77

177 13 2
                                    


 Ben Çağlayı alıp kardeşine de işaret ettim ve barın arka tarafına götürdük. Çağla hem titriyor hem ağlıyordu. Karnını tuttu ve

"Gizem sancım var," dediğinde panik oldum doğuma daha üç ayı vardı bildiğim kadarıyla.

Emre'ye mesaj atıp "arka kapıdan çıkıyoruz arabaya gel" dedim.

Emre arabayı çalıştırmıştı bile. Kardeşi Çağlaya sarıldı.

"Abla ne oldu onlar kim?"

"Sorma bir şey. Savaşa mesaj at hastaneye gelsin. Nereye gidiyoruz?"

"Sağlık hastanesine, baktım en yakın orası."

Neyse ki Çağlanın korkulacak bir şeyi yokmuş. Doktorlar biraz yatıp sonra gitmesini söylediler. O sırada Savaş yüzü gözü dağılmış vaziyette geldi karısına sarıldı.

"Özür dilerim sevgilim. Özür dilerim, onları ben çağırmadım yemim ederim haberim yoktu."

Çağla ağlıyordu.

"Savaş bey onu eve götürün çok sarsıldı biraz dinlensin. Ben yarın ararım veya gelirim. Çağla nasıl isterse!"

"Abi, biz ablamın yanında kalalım mı?"

"Tamam sizde gelin."

"Savaş bey yüzünüze bir pansuman falan..

"Gerek yok teşekkür ederim."

Çağlaya sarılıp arabaya götürdü. Arabayı kardeşi sürecekti Savaş arkaya karısının yanına oturdu ve gittiler.

"Allah kahretsin ya masum bir kıza yaptığımıza bak. Emre buna hakkımız yok!"

"Bunu biz yapmadık kocası olacak aşağılık herif yaptı. Eğer yol yakınken müdahale etmezsek sonra bu kadın çok daha fazla acı çeker.

Üstelik çocuğu olduğu için sesini de çıkaramaz. Adam, şimdi hamile diye böyle davranıyor. İnan bana, böyle ruh hastalarıyla çok uğraştık. Sıkıyı görünce melek olur hepsi."

Ertesi gün hemen Çağlayı aradım. Ağlamaklı bir sesle açtı.

"Çağla iyi misin gelmemi ister misin?"

"Annemlerdeyim. hastaneden beni buraya getirdi Savaş. Kendisi de burada kaldı. Az önce eve gitti. Sinirlerim çok bozuk Gizem."

"Tamam ağlama. Savaş bey eminim halleder. O adamların sana dokunmasına izin vermez. Sen şimdi bebeğine odaklan. Senin tüm duygularını hisseder. Bir yerde okumuştum."

"Gizem, korkuyorum. Doğumdan sonra ne olacak!?"

"Seni bebeği koruyacak değil mi? bebeği de seni de seviyor."

"Gizem, annemler içeride Biraz yavaş konuşuyorum umarım beni duyuyorsundur."

"Evet canım dinliyorum."

"Bunları annemlere anlatmam imkansız. Savaş seyretmeyi ve tecavüz etmeyi seviyor. Hasta o Gizem! 

Bana bunları kendisi söyledi. Doğumdan bir süre sonra yine aynı şeyleri yaşayacağım. Bebeğe dadı tutalım diye diretiyor. 

Karşı gelsem de bir şey fark edeceğini sanmıyorum."

"Çağla, şimdi tek düşüneceğin şey sağlıklı bir doğum yapman. Kendine bebeğe iyi bak bence endişelenmekte haklısın, ama belki oğlunu kucağına alınca değişir. 

KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin