19

228 15 3
                                    


"Bana neticeyi bildirin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bana neticeyi bildirin. Evine gidip yattığından emin olun." dedi pislik.

"Tamam Çiğdemcim, şimdi iyiyim ateşimde düştü ben giderim eve. Karşıda eczanede var, gelirken gördüm. İlaçlarımı alıp yatarım.

Of sadece popom çok acıyor. İğnedeki ilaç neyse, küt diye oturdu kalçama. Çiğdem bana dosyaları mail olarak gönder de düzelirsem bakarım."

"Sana inanamıyorum Gizem, kızım bak, arkadaşın Çiğdem olarak kızdırıyorsun beni.

 Yarın arayacağım sonra konuşuruz. Antibiyotiklerin için saate kurmayı unutma. Yemeğin var mı?"

"Var canım arkadaşım, zatürre olmuşum gibi davranma."

"Ne dedi canım doktor, bu arada taş gibi adamdı ama! Zatürreye az kalmış. Kızım Erzurum da gece sokakta mı yattın.

Yok ben biliyorum hiç dinlenmeden çalışıyorsun, biraz kendine zaman tanı ya. Bu beden bir süre sonra trak diyor işte."

"Annecim, bir daha senin sözünden çıkmıcam sös veyiyorum."

"Bir de şirinlik yapıyor. Serumun birazdan bitecek ben ilaçlarını alıp geliyorum bir yere ayrılayım deme."

"Serumumla etrafta dolaşıp hava atacağım. Haydi git, kıza bak sanki nereye gideceksem!"

"Gizem bu belli mi olur." Söylenerek gitti.

Doktur gelip tekrar dinledi, bu arada serum bitmişti. Bir sürü tavsiye falan filan bir hafta raporu zorla üç güne indirtip Çiğdemi bekledim.

Fazla beklemem gerekte kalmadı zaten Yanında bir adet, Dermanla birlikte döndü.

Soran gözlerle baktığımda omuz silkti.

"Derman bey, sizde mi hastalandınız? Tabi ya sabah bulaştırmış olmalıyım? Özür dilerim."

"Siz ne diyorsun ne bulaştırması, İhsan beyi aramıştım o söyledi ateşinizin çıktığını ve buraya geldiğinizi.

 Bundan sonrasıyla ben ilgilenirim siz işe dönebilirsiniz Çiğdem hanım."

"Çiğdemcim teşekkür ederim, sen yine de dosyaları mail olarak gönder olur mu kuzum."

Çiğdem, Derman görmeden el hareketi çekti. Biz görmediğini sanıyorduk. Gülerek cık cık çekti, bana dönerek,

"Sanırım hak ettin," dedi.

Ayağa kalktığımda başım dönüyordu. Midem bulandı ve öğürdüm. 

Adam benim tüm hallerimi gördü. Off geberiyorum, düşündüğüm şeye bak.

KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin