Teşekkür ederim, beni mutlu ettin ve inan senin düşündüğün kadar canım yanmadı."

Bir süre daha içinde kalıp çıktım. Gel şimdi seni temizleyelim.

"Gizem, doktorun verdiği hapları içiyorsun değil mi?"

Güldü. Bal petekleri parladı." Hayır içmiyorum, şimdi bir bebeğimiz olacak!"

"O da olacak sevgilim hatta bir tane değil daha fazla. Tohumlarımı sana her boşalttığımda sen çığlıklarla onları kabulleneceksin ve onlar mutlulukla yeşerecek.

KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin