"İnşallah kötü bir şey yoktur. Ben odadayken telefon geldi. Aaa, telefon dedim de telefonumu koltukta unuttum.
İçeri girip telefonu aldım ve çıktım.
Odama gidip Gülin'i aradım.
"Gülin öğlen ne yapıyorsun?"
"İşim yok."
"İyi yemeğe çıkalım sana dinleteceğim bir telefon konuşması var."
"Hadi ya almışlar mı CD yi."
"Sanırım! İhsan kıçı yanmış eşek gibi fırladı şirketten. Kesin Savaşı da aramışlardır. Öğlen konuşalım."
Kızların yanına gittim. İlter toplantıdaydı masasının üzerine cam ve ahşap karışımı mor etnik bir kolye almıştım.
Aynı kolyenin mavisini de Doğaya aldım. Sonra Doğanın yanına gidip hediyesini verdim. Çok sevindi, sarıldı bende mutlu oldum.
Zaten bu gün çok mutluydum ve bunu kimsenin bozmasına izin vermeyecektim. Bazen büyük konuşmamak lazım!
Doğayla laflarken Çiğdem arayıp, Meltem Asilkan'ın beni beklediğini söyledi. Randevu alamadığı için özür dilemiş.
İçimdeki mutluluğu bir köşeye saklayıp odama geçtim. Çiğdem kahve ikram etmiş. Biraz oyalandım odama gelirken.
"Buyurun." Hoş geldiniz demedin çünkü hoş gelmemişti.
"Gizem, özür dilemek için geldim."
"Ne için özür dileyeceksiniz. Aslında özür dilemeniz gereken kişi Derman. Onu çok üzdünüz ve zor bir seçim yapmasını istediniz.
Sizi seçmesini istedim. Belki inanmayacaksınız, ama o sizin sorununuz. Ben aileye çok önem veririm.
Ailemi yıllar önce kaybettiğim için olsa. Sonra Eliften özür dileyin. Dün hem korktu, hem çok üzüldü. Benden özür dilemeniz benim sizin hakkınızdaki fikirlerimi değiştirmez."
Ne diyeceğini bilemedi. Bir süre sustu. Sonra gözlerime bakarak konuşmaya başladı.
"Derman benim her şeyimdi. Ben onun annesi, babası, ablası, arkadaşı, sırtını dayayacağı dayanağıydım.
Sonra sen geldin! İkinci plana itileceğim ve beni eskisi gibi sevmeyecek diye korktum. Sadece Dermanı değil, Elifi de elimden alacaksın diye de korktum.
Onlar benim dünyam. Kızım İngiltere de ve aramız öyle anne kız ilişkisi gibi düzgün değil.
İkimizde başına buyruk, dediğim dedik olduğumuz için, uzun süre bir arada bulunamıyoruz. Kocam dünyanın en iyi en sevgi dolu insanıdır.
Bu durum da ilk kez bana kızdı. Haklıydı kızmakta. Yeni anladım. Dünkü davranışım kabul edilemez.
Gerçekten üzgünüm. Özür dilerim. Elif sana koşunca dünyam karardı ve korktuğum başıma geldi diye düşündüm.
Gizem özür dilerim. Bekli dost olamayız, sana yaptıklarım ve söylediklerimden sonra ama arkadaş olabilir miyiz?"
"Biraz zamana ihtiyacım var. "
"Elifi görebilir miyim onu çok özlüyorum o olmadan ev çok boş."
"Meltem hanım, Elif sizin yeğeniniz. Dermanın kızı, bana neden soruyorsunuz. Aranızdaki ilişkiye aska karışmam böyle bir hakkım yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerik
AdventureZERRİN KAMALI yemin etmişti, ailesinin intikamını almadan vazgeçmeyecekti. Ne pahasına olursa olsun. Aşk ve mutluluğu kendine yasaklamıştı. GİZEM ÇETİN Bu iş bitene kadar iki isim, tek kişi olacaktı.